Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisiko pikavastauksia!!!

22.02.2006 |

Apua tarvittaisiin!!! Oon rv 7+3 ja yhtäkkiä alkoi selkää särkeä menkkamaisesti eikä tää tunnu loppuvan. Vielä ei tuu mitään vuotoa ainakaan. Onko siis normaalia odottamiseen liittyvää vai onko keskenmenon riski lähellä!!!??? Oon ehkä hermoheikko hysteerikko, mutta kyllä ihan tosissaan pelottaa....

Erittäin kiitollinen nopeista vastauksista!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itselläni ainakin on koko raskausajan esiintynyt kipuja jos jonkinlaisia, milloin selkä, milloin maha tai muu, mutta aina on vauva voinut hyvin. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tää kipu on niin menkkamaista, että hirvittää!!! Onko muilla ollut nimenomaan menkkamaista kipua alaselässä?? Tietty voi olla, että kun kohtu kasvaa niin tuollaista särkyä voisi kuvitella tulevan, mutta silti ihan kauheasti pelottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi, että johtuu juuri kohdun kasvusta ja muista muutoksista elimistössä. Ei kannata olla kovin paniikissa! Mutta käy ihmeessä lääkärissä tai neuvolassa jos kaipaat mielen rauhoittamista!

T.Kiiperi 30+2

Vierailija
4/5 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemukset ja miljoonat muut krempat ja kivut raskauteen kuuluvat:)

Mä tajusin vasta eka raskaudessa noista menkkatunteista, et hei, mun menkathan on pari viikkoa myöhässä. En kuitenkaan testannut heti, kun tuntui ihan siltä, että menkat alkavat! Eipä alkaneet:)

Vierailija
5/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itselläni ollut koko alkuraskauden ajan menkkakipujen tyylisiä kipuja, jotka tosin tuntuu enemmän alavatsassa ja nivusissa kuin selässä. Olen lukenut aiheesta ja joka paikassa sanotaan, että vatsan nipistely on ihan normaalia, johtuu siitä kun kohtu kasvaa - menkkakivuthan ovat myös kohdun liikehdinnästä johtuvia.

Ja vaikka tulisi vähän vuotoakin, sekin on ihan tavallista, yhtäkkinen raju vuoto sen sijaan ei.

Eli ole rauhallisin mielin!

Mutta jos ihan hirveästi ahdistaa, on tietty parasta käydä lääkärin puheilla.