Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä voi luotto tiedoton tilata tavaraa?

Vierailija
06.05.2016 |

kertokaa vinkkejä mistä netistä voi tilata tavaraa jos on luotto tiedot menny. :) kiitos!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä luottotiedot pitäisi palauttaa vähintään 6kk, jos on maksanut velkansa.

Mitä järkeä kiusata ihmistä vuosia, joka on velkansa maksanut.

Sinkkumies

Ihan just siks että muistais mokanneensa, ja ehkä välttäis sitä uudestaan. 

Vierailija
22/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä itseäsi että et voi tilata, omahan syysi se on.

Itse olen kokenut sen loppujen lopuksi erittäin käteväksi että kun tilaan netistä jotakin niin joudun maksamaan sen heti, enkä saa laskua ja sitä kautta osamaksua. Tuleeueampaan otteeseen mietittyä että tarvinko nyt ihan oikeasti tämän tuotteen :) Myös siis luottotiedoton, odotetaan nyt että saadaa koulut käytyä niin maksetaan pois :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pitäisi ostaa lapsille lahjat ja vaatteita yms onko se nyt niin kamala juttu jos tilaisin ne laskulle?? tarpeeseen tulee...

ap

Vierailija
24/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no pitäisi ostaa lapsille lahjat ja vaatteita yms onko se nyt niin kamala juttu jos tilaisin ne laskulle?? tarpeeseen tulee...

ap

Osta käteisellä niin kuin me muutkin luottotiedottomat.

Vierailija
25/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Minun milestni se kyllä on, olisit varautunut asiaan, niinkun me muut luottoitedottomat. Aika pitkälti se on oma vika kun on luottotiedot, vaikka poikkeuksia löytyykin, mutta todella pitkälle saa laskut ja kaikki sovittua! 

Pitäisikö jonkun täältä vielä tuoda ne tavarat hopealautaselta sinulle? ja kyllä, olen myös luottotiedoton ja maksan kaiken etukäteen

Vierailija
26/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lynkatkaa vaan... huomaatte sitten ku sattuu omalle kohdalle!! ei mee elämä aina niin ku leffoissa.

ap

Vierailija
27/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lynkatkaa vaan... huomaatte sitten ku sattuu omalle kohdalle!! ei mee elämä aina niin ku leffoissa.

ap

Ei menekään ja sen takia ei ole luottotietoja itselläkään, niinkun olen tässä aikasemmin tässä ketjussa sanonut että yleensä oma vika. Monesti vielä kun tiedetään että on luottotiedot menossa vedetään oikeen kunnon alskut kaikkialta ja jätetään maksamatta ja valitetaan sitten kun mistään ei saa. Ei auta kun säästää jos isompaa aikoo hankkia.

Yksinkertaisesti, jos ei ole varaa niin ei osteta.

Vierailija
28/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No onpahan sattunut omalle kohdalle ja sitä suuremmalla syyllä sanon että on helkkarin hyvä ettei luottotiedoton voi tehdä enää enempää velkaa itselleen. Eihän ne luottotiedot palaudu sitä menoa koskaan, aina uusimmasta merkinnästä tulee lisää lusittavaa ja palkasta osa ulosottoon. Monta vuotta meni siinä kierteessä, onneksi on kaikki takana ja luottotiedot puhtaat. Nykyään mietin hyvin tarkkaan mitä todella tarvin oli sitten kyseessä minä tai lapset. Sitä paitsi niille lapsillekin saa kyllä ihan hyviä edullisia vaatteita ja lahjoja, ei kai niiden tarvi jostain nettikaupasta tulla.

Vierailija
29/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tiedottomana, tuskin pystyt mitään tilaamaan..

Vierailija
30/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä luottotiedot pitäisi palauttaa vähintään 6kk, jos on maksanut velkansa.

Sinkkumies

Riippuu siitä miten kauan ne velat ovat olleet maksamatta. Jos maksaa nyt jotkut kaksi vuotta vanhat velat joiden saamattomuuden takia velkoja on joutunut irtisanomaan henkilökuntaansa, niin en antaisi luottotietoja silloin ihan heti takaisin.

Vierailija
31/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kaupat esim hobby Hall antaa tilata laskulle jos sinulla on sinne tunnukset ja olet tilannut ennemmin ja maksanut kaikki laskut ajallaan. He eivät katso luottotietoja tasan tarkkaan. Toki nykyisin heidän laskutusta hoitaa libdorff muistaakseni ja jos heille on velkaa saattavat silti sanoa ei

Ei saa sieltäkään, eikä muualtakaan. Aina tarkistetaan luottotiedot ja kysytään henkilötunnus.

Ei ole totta. Itse olen ostanut sieltä ja esim Elisalta tietokoneen osamaksulla vaikka velkaa on 20k ja maksutietomerkintä. Jos olet aikaisemmin heiltä ostanut osamaksulla tai laskulla ja hoitanut maksut heille ok niin saat ostettua.

No nyt kiinnostaa. Mistä olet järkännyt itsellesi tuollaiset velat?

Sinkkumies

Vierailija
32/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Riippuu siitä miten kauan ne velat ovat olleet maksamatta. Jos maksaa nyt jotkut kaksi vuotta vanhat velat joiden saamattomuuden takia velkoja on joutunut irtisanomaan henkilökuntaansa, niin en antaisi luottotietoja silloin ihan heti takaisin.

No on siinä sellainen aspekti, että jos ne luottotiedot saisi 6kk jälkeen takaisin velkojen maksusta, niin kannustaisi se ainakin maksamaan ne velat. 

Jos tietäisin, etten saa kuitenkaan 5 vuoteen luottotietoja takaisin, niin eipä olisi juuri kannustinta maksellakaan velkoja.

Sinkkumies

Vierailija
33/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Osta käteisellä niin kuin me muutkin luottotiedottomat.

Minä taas ostin ensimmäiset 10 vuotta käteisellä kaiken, kun työt aloitin.

Jos ei käteistä ole, ei ole varaa ostaakaan. 

Sinkkumies

Vierailija
34/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Eiköhän niitä velkoja yleensä makseta jo vuosia takaisin. Luulisi sen jälkeen muistavan.

Sinkkumies

Vierailija
35/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytä itseäsi että et voi tilata, omahan syysi se on.

Itse olen kokenut sen loppujen lopuksi erittäin käteväksi että kun tilaan netistä jotakin niin joudun maksamaan sen heti, enkä saa laskua ja sitä kautta osamaksua. Tuleeueampaan otteeseen mietittyä että tarvinko nyt ihan oikeasti tämän tuotteen :) Myös siis luottotiedoton, odotetaan nyt että saadaa koulut käytyä niin maksetaan pois :)

Mua suorastaan ketuttaa tilata sellaisista puljuista jotain, missä ei voi maksaa heti verkkopankissa vaan lasku tulee mukana. Pyrin välttämään näitä kauppoja mahdollisuuksien mukaan.

Sinkkumies

Vierailija
36/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän koulu haiskahtaa vahvasti.

Vierailija
37/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ap ihan vitun wt. Jos sulla on rahaa niin maksa ne tavarasi heti kuin me muutkin ihmiset. Jos sulla taas ei ole rahaa niin syystäkin et saa tilata mitään.

Vierailija
38/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi ihminen tarvita asioita vaikka ei olisi rahaa!

ap

Vierailija
39/49 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan elämämkoululainen! Itselläni on aina, ihan aina olleet luottotiedot kunnossa, ei pienintäkään rikettä, mutta silti, kun olisin tarvinnut autolainaa, en saanut mistään luottoa. Syystä, että asuin (ja asun) ulkomailla; mikään suomalainen yritys ei lainaa myöntänyt, ei edes oma pankkini, jossa olen sentään ollut asiakkaana jo parikymmentä vuotta! Olen edelleen Suomen kansalainen ja moitteettomasti hoitanut kaiken ajallaan, mutta ei, kun ei.

Ulkomainen pankki olisi myöntänyt lainaa, mutta sairaan korkeilla koroilla ja hyvin monimutkaisen menettelyn kautta.

Inise vasta sitten, kun olet kunnolla elänyt ja käy silti niinkuin itselleni kävi!

Vierailija
40/49 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä luottotiedot pitäisi palauttaa vähintään 6kk, jos on maksanut velkansa ja laina pinna on 0%.

Sinkkumies

Mahdatkona olla samaa mieltä nykyjään? Voi voi välinpitämättömät lainavelkaiset.........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä