Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä teitä ärsyttää eniten Prismassa?

Vierailija
05.05.2016 |

Tämä nyt vastapainona tuolle Lidl-ketjulle. Itseäni eniten ärsyttää se wt-meininki, ja se, että vaikka valikoimaa on yli 20000 tuotetta niin silti sieltä puuttuu moni sellainen mitä kaipaisin. Ja X-tra tuotteet ovat laaduttominta kuraa mitä on olemassa. Prismassa, kuten muissakin S-ryhmän kaupoissa on myös hyvin kylmä tunnelma ja ne ovat kaikki toistensa kopioita, toisin kuin K-kaupat jotka eroavat toisistaan. Käytän kyllä kaikkia kauppaketjuja fiiliksen ja tarjousten yms mukaan mutta silti vähiten pidän Prismoista.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun hapan naama.

Vierailija
2/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan vituttaa ihan joka kaupassa se tavaranpaljous. Turhaa skeidaa hyllyt pullollaan. Kuopion Prisman läpi kun kävelee niin naurattaa kuinka helvetisti siellä on kassoja. Tarvitaanko niitä ihan oikeesti viiskymmentä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että esimerkiksi jotain kinkkumakkaraa on 20 tuotetta tarjolla. Mua ei tosiaankaan kiinnosta maksaa ylihintaa, että hyllyssä on jotain onnellisen possun kinkkua jota myydään 5pkt viikossa. Tämän takia lidl ja kompakti valikoima. Jos haluan jotain tiettyä merkkiä menen kinkkumakkarakauppaan. 

Vierailija
4/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa että kotimainen kauppaketju kehtaa mainostaa milloin amerikkalaisia "huippu"merkkejä, milloin terveisiä Tanskasta.

Jopa Lidl yrittää panostaa suomalaisiin tuotteisiin.

Vierailija
5/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ketuta kuin yhdenhengen ruuhkat. Prismassa on käytävät tilavia, mutta aina joku idiootti on siellä kärryineen poikittain ja estää liikkumisen...

Vierailija
6/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa se yksi työntekijä meidän lähiprismassa, joka flirttailee ja levittelee reikäänsä mun mieheni edessä! On se perkele kun ei kaupassakaan saa pariskunta yhdessä ja rauhassa käydä, kun heti joku loro siihen tulee koloansa tarjoamaan???!! Levitelköön sitä looraansa jollekin muulle, mun mies EI ole kiinnostunut!!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää Prismassa ja Cittarissa (sitähän sää melkein kysyit) niiden överikoko. S-markettiin kävelen tottuneesti ja nappailen mukaani mitä tarvitsen, mutta Prismassa ja Cittarissa olen yhtäkkiä aivan hukassa ja metsästän yhtä tuotetta ristiin rastiin ympäri kauppaa. Osaan kyllä lukea ne yläkyltit, mutta eivät ne auta ja siltikin siellä joutuu seikkailemaan, varsinkin vieraammissa kaupoissa.

Vierailija
8/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lildissä normaalisti asioivat wt:t jotka tulee sossutukirahapäivänä vähän törsäämän kun rahaa niin että ranteet paukkuu.

Meidän käyttämän Prisman lähellä ei ole vuokra-asuntoja eikä edes kerrostaloasuntoja, joten siellä ei ole juurikaan wt sakkia.

Vierailija
9/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lildissä normaalisti asioivat wt:t jotka tulee sossutukirahapäivänä vähän törsäämän kun rahaa niin että ranteet paukkuu.

Meidän käyttämän Prisman lähellä ei ole vuokra-asuntoja eikä edes kerrostaloasuntoja, joten siellä ei ole juurikaan wt sakkia.

Aika rasistinen lausunto.

Vierailija
10/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiat välimatkat. Ei huvita lampsia kilometritolkulla takaisinpäin jos huomaat jotain jääneen.

11/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo prismassa ei ole wt:tä :DDD 

Vierailija
12/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaparkin prismassa on aivan järkyttävän kokoinen krääsäosasto, jonka läpi on pakko kävellä sinne ruokapuolelle. Lisäksi valikoima on niinkin isoksi kaupaksi kuin Neuvostoliitosta. Tiskillä on myynnissä viikon vanhaa kalaa ja salaatteja ja ruokia myydään samoja päivätolkulla.

Vierailija
13/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistatuspisteet. Vältän asioimista ruuhka-aikoina, mutta jos joutuu käymäään niin yleensä silellä on maistatuspisteitä ja ne on sijoitettu hyllyjen päihin, jossa ovat tiellä ja aiheuttavat ruuhkaa.

Vierailija
14/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään! Prismassa on juuri ne tuotteet mitä tarvitsen ja työntekijät ovat aivan ihania siellä!

Sitten saan Boonusta sieltä!

Ihana Prisma!

Vierailija
16/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä wt-meininki? 

Vierailija
18/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähelleni avattiin uusi Prisma muutama viikko sitten. Siinä ärsyttää eniten pyörätelineiden puute pihassa ja väärän malliset ostoskorit (sellaiset isot, toiselta puolelta kaarevat, jotka keikkuvat inhottavasti). Kaksi kertaa olen siellä käynyt ja molemmilla kerroilla etsimäni tuote oli loppu tai sitä ei ollut ollenkaan valikoimassa.

Vierailija
19/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa että kotimainen kauppaketju kehtaa mainostaa milloin amerikkalaisia "huippu"merkkejä, milloin terveisiä Tanskasta.

Jopa Lidl yrittää panostaa suomalaisiin tuotteisiin.

Ai ne Erja Häkkisen mainostamat "huippu"merkit, joista ainakaan kukaan mun tuttavista ikinä mitään kuullutkaan? Ei edes Nykin matkoillaan.

Ja jotka vei hyllytilaa Nikeltä ym.

Vierailija
20/30 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että yh:nä mä maksan enemmän niiden tuotteista kuin isoruokaiset tuttavapariskunnat läskeine lapsineen, koska bonukset!