Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka katsoo enää telkkaria?

Vierailija
06.05.2016 |

Kaikki sisältö on paljon helpommin saatavilla netissä ja katsottavissa puhelimella tai tableteilla. Koko telkkari näyttää jotenkin tyhmältä laitteelta. Kokoontuuko jotkut vielä yhdessä sohvalle istumaan ja katsomaan tv:ta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin katsoo. Itse olen käyttänyt tablettiani viimeksi ehkä puolitoista vuotta sitten, älypuhelin on matkassa mukana päivittäin, mutta en todella ala sen kautta missään netissä surffaamaan/ohjelmia katsomaan. Mulla on tehokas läppäri noita hommia varten, mutta telkkaria katselen aamuisin aamutoimien yhteydessä ja välillä iltaisin milloin mitäkin. Ja joo, AppleTV:n kautta katselen Netflixiäkin telkkarista.

Vierailija
2/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.Mutta harvemmin sohvalla koko perheen kanssa vaan makkarissa yksin.Mulla on tosi vanha puhelin ilman mitään hienouksia koska tarvitsen sitä vaan soittamiseen ja tekstaamiseen.Tablettia en omista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun siistii katella kännykästä kaikkee

Vierailija
4/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei ymmärrä estetiikasta mitään voi minun puolesta ihan hyvin jatkaa tihrustelua kännykän näytöltä.

Itse pidän omasta "55 UHD telkkaristani. Esim. kaikki HD:na kuvatut David Attenboroughn luontojutut tai Discovery Channelin hienot HD- filmit tai hyvin tehdyt sci-fi- elokuvat.. Ne vaan näyttää hyvältä isolta näytöltä kun niihin kuviin on panostettu.

Vierailija
5/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vissiin outoja kun kokoonnutaan sohvalle katsomaan joku elokuva tai lempisarja. En voisi kuvitella tekeväni samaa kännykkäni näytöstä. Ap on hyvä ja viskaa telkkarin sorttiasemalle tai antaa tarvitsevalle.

Vierailija
6/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu-tv:n kuvanlaatua ei vain pääse lähellekään vielä nykyajan läppäreillä tai tableteilla. Jos joskus saadaan OLED-läppärit jotka tukevat 4K:ta ja HDR:ää vähintään, niin sitten voi läppärikin kilpailla hyvän telkkarin kanssa kuvanlaadussa.

Samoin äänimaailma on ihan toista kunnollisesta järjestelmästä toistettuna, toki se on mahdollista laittaa tietokoneen kauttakin.

Modernit telkkarit ovat tietysti myös netissä kiinni ja kaikki netin yleisimmät viihdepalvelut ovat sitä kautta suoraa käytössä myöskin.

Vierailija
7/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Kaikki myynnisä olevat televisiot kaupoissa ja niihin tehtävä jatkuva tuotekehitys on esitteillä huvin vuoksi.

6" - 10" näytöltä tihrustaminen on vaan upeaa vs. 65" UHD tai OLED katselu.

Jatka tihrustamistasi.

Vierailija
8/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarit ei todellakaan ole esteettisiä vaan noloja nykyään. Omani olen antanut vuosia sitten jo pois. Menen elokuvateatteriin tai käytän videotykkiä, jos haluan katsoa isolla näytöllä. 

Vierailija
9/9 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kännykän ruutu noin 4-5 tuumaa

Koska tabletin ruutu noin 10 tuumaa

Koska tietokoneen ruutu noin 15 tuumaa

Koska tv:n ruutu 40-60 tuumaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä