miksi?
Miksi luet vauva lehden av keskusteluja jos sinulla ei ole lapsia/et aijo ikinä hankkia lapsia/ etkä edes pidä lapsista tai lapsiperheistä?
Yllättävän moni huutaa täällä lapsettomuuden puolesta ja haukkuu järjestelmällisesti äitejä/yhäitejä/lapsiperheitä eikä heillä ole edes omia lapsia.
Eikö tuo lehden nimi viittaa siihen että lapsista/vauvoista/äideistä /isistä tai lapsesta haaveilevista keskustellaan ja niihin liittyvistä asioista vaikka onkin aihe vapaa ?
Miksi siis täällä roikkuu niin paljon lapsettomia mielensäpahoittajia joilla on aina se negatiivinen mielipide asioihin josta heillä ei ole hajuakaan kun eivät ole vanhempia?
Miksi tulette tänne haukkumaan vanhempia?
Eikö teille ole olemassa omaa keskustelupalstaa?
Kommentit (11)
Taitaa olla ensimmäinen juttu mihin lapsettomilla ei oo antaa vastausta..
No koska täällä puhutaan niin paljon muusta kuin lapsista. Katso nytkin avauksia. Olen keskustellut tänään matkustelusta, lentämisestä, ruuasta,parisuhteesta, liikunnasta ja politiikasta. En minä kommentoi sinun lapsesi itkupotkutaivareita, älä huoli. Ei kiinnosta 😂
En ole koskaan haukkunut täällä vanhempia enkä lapsia. Hyppään ne muutamat niihin liittyvät avaukset sujuvasti yli. Täällähän keskustellaan 90% muust kuin lapsista tai vanhemmista.
Olen vapaaehtoisesti lapseton, mutta minulla ei ole kyllä mitään lapsia tai lapsiperheitä vastaan. Tällä palstalla käyn välillä, koska täällä on usein mielenkiintoista yleiskeskustelua.
Vierailija kirjoitti:
No koska täällä puhutaan niin paljon muusta kuin lapsista. Katso nytkin avauksia. Olen keskustellut tänään matkustelusta, lentämisestä, ruuasta,parisuhteesta, liikunnasta ja politiikasta. En minä kommentoi sinun lapsesi itkupotkutaivareita, älä huoli. Ei kiinnosta 😂
Sitten kuulutkin niihin fiksuihin. mua ihmetyttää lähinnä ne jotka haukkuu ja tuo negatiivisen sävyn keskusteluihin missä on esim.lapsien kasvatuksesta kyse vaikka heillä itsellään ei oo kokemusta kun eivät ole vanhempia.
Roikun palstalla, koska olen jäänyt koukkuun. Jos esim. keksisin jonkun tarpeeksi kiinnostavan harrastuksen, palstailu jäisi heti.
En ole omasta mielestä haukkunut lapsiperheitä, lapsista haaveileivia ym. Uusperheistä olen kyllä saattanut sanoa, että se on wt-touhua ja etten halua sellaista omalle kohdalleni.
Vierailija kirjoitti:
Roikun palstalla, koska olen jäänyt koukkuun. Jos esim. keksisin jonkun tarpeeksi kiinnostavan harrastuksen, palstailu jäisi heti.
En ole omasta mielestä haukkunut lapsiperheitä, lapsista haaveileivia ym. Uusperheistä olen kyllä saattanut sanoa, että se on wt-touhua ja etten halua sellaista omalle kohdalleni.
Eli olet lapseton joka haukkuu uusperheitä wt-touhuksi.. onko kilttiä? Ajatteletko että yleistämällä loukkaat toisen tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet lapseton joka haukkuu uusperheitä wt-touhuksi.. onko kilttiä? Ajatteletko että yleistämällä loukkaat toisen tunteita?
Sinusta siis pitäisi enemmin valehdella ja olla kaikille mielin kielin, jotta kenellekään ei tulisi paha mieli. Rehellistä mielipidettä ei saisi sanoa ääneen. Toimi sinä vaan tuolla tyylillä, minä en tykkää feikkamisesta yhtään.
Miksi?