Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy nuorelta "seksiterapeuttina" mitä haluat

"seksiterapeutti"
05.05.2016 |

Niin olen nuori nainen joka toimii "seksiterapeuttina" kavereille ja nyt voisin auttaa taitojeni puolesta muitakin. Jos siis kysyttävää seksiin liittyen laita kysymyksiä tulemaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ajattele/kiihotu muista miehistä kuin omastani, joten pelkoa tälläisestä ei ole.[/quote]

Uuuhhhh, taas tulin takaapäin sun myöhäisteini-ikäiseen timmiin perseeseen, aaahhhhh ja taas sai spermat lentää vapaasti pakaroillesi, selällesi, niskaan/hiuksiisi ja siitä takkahuoneen marmoripatsaan jalustalle. Ekan kerran elämässäni meinas lähteä taju, on sulla niin hyvä perse.[/quote]

Naisesi ja sinä saitte nauttia taas :)

Vierailija
42/43 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksiterapeutti" kirjoitti:

Varmasti voi olla monelle shokki, mutta en ole sitä mieltä, että meidän suhteessa olisi mitään vikaa. Vaimoni kyllä pystyy oikeastaan tyydyttämään minut paremmin kuin hyvin, mutta siitä huolimatta tulee joskus sellainen olo että halauaisin käydä vieraissa.

Asiasta olen jutellut milloin minkäkinlaisissa tilanteissa myös esileikin aikana ja itsestä tuntuu että juttelu on juuri silloinkin helpointa niin itsellekin kuin vaimollenikin.. Yleensäkin olen huomannut, että vaimoni seksuaalisuuteen vaikuttaa aika paljon missä kohtaa kiertoa ollaan menossa, eli jos jotain uutta ja roisia haluaa kokeilla niin kannattaa osata ajoittaa :)

Olen kyllä koittanut miettiä sitä, että mikä siinä vieraassa niin kiihottaa, enkä oikein ole keksinyt muuta kuin että se että se on vieras :). Eikös se olekkin niin, että monesti fantasiat ovat kiihottavia osittain juuri siksi, että niissä on jotain moraalisesti kiellettyä/sopimatonta? Tässä viestien välissä kun asiasta viimeksi juteltiin, niin ehdotin vaimolle, että jos hän voisi itse laittautua vieraaksi. Ei kyllä heti tyrmännyt, mutta ei oikein innostunutkaan.. Ehkä pitää odottaa sitä edellä kertomaani oikeaa ajankohtaa..

Jos vaimo ei siihen luvan antamiseen suostu, niin en tiedä mitä sitten.. Rakastan kyllä vaimoani enkä halua häntä ruveta pettämään..

On tärkeää että pystyt myöntämään itsellesi fantasioistasi ja kertomaan niistä vaimollesi, hyvä jos olet löytänyt oikeanlaisia teille sopivia hetkiä jutella tästä. Mielestäni tuo -vaimo vieraaksi- suunnitelma kuulostaa kokeilemisen arvoiselta ja näin pääset niin sanotusti kokeilemaan vieraissa käymistä turvallisilla vesillä. On hienoa kuulla että vaimosi ei tyrmännyt ideaasi, hän tarvitsee vain hetken mietintä aikaa. Mitä olit ajatellut tästä tarkemmin, mitä ehdotit vaimollesi (maksullisen naisen vaatteita, hotelli, pikainen seksi baarin vessassa ym.)? Minun mielestäni teidän kannattaisi kokeilla tätä ennen kuin teette päätöstä oikeissa vieraissa käymisestä, sillä teidän molempien täytyy olla täysin varmoja,ettei sitten myöhemmin tule katumusta.

Onko vaimosi kertonut omista fantasioistaan, miten itse niihin suhtauduit, oletteko laittaneet käytäntöön? Aloin itse pohtimaan jos olisin tilanteessasi, haluaisinko todella että kaikki fantasiani toteutuisi. Jokaisella meistä on jonkinlaisia seksifantasioita ja usein monia erilaisiakin. Totta on myös se että ihmisillä on tarve päästä näitä toteuttamaan ja osan niistä pääseekin toteuttamaan. Olen kuullut että monilla on juuri samankaltaisia fantasioita kuin sinulla, vieraissa käyminen. Usein kuitenkin he eivät halua toteuttaa näitä oikeasti, sillä olevat onnellisesti parisuhteessa (kuten sinäkin) ja he ajattelevat että fantasia "tuhoutuisi" jos tämän toteuttaisi. Tunnen myös ihmisiä/ pariskuntia,joilla tämä toimii, joten en voi sanoa etteikö vieraissa käyminen voisi toimia vaikka oltaisiin parisuhteessa.

En kirjoittanut tätä mitenkään syyllistämään tai pahoittamaan sinun mieltäsi, haluan vaan kertoa ettet ole millään tavalla yksin tässä tilanteessa. Tottakai jokainen parisuhde ja ihminen on erilainen ja kaikki ajattelevat eri tavoin. Ja jokainen tekee itse päätöksen mihin itse,puoliso,suhde on valmis.

Olen iloinen siitä että et lähtisi pettämään vaimoasi, sillä jos olet onnellinen suhteessasi kannattaa pitää siitä kiinni. Kehotan nyt vaan kärsivällisyyttä, jotta vaimosi saa aikaa lämmetä ajatukselle.

Hei,

Kiitos taas vastailusta (toivottavasti jaksat tänne vastailla, vaikka tänne välillä tuleekin noita törkyviestejä, älä välitä niistä). Kokeilimme tätä asiaa niin, että vaimo laittautui maksulliseksi, eli vaatteet meikit ja vieras tuoksu.. Tämä toteutettin ihan kotioloissa, mutta sinun esille ottama ympäristön vaihtaminen (esim hotelli) on varmasti myöhemmin myös kokeilemisen arvoinen asia.. Tämä juttu oli ehdottomasti kokeilemisen arvoinen asia ja molemmat pidimme siitä.. Uskoisin tämä paranevan vielä muutaman kerran "harjoittelu" kerran jälkeen, koska roolileikkejä emme ole aiemmin leikkineet ja alkuun heittäytyminen tuntuu aika vaikealta erityisesti vaimoni puolelta. Tähän heittäytymistä kun harjoittelee ja ajankanssa hankkii kunon vaatteet ym. maskeeraus välineet, niin vaimo menee aivan täysin vieraasta ;)

Vaimoni on myös kertonut fantasioistaan minulle ja hänenkin fantasioihin kuuluu vieraita miehiä ja joskus naisiakin.. Ollaan myös niistä puhuttu aivan avoimesti, mutta vaimoni selvästi haluaa pitää ne pelkän fantasian tasolla vaikka olen hänelle kertonut, että minulle on ok että hän joskus kokeilisi vierasta miestä tai naista..

Ymmärrän oikein hyvin, että ihmiset ja niiden väliset suhteet ovat erillaisia ja ainutkertaisia, joten se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle.. Minäkään en haluaisi mitään avointasuhdetta vaan pysyä tässä normaalissa parisuhteessa ja sitten tilanteen mukaan sovittaisiin puolin ja toisin käydä jossain toisella paikkakunnalla vieraissa.. Onko sinulla kokemusta tällaisista avoimistasuhteista vai sellaisista, joissa lupasovitaan aina erikseen? Tiedätkö onko niiden toimimisessa eroja kokemuksiesi mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitos taas vastailusta (toivottavasti jaksat tänne vastailla, vaikka tänne välillä tuleekin noita törkyviestejä, älä välitä niistä). Kokeilimme tätä asiaa niin, että vaimo laittautui maksulliseksi, eli vaatteet meikit ja vieras tuoksu.. Tämä toteutettin ihan kotioloissa, mutta sinun esille ottama ympäristön vaihtaminen (esim hotelli) on varmasti myöhemmin myös kokeilemisen arvoinen asia.. Tämä juttu oli ehdottomasti kokeilemisen arvoinen asia ja molemmat pidimme siitä.. Uskoisin tämä paranevan vielä muutaman kerran "harjoittelu" kerran jälkeen, koska roolileikkejä emme ole aiemmin leikkineet ja alkuun heittäytyminen tuntuu aika vaikealta erityisesti vaimoni puolelta. Tähän heittäytymistä kun harjoittelee ja ajankanssa hankkii kunon vaatteet ym. maskeeraus välineet, niin vaimo menee aivan täysin vieraasta ;)

Vaimoni on myös kertonut fantasioistaan minulle ja hänenkin fantasioihin kuuluu vieraita miehiä ja joskus naisiakin.. Ollaan myös niistä puhuttu aivan avoimesti, mutta vaimoni selvästi haluaa pitää ne pelkän fantasian tasolla vaikka olen hänelle kertonut, että minulle on ok että hän joskus kokeilisi vierasta miestä tai naista..

Ymmärrän oikein hyvin, että ihmiset ja niiden väliset suhteet ovat erillaisia ja ainutkertaisia, joten se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle.. Minäkään en haluaisi mitään avointasuhdetta vaan pysyä tässä normaalissa parisuhteessa ja sitten tilanteen mukaan sovittaisiin puolin ja toisin käydä jossain toisella paikkakunnalla vieraissa.. Onko sinulla kokemusta tällaisista avoimistasuhteista vai sellaisista, joissa lupasovitaan aina erikseen? Tiedätkö onko niiden toimimisessa eroja kokemuksiesi mukaan?[/quote]

Moi

Anteeksi minulla on ollut tässä kaikenlaista, joten en ole ehtinyt tänne vastailla. Tottakai haluan vastailla teidän lähettämiin kysymyksiin.

Olen iloinen kuullessani että -vaimo vieraaksi- suunnitelma/ kokeilu tuntui sinusta ja vaimostasi hyvältä ja että vaimosi suostui siihen. Tottakai roolileikit ovat aluksi haastavia ja voivat olla vaivaannuttavia (häpeä ym), mutta kun niitä harjoittelee tulee ne suhteessa helpommaksi ja "luonnolliseksi" tavaksi kokeilla/tehdä jotain erilaista. En tarkoita että suhde toimisi pelkästään rooli painotteisesti, parisuhteessa aitous ja omana itsenään olo on tärkeää ja se tulisi pitää pääpainona. Roolileikit tuovat suhteeseen vain lisä twistiä. Tuntuiko sinusta / vaimostasi ensimmäinen -vaimo vieraaksi- kokeilu väärältä, hassulta, teennäiseltä? Nämä kaikki tunteet ovat täysin normaaleja ensimmäisellä kerralla, ne tulevat helpottamaan kokeilujen jatkuessa. Kerroit että kokeilitte ensimmäisen kerran kotioloissa ja se kuulostaa hyvältä ajatukselta, jatkossa ehdottaisin kokeilemaan erilaisia paikkoja, jotta kiinnostus roolileikkejä kohtaan ei lopahda.

Vaimosi fantasiat kuulostavat täysin normaalelta, usein fantasioissa voi olla vieraita miehiä ja naisia. On paljon ihmisiä, jotka fantasioi vieraista, mutta haluavat pitää ne fantasian tasolla eikä halua lähteä toteuttamaan niitä. On hyvä jos sinä pystyt hyväksymään vaimosi päätöksen pitää ne hänen fantasioinaan ja taas vaimosi hyväksyy sinun päätöksen haluta toteuttaa fantasioitasi edes jollain tasolla.

Itselläni ei ole kokemusta avoimesta suhteesta eikä myöskään suhteesta jossa lupa kysyttäisiin erikseen tilanteen mukaan, tutulla pariskunnalla toimii tämä jälkimmäinen vaihtoehto ja he ovat onnellisia yhdessä. Itse uskon että tämä on suhteelle parempi vaihtoehto. Mitä ajattelet nyt kun olet päässyt toteuttamaan fantasiaasi vaimosi kanssa, haluatko edelleen käydä vieraissa vai riittääkö sinulle -vaimo vieraana-?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme