Tekisi niin mieli mennä tänään terassille.
Mutta mies ei halua jäädä kaksin lapsen kanssa eikä ole ketään turvaverkkoa. Ketään muuta jolla sama tilanne?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on rahaa käydä terassilla? :P
Vaikkapa sellaiset, jotka eivät ole puristaneet emättimstä itselleen elättejä.
Ja lapset eivät tosiaan kuulu baareihin. Sanon tuosta aina henkilökunnalle.
Luuletko tosissasi, että henkilökuntaa kiinnostaa mielipiteesi siitä, etteivät lapset kuulu baareihin :D?
Varma kesän merkki: ammattivalittaja terassilla. :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosissasi, että henkilökuntaa kiinnostaa mielipiteesi siitä, etteivät lapset kuulu baareihin :D?
Kun opettelin kävelemään ei yksinäisillä naisilla ilman seuralaista mitääa asiaa baareihin.
Vierailija kirjoitti:
Koko perhe terassille. Mikä siinä on ongelma (jos siis mieskin haluaisi tulla mukaan)?
Lapselle vaikkapa Pommacia lasista, niin voi leikkiä juovansa olutta :D
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin mennä tänään terassille. Ongelmana mulla on, etten yksin kehtaa. Ei ole kavereita eikä sitä miestäkään.
Eihän se ole kuin menee vaan sinne terassille, siellä on todennäköisesti muitakin jotka ovat sinne yksin saapuneet. Ajattelin tästä kohta lähteä ravintolaan, kunhan saan tämän oluen juotua. Soitan ensin kaverilleni kun hän on saapunut vierailemaan kotikaupungissaan, että tulisiko hän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyt kaupasta ostamassa juotavat ja istu parvekkeella tai taloyhtiön pihalla. Paljon mukavampaa kuin ahtaalla ja meluisalla terassilla.
Olisipa se näky kun minä menisin juomaan olutta tuonne pihalle, kerrostaloja ympärillä ja siinä nurmikolla usein lapset leikkivät jotain. Luulen että jollakin olisi jotain huomautettavaa asiassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mielipide, vaan baareilla on omat ikärajansa, jotka eivät tietenkään mammojen mielestä koske heidän kultamussukoitaan. Ja kyllä noita noille lapsiperheille on käyty asiassa sanomassa, en minä tuota muuten tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella. Myös työttömiä ja eläkeläisiä olen nähnyt terassilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun opettelin kävelemään ei yksinäisillä naisilla ilman seuralaista mitääa asiaa baareihin.
On se maailma ennenkin muuttunut. Isellähän ei ole ollut vaikeuksia päästä yksin edes 14 vuotiaana yhtään mihinkään. Saattoi mulla olla kusina täysi-ikäinen ja selvä poika joka ei päässyt sisään, naisilla oli lähes joka paikassa ikäraja 18 vuotta ja miehillä oli sitten yli 20 tai enemmän olin 15 vuotiaana eräässä paikassa johon oli miehille rajana 28 ja naisille 26.
Tyhmää nykyään että ikärajat on kaikille samat.
Tässä on sulle lastenhoitaja tampereella! 21v nainen, lastenhoito tuttua. 20e tunti. Yhteystiedot annan jos kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se maailma ennenkin muuttunut. Isellähän ei ole ollut vaikeuksia päästä yksin edes 14 vuotiaana yhtään mihinkään. Saattoi mulla olla kusina täysi-ikäinen ja selvä poika joka ei päässyt sisään, naisilla oli lähes joka paikassa ikäraja 18 vuotta ja miehillä oli sitten yli 20 tai enemmän olin 15 vuotiaana eräässä paikassa johon oli miehille rajana 28 ja naisille 26.
Tyhmää nykyään että ikärajat on kaikille samat.
Ikäväähän se tuollainen tasa-arvoisuus on kun omalle kohdalle sattuu.