E-pilleri unohtui kaksi kertaa ekalla viikolla
Syön siis ensimmäistä viikkoa pillerilaatasta ja unohdin ottaa ensin yhden pillerin, seuraavana aamuna tajusin unohduksen ja otin kaksi samaan aikaan niinkuin ohjeissa sanotaan. Tästä tuli kuitenkin hirveän huono olo jonka ansiosta unohtui sitten sitä seuraavan aamun pilleri jonka tajusin taas seuraavana aamuna. Selkeä selostus, tiedän. Eli toisin sanoen kaksi pilleriä unohdin, toisen otin myöhässä ja toinen jäi kokonaan ottamatta.
Seksiä on harrastettu reippaasti ennen ja jälkeen unohduksen eli mahdollisuudet raskauteen on kyllä. Kysyisinkin nyt, että milloin mahtaa tuntua jotain oireita tai milloin kiinnittyminen tapahtuisi jos tapahtuisi.
Raskaus ei siis olisi maailmanloppu, siitä on puolison kanssa puhuttu...
Kommentit (7)
Sori, ollaan ihan siinä vajaa 30 molemmat :)
-ap
Voi helvetti miten vastuuntunnottomia jotkut on... Nyt menet laitattamaan itsellesi ehkäisykapselin niin eipä tule unohtumisia... -_-
Kysymys ei mun mielestä koskenut sitä, että mihin ehkäisymenetelmään siirrytään. Nämä unohdukset oli ensimmäiset kymmenen vuoden aikana ja nekin liittyvät luultavasti stressiin jota töiden puolesta ja muun elämän puolesta kärsin. Ollaan aikuisia ihmisiä, 5-vuotiaan tytön äitipuoli olen ja ihan vastuullinen ihminen muuten, jolle näitä unohduksia lasketa.
Sitten takaisin siihen aiheeseen kiitos :)
-ap
Niin ja puolen vuoden päästä olisi tarkoitus jättää pillerit kokonaan pois joten tosiaan se mahdollinen raskaus ei niin suurta paniikkia aiheuttaisi :)
-ap
No jos nuo unohdukset ja ehkäisymenetelmä eivät oke oleellisia, kannattaisko kokeilla googletella "milloin kiinnittyminen tapahtuun", "milloin raskausoireet alkavat"?
Kiinnittymisellä ei ole mitään merkitystä, kauhean moni sitä ei edes tunne. Myöskään oireita ei välttämättä ole yhtään, joten jos vaan tekisit sen rtestin 2vk kuluttua vaikka ensimmäisestä unohduspäivästä?
Anna mä arvaan. Te olette alle 20