Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä aloitusvoimaa ikkunoiden pesemiseen, talvitakkien/-saapikkaiden siirtämiseen kesän ajaksi säilytyskomeroon ym.ym.?

Vierailija
05.05.2016 |

Että ei millään vaan jaksaisi taasen samaa settiä siirtää muutamaksi kuukaudeksi kaikki talviasusteet säilöön kesän ajaksi. Ottaako muita päähän moinen?
Ja sitten toi ikkunoiden pesujobi, että tylsistyttää jo etukäteen! Auttaisko pikkuhiprakka saada jotain aikaiseksi vai pahentaako vain tilannetta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman jännämiehiä sitä naiset katteleekin.

Vierailija
2/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken maailman jännämiehiä sitä naiset katteleekin.

Mitä ihmettä jotkut jännämiehet tähän asiaan kuuluukaan, josta tein aloitteen?

Mun ukkoni kylläkin osallistuu ikkunoiden putsailuun, mutta toi vaatehuolto on kaatunut mun osalleni. Inhoan kevättä sen takia, kun pitäisi jaksaa puuhastella niin kaikkea, ja kun haluaisin olla vaan pihalla ja ulkona koko ajan, kun aurinko paistaa.

AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Posti voisi hoitaa?

Vierailija
4/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vieraiti kylään n. viikon päähän niin on "pakko" siivota viimeistään edellisenä päivänä ennen kuin ne  tulee.

Vierailija
5/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vieraiti kylään n. viikon päähän niin on "pakko" siivota viimeistään edellisenä päivänä ennen kuin ne  tulee.

En vaan millään jaksaisi, siis henkisesti masentaa aina tää kevät, kun näkee ja kuulee, kuinka ihmiset oikein innolla puuhastelevat kaikkea mahdollista. Itse haluaisin vaan olla ja nauttia muusta kuin puuhastelusta joidenkin ikkunaruutujen putsailujen parissa ja laitella vaatteita pussiin ja kenkiä kiillotella jne. myönnän, että olen mukavuutta rakastava "kuningatarsielu". Lakeijat tänne ja heti.:D

Vierailija
6/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuoma...varaa niin paljon ettei lopu, ja hörpiskele ikkunanpesun lomassa... suklaa toinen energisoiva. Talvilomalla kun käy aurinkolomalla, siitä saa voimaa kesään asti...

Vierailija
7/7 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Posti voisi hoitaa?

Hah, kiitti vinkistä, jos kysäsen heti huomenna postinkantajalta, että mites ois muutaman ikkunan pesut?  Ja laittaisko mun talvipompat ja mieheni talvitakit säilytykseen, ensinhän ne pitää kylläkin pestä koneessa.  Keittäisin sit kahvit palkaksi munkin ohella.