Mikä teitä ärsyttää eniten Prismassa?
Tämä nyt vastapainona tuolle Lidl-ketjulle. Itseäni eniten ärsyttää se wt-meininki, ja se, että vaikka valikoimaa on yli 20000 tuotetta niin silti sieltä puuttuu moni sellainen mitä kaipaisin. Ja X-tra tuotteet ovat laaduttominta kuraa mitä on olemassa. Prismassa, kuten muissakin S-ryhmän kaupoissa on myös hyvin kylmä tunnelma ja ne ovat kaikki toistensa kopioita, toisin kuin K-kaupat jotka eroavat toisistaan. Käytän kyllä kaikkia kauppaketjuja fiiliksen ja tarjousten yms mukaan mutta silti vähiten pidän Prismoista.
Kommentit (30)
Iso koko - paljon kävelyä
Jäykkyys => tuotevalikoima päätetään ylempänä etkä voi saada mitään valikoiman ulkopuolelta edes tilaamalla
Surkea kalatiski, jossa myydään sikahintaista kalaa. Joutaisi lopettaa kokonaan.
Se että kaikki terveelliset ruuat on aina loppu. Prisma tietää kyllä mistä mä puhun, kun vähän tarkistelee menekkejään. Samoin laatuvaatteet, esim. Triumphin rintsikoista ei löydy kokoja.
Se että mä ostan paremmat ja halvemmat kotimaiset tomaatit Lidlistä, vaikka oon omistajajäsen ja muuta paskaa. Vissiin asiakkaan pitäis olla Prismalle Ruotsin kuningas...
Mua ei haittaa Prismassa mikään paitsi nyt se että se on remontissa mutta siitä tulee varmasti upea:)
Myös cittareista tykkään PALVELUtiskit notkuvat herkkuja.
Lidliin en astu jalallanikaan enää koskaan. Kamala laatikkomainen kauppa, missä surkea valikoima, heviosaston pahvilaatikot ammottivat tyhjyyttään ainoastaan esim kaalien lehtiä revitty sinne ja muuskaksi menneitä tomaatteja ja homeinen mandariini. Kassalla tajuton jono.. Ei kiitos enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Iso koko - paljon kävelyä
Jäykkyys => tuotevalikoima päätetään ylempänä etkä voi saada mitään valikoiman ulkopuolelta edes tilaamalla
Surkea kalatiski, jossa myydään sikahintaista kalaa. Joutaisi lopettaa kokonaan.
Eikä sieltä kalatiskiltä voi ostaa kuin juhlapyhinä tai ihan niiden jälkeen, kun silloin on kerrankin tuoretta.
Monettuotteet esim kynä, askrtelutarvikkeet, lasten kertakäyttöastiat, syntyärikortit jne on tolkuttoman ylihintaisia ja niitä ei muualtakaan saa kun ei ole tiimaria enää.
väenpaljous ja he-vi-osaston älytön koko kun pitää ravata ees taas punnitsemassa ostoksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa Prismassa mikään paitsi nyt se että se on remontissa mutta siitä tulee varmasti upea:)
Myös cittareista tykkään PALVELUtiskit notkuvat herkkuja.Lidliin en astu jalallanikaan enää koskaan. Kamala laatikkomainen kauppa, missä surkea valikoima, heviosaston pahvilaatikot ammottivat tyhjyyttään ainoastaan esim kaalien lehtiä revitty sinne ja muuskaksi menneitä tomaatteja ja homeinen mandariini. Kassalla tajuton jono.. Ei kiitos enää koskaan.
Täysin samaa mieltä!!! Saatiin palvelua vasta kun mustalaisnainen huusi täysillä että voisko joku tulla täyttään hyllyjä! Me ei jääty odotteleen vaan mentiin Prismaan
Kalliit hinnat, suosin Lidliä pääosin, erikoisemmat tarvittavat haen muista kaupoista, jos on tarvis.
En ole wt, mutta venytän penniä
Ne helevetin pitkät käytävät ja epäloogisesti sijoitetut tuotteet - auta armias kun oot unohtanut jonkun tuotteen tai tajuat ettei se olekkaan siellä missä kuvittelit sen olevan ja alat punnitsemaan mielessäsi tarvitsetko tosiaan sinappia sinappikastikkeen tekoon tai sokeria leivonnaisiin.