mistä voi luotto tiedoton tilata tavaraa?
kertokaa vinkkejä mistä netistä voi tilata tavaraa jos on luotto tiedot menny. :) kiitos!
Kommentit (49)
Olen miettinyt samaa. Todennut että kyllä ne 400 valtion kaljapulloa saan kuukaudessa jalkaisinkin haettua ja aina jotain hyvää mukaan kebab tai muuta. Mitään ei ole enää tarvinnut tilata paitsi tietokone jostain aina väkisin pitää pummata jos sattuu hajoamaan ja tai joku komponentti. Muuten Suomi on hyvä maa kun ei tarvitse tehdä yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Todennut että kyllä ne 400 valtion kaljapulloa saan kuukaudessa jalkaisinkin haettua ja aina jotain hyvää mukaan kebab tai muuta. Mitään ei ole enää tarvinnut tilata paitsi tietokone jostain aina väkisin pitää pummata jos sattuu hajoamaan ja tai joku komponentti. Muuten Suomi on hyvä maa kun ei tarvitse tehdä yhtikäs mitään.
Olet yksi niistä arjen sankareista. Onnea! Mitalin ansaitset. Teikäläisille pitäisi löytyä paikka jostain Syyriasta.
Mistä vaan, talletat omalle paypal tilille rahaa ja maksat paypalilla.
Rahalla saa. On hyvä opetella siihen että ei ostele asioita joihin ei ole oikeasti varaa. Tämän siis itse oppinut luottotiedottomana ja velkajärjestelyssä. Ihan eri tunne se onkin kun mikään ei ole velkarahalla hankittu. Kaikki on omaa ja missään ei luuraa maksamattomia laskuja.
Tuttavani pyysi minua tilaamaan jotain, maksaa käteisellä ennen tilaamista.
Kysyin mitä oli tilaamassa, ihan soopaa.
Tutun luottotiedottomuus on tulos kaiken tarpeettoman ostamista.
Osti mm merkkilaukkuja osamaksulla . Prosentit olivat hulluja ja maksoi 10 e kuussa.
Tee palvelus itsellesi. Unohda ostot. Keskity velkojen maksuun.
Ei minulta ikinä ole luottotietoja kyselty kun olen ostellut tavaraa nettikaupoista. Miksi ihmeessä kyselisivät?
Jos kysymys sen sijaa on, mistä luottotiedoton saa luottoa, niin toivottavasti ei mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet yksi niistä arjen sankareista. Onnea! Mitalin ansaitset. Teikäläisille pitäisi löytyä paikka jostain Syyriasta.
Tuo lainaamasi tyyppihän on elämäntapatyöttömänä esiintyvä kokoomustrolli. Eivät työttömät oikeasti ole tuollaisia.
Työttömänä ap ehdit kerrata kielioppia ja opetella yhdyssanat. Luottotiedoton on yhdyssana.
Ja kliseisintä AP:lle jos vielä näin ajattelet period...!