Nainen asui kuukausia tietämättään käärmeen kanssa
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016050621486210_uu.shtml
On tainnut käärme nähdä nälkää, ihme ettei se syönyt tuon naisen kissaa.
Kommentit (34)
Eikö sen ulosteet ole haisseet? Olen saanut käsityksen ,että käärmeillä on voimakkaan hajuiset jätökset .
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen ulosteet ole haisseet? Olen saanut käsityksen ,että käärmeillä on voimakkaan hajuiset jätökset .
eivät haise miltään, ovat sellaisia kuivia kissanpaskan näköisiä pökäleitä. eikä se ulosta kuin kerran aina syömisensä jälkeen, joka tapahtuu hyvällä ruokahalulla kerran kuukaudessa.
Kaikkeahan tapahtuu, muutossa tuppaa häviämään aina pientä tavaraa, mutta että käärme..? Kait se on jossain terraariossa asustellut, onko se terraario kenties muuton yhteydessä avattu/kaadettu/rikkoutunut? Ja kun onhan käärmeen katoaminen täytynyt huomata, niin onko tyynesti vaan muutettu uuteen kämppään ja unohdettu koko lemmikki?
Tai mistäpä me voidaan tietää, onhan se omistaja voinut ihan paniikissa etsiä käärmettään päivätolkulla, löytämättä.
Tulee mieleen, että eiköhän lie se käärmeen omistaja joku pilvenpolttelija. Ei kai kukaan muu voi olla niin kasvi, että lähtee ja jättää käärmeen kämppään?
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala, mä kuolisin varmaan johonkin paskahalvaukseen jos löytyis käärme asunnosta!!
On kyllä ihmeellistä, etteivät ole kunnolla etsineet käärmettä talon rakenteista ennen muuttoa...
Käärmettä saa etsiä rakenteista ihan huolella eikä sitä välttämättä silti löydä. Menee ihan käsittämättömän pieneen rakoon. Minulta on karannut viljakäärme, on siis paljon tuota pytonia pienempi(tai ohuempi). Käärme löytyi sitten olkkarista painavan arkun ja maton alta hyvävointisena. Ja tilaa tosiaan korkeussuunnassa korkeintaan muutama millimetri.Tuollainen isompikin menee todella pienestä kolosta piiloon.
Tuohan on söpö kaveri. http://static.herppi.net/gallery/album_1102/gallery_16340_1102_68100.jpg
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on söpö kaveri. http://static.herppi.net/gallery/album_1102/gallery_16340_1102_68100.jpg
Hyi.
Nainen asui 3kk asunnossa ennen kun huomasi käärmeen imuroinnin yhteydessä. Eli vasta 3kk kuluttua muutosta imuroi ensimmäisen kerran????
Vierailija kirjoitti:
Nainen asui 3kk asunnossa ennen kun huomasi käärmeen imuroinnin yhteydessä. Eli vasta 3kk kuluttua muutosta imuroi ensimmäisen kerran????
Joo, tätä ihmettelin itsekin ja sitä, että kämppä oli 66 neliöinen. Eli ei mikään kartano. Vaikka käärme olisi vaihtanut joka päivä paikkaa, luulisi, että olisi joku päivä tullut asukasta vastaan? Siksi vähän skeptinen asenne koko juttuun...
Käärme on voinut lymyillä parikin kuukautta siellä keittiön kaapin alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tätä ihmettelin itsekin ja sitä, että kämppä oli 66 neliöinen. Eli ei mikään kartano. Vaikka käärme olisi vaihtanut joka päivä paikkaa, luulisi, että olisi joku päivä tullut asukasta vastaan? Siksi vähän skeptinen asenne koko juttuun...
Siis se käärmehän on liikkunut siellä asunnossa. Ollut jossain piilossa aiempien siivousten aikana.
Otsikosta olisi voinut luulla, että tämä ketju kertoo naisesta joka asui tietämättään kuukausia miehen kanssa, joka paljastuikin täysin lieroksi.
Luin uutisen päivällä ja tuli niin oksettava olo ja kammo, että oli pakko kurkistella sohvan ja sängyn aluset, vaikka 11-vuotta olen tässä asustellut. Aina kun ajattelenkin asiaa, niin nousee karvat pystyyn. Itse olisin saanut samantien sydärin kyseisessä tilanteessa.
Toivottavasti se on uskaltautunut tosiaan juomaan kisun vettä ja syömään ruokaa.