Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia kiihottua enimmäkseen naisista, joista ei pidä?

Vierailija
06.05.2016 |

Naiset jotka ovat minun silmissäni fiksuja ja henkisesti kaikin puolin kiinnostavia harvoin ovat äärimmäisen seksikkäitä, vaikka olisivatkin ulkoisesti seksikkään näköisiä. Jos näen mielenkiintoisen naisen minulle herää aivan erilaisia tunteita. Himokas olo syntyy enimmäkseen niiden naisten seurassa, jotka ovat henkisesti eri aaltopituudella.

Onkohan tuossa se, että naiset jotka koen arvostettavina aiheuttavat semmoisia tunteita, etten haluaisi käyttää heitä "seksuaalisesti hyväksi"? Himokas tunne siis aiheuttaa syyllisyyden tunteita. Typerien tai muuten epäsopivien naisten kanssa tuota ongelmaa ei ole. Kyllä minä mielenkiintoisten naisten kanssa hommiin kykenen, mutta se seksuaalinen himo ei ole ensimmäinen tunne.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Tunnen suurinta seksuaalista vetoa vähän pinnallisiin bimboihin. En kuitenkaan tule yhtään juttuun heidän kanssaan. He pitävät minua tylsänä ja minä heitä hölmöinä. Varmaan ihan normaalia ihmismielelle.

Vierailija
2/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tollasia, vaan jännänaiset kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerro tarkemmin minkälaisiin naisiin tunnet himoa? 

Vierailija
4/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha xD

Vierailija
5/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kilttinainen ja olen ilman miestä. Kaverini on juoppo jännänainen ja hänellä on aina ollut poikaystävä ja tällä hetkellä mies.

Vierailija
6/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu vanhempien ristiriitaisesta tavasta reagoida lapseen ja kasvattaa tätä. Jos suhde vanhempiin on ollut ristiriitainen, niin ihmisen pariutumisvietti aikuisenakin toimii ristiriitaisesti. Siinä menevät sekaisin turvallisuuden ja turvattomuuden tunteet sekä hyväksynnän ja hylkäämisen tunneaallokot. 

Vierailija
7/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muutkin kelpaa, jos on muodollisesti pätevä.

Vierailija
8/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et etsi seuraa tositarkoituksella. Silmäsi osuvat niihin naisiin, joiden arvelet olevan hyviä panoja. Ei se mitään, naiset toimivat ihan samalla tavalla, jos eivät ole isäehdokasta lapsilleen tai loppuelämänsä turvallista kumppania hakemassa. Kiihottava ihminen voi olla ihan eri kuin se, jonka kanssa haluaa perheensä perustaa. Parhaissa suhteissa nämä toki yhdistyy, eikä tällaista paria erota mikään eikä kukaan.

Vierailija
9/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kerro tarkemmin minkälaisiin naisiin tunnet himoa? 

Ei tuohon ole selkeää vastausta. Riippuu päivästä ja joskus pelkät kireät farkut herättää himot (ei tarvitse edes naamaa nähdä), mutta ne naiset voivat olla hyvinkin erilaisia. Juuri tänään kaupassa oli seksikkään näköinen nainen, mutta hän vaikutti niin kiltiltä, etten kehdannut alkaa miettimään mitään eroottista. Kadulla myöhemmin tuli taas vastaan nainen, joka ei ollut yhtä kaunis, mutta vaikutti aivan tunteettomalta ja himotkn heräsivät hetkeksi.

Ap

Vierailija
10/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et etsi seuraa tositarkoituksella. Silmäsi osuvat niihin naisiin, joiden arvelet olevan hyviä panoja. Ei se mitään, naiset toimivat ihan samalla tavalla, jos eivät ole isäehdokasta lapsilleen tai loppuelämänsä turvallista kumppania hakemassa. Kiihottava ihminen voi olla ihan eri kuin se, jonka kanssa haluaa perheensä perustaa. Parhaissa suhteissa nämä toki yhdistyy, eikä tällaista paria erota mikään eikä kukaan.

Kyllä nuo ominaisuudet useimmissa parisuhteissa yhdistyvät enemmän tai vähemmän. Aika kuitenkin tekee tehtävänsä. Maailman seksikkäimpäänkn naiseen on oma mies voinut kyllästyä eroottisessa mielessä.

Vierailija
11/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllästyvät nopeammin suhteessa, melko perinpohjaisesti noin kahdessa vuodessa. Tämä on evoluutiobiologian sanelemaa. Miesten kiinnostus yksiavioisessa suhteessa laantuu paljon hitaammin. Tutkittu juttu, tuli juuri eilen tieteisdokumentissa. Tarinat ikuisesta rakkaudesta ovat keksittyä huttua, miehet ovat keksineet tämän romanttisen myytin huijatakseen naisen pysymään parisuhteessa kauemmin.

Vierailija
12/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehilläkin kovimmat himot syty rakkaudesta? Sehän on ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
13/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin juttelemaan ammattiauttajan kanssa, koska suhtautumisesi naisiin kertoo lapsuuden ratkaisemattomista ongelmista.

Selkeä Oidipus-kompleksi yhdistettynä äitiä palvoneeseen isään, jolla oli naisystäviä koko lapsuutesi ajan.

Palsta-pyskolooki

Vierailija
14/14 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehilläkin kovimmat himot syty rakkaudesta? Sehän on ihan omaa luokkaansa.

Ei vaan nuoresta, timmistä kropasta. Se on biologian sanelema juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän