Kuka keksii tylsimmän aloituksen? Sellaisen johon kukaan ei vastaa.
Kommentit (51)
Hahahaa! Hävisit. Et vitun luuseri onnistunet tekemään edes nollan vastauksen aloitusta. Mitä Ouluun muuten?
Mulla on joskus ollut, mutta en nyt muista aihetta.
Täällä vastataan kyllä kaikkiin aloituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vastata, jos se on oikeasti joku älyllinen aihe, joka vaatii jo vastaajalta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastata, jos se on oikeasti joku älyllinen aihe, joka vaatii jo vastaajalta jotain.
Hahhaha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten?
Ei pysty jos lapasten määräkin sai vastauksia.
Mä oon ihan mestari tässä lajissa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vahvistaa. Omat aloitukseni, johon olen nähnyt vaivaa, perustellut ja tuonut esiin näkökulmia, ovat lähes aina hautautuneet ilman vastausta jonnekin aloitusten suohon. Joskus jopa yksinkertainen kysymys on jäänyt ilman vastausta. Olen myös joskus yrittänyt provosoida, mutta en ole osannut tehdä tarpeeksi typerää aloitusta (taito tämäkin) että himpun fiksummat ihmiset motivoituisivat kirjoittamaan.
Ei niin urpoa aihetta olekkaan etteikö joku siihen vastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan mestari tässä lajissa:)
tuskinpa
Anna esimerkki.
Minä kysyin monetko lapaset omistaa, ja johan siihenkin joku vastasi.
Muistaako kukaan miltä märät lapaset tuntuu hampaissa, siihen ei ole vielä vastattu.
Minä olen keksinyt näitä monta ja ne kaikki ovat olleet jossain trollausmielessä. On alkanut tuntua, että olen ihan helvetin tylsä ja mielikuvitukseton ihminen.
Minä olen tehnyt vaikka kuinka monta, mihin kukaan ei vastaa.
Tässä pari:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2556502/nyt_sitten_odotellaan_talvea
http://www.vauva.fi/keskustelu/2556472/kohta_lopetan_salilla_kaynnin_ik…
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keksinyt näitä monta ja ne kaikki ovat olleet jossain trollausmielessä. On alkanut tuntua, että olen ihan helvetin tylsä ja mielikuvitukseton ihminen.
Ainahan sitä voi trollata ja provota mutta koitappa vaan keksiä sellainen aihe johon kukaan ei vastaa mitään.
Ei ihan helppoa, olen yrittänyt kohta kaksi tuntia.
No on