Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy nuorelta "seksiterapeuttina" mitä haluat

"seksiterapeutti"
05.05.2016 |

Niin olen nuori nainen joka toimii "seksiterapeuttina" kavereille ja nyt voisin auttaa taitojeni puolesta muitakin. Jos siis kysyttävää seksiin liittyen laita kysymyksiä tulemaan.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksiterapeutti" kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sais suostuteltua vaimolta luvan käydä vieraissa. Itse olen tässä viimevuosina puhunut vaimolle, että mitä jos kävisin joskus vähän huorissa.. Alkuun vaimo oli jyrkästi vastaan, mutta nyt noin viimeisen vuoden aikana on jo vähän leikillä heittänyt, että joo mene vaan. Eli pientä lämpenemistä tässä suhteessa on jo tapahtunut. Nyt toivoisin sinulta jotain niksiä miten veidä kesksutelua eteenpäin kohti todellista lupaa, kun nyt ollaan junnattu vuosi tässä leikkiasteella. Ja moralisoijat, tottakai annan vaimolleni vastineeksi käydä vieraissa.

On hyvä kuulla että olet uskaltanut asiasta avoimesti jutella ja kysyä että olisiko hänelle vieraissa käyminen hyväksyttävää. Uskoisin että jokaiselle asian kuuleminen ensiksi on jonkinlainen shokki että eikö parisuhde olekaan hyvässä kunnossa, eikö oma rakas riitäkään tyydyttämään toista tarpeeksi hyvin. Tilanteessasi on hyvä merkki se että naisesi ei asiasta nähtävästi pahasti suuttunut kun otit asian puheeksi ja pystyy jo asiasta leikillä jutteleenkin. Et jutussasi kertonut miten olet asian hänelle esittänyt ja millaisissa tilanteissa, asiasta ei mielestäni kannata lähteä puhumaan esileikin, aktin tai heti aktin jälkeenkään koska silloin hormonitasataino ei ole neutraali ja asia ei välttämättä tule esille oikeilla sanoilla tai oikealla tunteella. Asia mielestäni pitäisi esittää hienotunteisesti, pohjustaa asiaa juttelemalla molempien seksuaalisuudesta ja tarpeista. En tiedä mikä on sinun syysi miksi haluaisit käydä vieraissa joten minun on vaikea auttaa sinua sinun tilanteessa, mutta ehkä kannattaa ottaa asia puheeksi uudestaan hienotunteisesti. Oletko muuten onnellinen suhteessasi? Mitä ajattelet jos naisesi ei tähän suostu,vaikka antaisit hänellekin mahdollisuuden käydä vieraissa?

Varmasti voi olla monelle shokki, mutta en ole sitä mieltä, että meidän suhteessa olisi mitään vikaa. Vaimoni kyllä pystyy oikeastaan tyydyttämään minut paremmin kuin hyvin, mutta siitä huolimatta tulee joskus sellainen olo että halauaisin käydä vieraissa.

Asiasta olen jutellut milloin minkäkinlaisissa tilanteissa myös esileikin aikana ja itsestä tuntuu että juttelu on juuri silloinkin helpointa niin itsellekin kuin vaimollenikin.. Yleensäkin olen huomannut, että vaimoni seksuaalisuuteen vaikuttaa aika paljon missä kohtaa kiertoa ollaan menossa, eli jos jotain uutta ja roisia haluaa kokeilla niin kannattaa osata ajoittaa :)

Olen kyllä koittanut miettiä sitä, että mikä siinä vieraassa niin kiihottaa, enkä oikein ole keksinyt muuta kuin että se että se on vieras :). Eikös se olekkin niin, että monesti fantasiat ovat kiihottavia osittain juuri siksi, että niissä on jotain moraalisesti kiellettyä/sopimatonta? Tässä viestien välissä kun asiasta viimeksi juteltiin, niin ehdotin vaimolle, että jos hän voisi itse laittautua vieraaksi. Ei kyllä heti tyrmännyt, mutta ei oikein innostunutkaan.. Ehkä pitää odottaa sitä edellä kertomaani oikeaa ajankohtaa..

Jos vaimo ei siihen luvan antamiseen suostu, niin en tiedä mitä sitten.. Rakastan kyllä vaimoani enkä halua häntä ruveta pettämään.. Ajattelen jotenkin niin että kun on todella paljon sellaisia liittoja joissa on ollut pettämistä ja se on annettu anteeksi ja jatkettu hyvää liittoa, niin eikö meillä voitaisi olla niin fiksuja että hoidettaisiin tämä luvan kanssa. Monestihan on niin, että kun ihimisellä on jotain mielihaluja joita ei pääse purkamaan niin ne sitten jossain vaiheessa saattavat purkautua hallitsemattomasti.. Olisin itse valmis antamaan vaimolleni luvan käydä vieraissa sillä ehdolla, ettei kyseinen vieras kuulu millään tavoin muuten meidän elämäämme, eli esim. että tämä olisi jostain toiselta puolelta Suomea..

Kiva että saan jutella asiasta jonkun ainakin melkein ammattilaisen kanssa. Toivottavasti vastailet pian.

Vierailija
22/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voi olla monelle shokki, mutta en ole sitä mieltä, että meidän suhteessa olisi mitään vikaa. Vaimoni kyllä pystyy oikeastaan tyydyttämään minut paremmin kuin hyvin, mutta siitä huolimatta tulee joskus sellainen olo että halauaisin käydä vieraissa.

Asiasta olen jutellut milloin minkäkinlaisissa tilanteissa myös esileikin aikana ja itsestä tuntuu että juttelu on juuri silloinkin helpointa niin itsellekin kuin vaimollenikin.. Yleensäkin olen huomannut, että vaimoni seksuaalisuuteen vaikuttaa aika paljon missä kohtaa kiertoa ollaan menossa, eli jos jotain uutta ja roisia haluaa kokeilla niin kannattaa osata ajoittaa :)

Olen kyllä koittanut miettiä sitä, että mikä siinä vieraassa niin kiihottaa, enkä oikein ole keksinyt muuta kuin että se että se on vieras :). Eikös se olekkin niin, että monesti fantasiat ovat kiihottavia osittain juuri siksi, että niissä on jotain moraalisesti kiellettyä/sopimatonta? Tässä viestien välissä kun asiasta viimeksi juteltiin, niin ehdotin vaimolle, että jos hän voisi itse laittautua vieraaksi. Ei kyllä heti tyrmännyt, mutta ei oikein innostunutkaan.. Ehkä pitää odottaa sitä edellä kertomaani oikeaa ajankohtaa..

Jos vaimo ei siihen luvan antamiseen suostu, niin en tiedä mitä sitten.. Rakastan kyllä vaimoani enkä halua häntä ruveta pettämään..

On tärkeää että pystyt myöntämään itsellesi fantasioistasi ja kertomaan niistä vaimollesi, hyvä jos olet löytänyt oikeanlaisia teille sopivia hetkiä jutella tästä. Mielestäni tuo -vaimo vieraaksi- suunnitelma kuulostaa kokeilemisen arvoiselta ja näin pääset niin sanotusti kokeilemaan vieraissa käymistä turvallisilla vesillä. On hienoa kuulla että vaimosi ei tyrmännyt ideaasi, hän tarvitsee vain hetken mietintä aikaa. Mitä olit ajatellut tästä tarkemmin, mitä ehdotit vaimollesi (maksullisen naisen vaatteita, hotelli, pikainen seksi baarin vessassa ym.)? Minun mielestäni teidän kannattaisi kokeilla tätä ennen kuin teette päätöstä oikeissa vieraissa käymisestä, sillä teidän molempien täytyy olla täysin varmoja,ettei sitten myöhemmin tule katumusta.

Onko vaimosi kertonut omista fantasioistaan, miten itse niihin suhtauduit, oletteko laittaneet käytäntöön? Aloin itse pohtimaan jos olisin tilanteessasi, haluaisinko todella että kaikki fantasiani toteutuisi. Jokaisella meistä on jonkinlaisia seksifantasioita ja usein monia erilaisiakin. Totta on myös se että ihmisillä on tarve päästä näitä toteuttamaan ja osan niistä pääseekin toteuttamaan. Olen kuullut että monilla on juuri samankaltaisia fantasioita kuin sinulla, vieraissa käyminen. Usein kuitenkin he eivät halua toteuttaa näitä oikeasti, sillä olevat onnellisesti parisuhteessa (kuten sinäkin) ja he ajattelevat että fantasia "tuhoutuisi" jos tämän toteuttaisi. Tunnen myös ihmisiä/ pariskuntia,joilla tämä toimii, joten en voi sanoa etteikö vieraissa käyminen voisi toimia vaikka oltaisiin parisuhteessa.

En kirjoittanut tätä mitenkään syyllistämään tai pahoittamaan sinun mieltäsi, haluan vaan kertoa ettet ole millään tavalla yksin tässä tilanteessa. Tottakai jokainen parisuhde ja ihminen on erilainen ja kaikki ajattelevat eri tavoin. Ja jokainen tekee itse päätöksen mihin itse,puoliso,suhde on valmis.

Olen iloinen siitä että et lähtisi pettämään vaimoasi, sillä jos olet onnellinen suhteessasi kannattaa pitää siitä kiinni. Kehotan nyt vaan kärsivällisyyttä, jotta vaimosi saa aikaa lämmetä ajatukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vastata kysymykseen, joka on esitetty ketjussa "miten saada mies kiinnostumaan naisen orgasmista"? Löytyy täältä seksi-osioista.

Vierailija
24/43 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastata kysymykseen, joka on esitetty ketjussa "miten saada mies kiinnostumaan naisen orgasmista"? Löytyy täältä seksi-osioista.

Seksuaalisuus on osa meistä jokaista, jokaisen tulisi saada nauttia seksuaalisuudesta, sillä tavalla kuin siitä nauttii ("terveissä rajoissa"). Jokainenhan meistä on erilainen ja omaa erilaisia ja eritasoisia nautinnon rajoja. Kenenkään ei kuuluisi joutua täysin luopumaan nautinnostaan.

Parisuhteessa ymmärrän että toiselle joku tapa tyydyttää itseään ei toiselle osapuolelle ole välttämättä nautinnollista. Mutta se mikä tilanne tuossa -miten saada mies kiinnostumaan naisen orgasmista- palstan Av:llä on että nainen ei saa/pysty saamaan orgasmeja aktin aikana edes sormettamalla sillä miehen näkyvyys naisen klitorikselle peittyy on mielestäni ikävää kuulla. Parisuhteeseen kuuluu taito joustaa, toiselta ei saisi kieltää orgasmin saamista.

Kuten olen aikaisemmin vastannut toiselle naisen orgasmiin saannista, jokainen nainen on yksilöllinen saamaan orgasmeja aktin aikana, toiset voivat tarvita aktin lisäksi myös vähän ekstraa (sormetusta ym). Tätä asiaa ei miehet välttämättä tajua huomioida antaessaan nautintoa naiselle, asiasta on hyvä keskustella miehen kanssa. Yleisesti ottaen miehille on tärkeää antaa nautintoa naiselle.

Ymmärsin että nainen on yrittänyt jutella miehen kanssa, mutta mies ei jostain syystä ymmärrä miten tärkeää naiselle nautinnon (orgasmin) saaminen on. Mies voi kuvitella että itse akti on naiselle riittävä nautinto tai hän ei jostain syystä halua naiselle nautintoa. Asiasta lähtisin keskustelemaan selvittämällä syvempää syytä miksi hän ei halua naisen nauttivan,sillä en usko että ainoa syy voi olla vain näkyvyys, joka peittyy sormettamalla, vibroilla ym.

En tiedä oletko sinä (Kysyjä) sama kuin -miten saada mies kiinnostumaan naisen orgasmista - palstan Av, mutta tältä naiselta haluaisin tietää antaako mies muuten kuin aktin aikana tyydyttää itseään, nauttiiko hän sen katsomisesta? Oletko koittanut olla esim 2 viikkoa tyydyttämään itseäsi ( voit tauon jälkeen saada orgasmin herkemmin)?

Tilanteesta sen enempää tietämättä, en voi kun neuvoa keskustelemaan. Naiselle sanoisin ettei anna asiassa periksi, seksi on molemminpuolista nautintoa,seksissä on huomioitava molempien toiveita ja tarpeita ja jos mies on edelleen samaa mieltä siitä että sormetus ym orgasmiin johtava toiminta on "väärin", koita saada mies edes kokeilemaan, sillä kun nainen saa orgasmin ei mies voi olla huomaamatta sitä,sen jälkeen kehu kun oli nautinnollista ja ihanaa kun molemmat "pääsi loppuun asti".

Vierailija
25/43 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus on osa meistä jokaista, jokaisen tulisi saada nauttia seksuaalisuudesta, sillä tavalla kuin siitä nauttii ("terveissä rajoissa"). Jokainenhan meistä on erilainen ja omaa erilaisia ja eritasoisia nautinnon rajoja. Kenenkään ei kuuluisi joutua täysin luopumaan nautinnostaan.

Parisuhteessa ymmärrän että toiselle joku tapa tyydyttää itseään ei toiselle osapuolelle ole välttämättä nautinnollista. Mutta se mikä tilanne tuossa -miten saada mies kiinnostumaan naisen orgasmista- palstan Av:llä on että nainen ei saa/pysty saamaan orgasmeja aktin aikana edes sormettamalla sillä miehen näkyvyys naisen klitorikselle peittyy on mielestäni ikävää kuulla. Parisuhteeseen kuuluu taito joustaa, toiselta ei saisi kieltää orgasmin saamista.

Kuten olen aikaisemmin vastannut toiselle naisen orgasmiin saannista, jokainen nainen on yksilöllinen saamaan orgasmeja aktin aikana, toiset voivat tarvita aktin lisäksi myös vähän ekstraa (sormetusta ym). Tätä asiaa ei miehet välttämättä tajua huomioida antaessaan nautintoa naiselle, asiasta on hyvä keskustella miehen kanssa. Yleisesti ottaen miehille on tärkeää antaa nautintoa naiselle.

Ymmärsin että nainen on yrittänyt jutella miehen kanssa, mutta mies ei jostain syystä ymmärrä miten tärkeää naiselle nautinnon (orgasmin) saaminen on. Mies voi kuvitella että itse akti on naiselle riittävä nautinto tai hän ei jostain syystä halua naiselle nautintoa. Asiasta lähtisin keskustelemaan selvittämällä syvempää syytä miksi hän ei halua naisen nauttivan,sillä en usko että ainoa syy voi olla vain näkyvyys, joka peittyy sormettamalla, vibroilla ym.

En tiedä oletko sinä (Kysyjä) sama kuin -miten saada mies kiinnostumaan naisen orgasmista - palstan Av, mutta tältä naiselta haluaisin tietää antaako mies muuten kuin aktin aikana tyydyttää itseään, nauttiiko hän sen katsomisesta? Oletko koittanut olla esim 2 viikkoa tyydyttämään itseäsi ( voit tauon jälkeen saada orgasmin herkemmin)?

Tilanteesta sen enempää tietämättä, en voi kun neuvoa keskustelemaan. Naiselle sanoisin ettei anna asiassa periksi, seksi on molemminpuolista nautintoa,seksissä on huomioitava molempien toiveita ja tarpeita ja jos mies on edelleen samaa mieltä siitä että sormetus ym orgasmiin johtava toiminta on "väärin", koita saada mies edes kokeilemaan, sillä kun nainen saa orgasmin ei mies voi olla huomaamatta sitä,sen jälkeen kehu kun oli nautinnollista ja ihanaa kun molemmat "pääsi loppuun asti".

Joo olen ketjun aloittaja. Aikaisemmissa suhteissani olen huomannut, että useimmilla miehillä on halu miellyttää naista. En tiedä, miksi miehelläni ei moista halua ole. Mielestäni en ole mikään erityisen "vaativa" nainen, tiedän monia, jotka eivät saa pelkästä yhdynnästä orgasmia vaan tarvitsevat muutakin stimulaatiota. Välillä mietin, millaisiakohan miehen aiemmat suhteet ovat oikein olleet... Ja tosiaan, mies ei millään tapaa nauti minun masturboimisen seuraamisesta.

En tiedä, mitä masturboimatta oleminen auttaisi, sillä tarvitsen seksissä klitorisstimulaation, en vain saa ilman vaikka olisin ollut vuoden masturboimatta :)

Ehkä tein sen virheen suhteen alussa, että en ollut tarpeeksi vaativa orgasmien suhteen, kun silloin miehellä oli hieman enemmän halua miellyttää minua. :/ Kuitenkin monesti suhteen alussa on vähän vaikeampaa saada orgasmia, kun ei tunne toista jne.

Vierailija
26/43 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vahvuinen anustappi kokeilijalle.

Tuntuisi kivalta pitää koko päivän.

Laitetaanko liukkaria ? Pysyykö paikallaan jos laittaa?

Vierailija
27/43 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhhh. Kiitos, että sain laueta tiukkoihin nuoren naisen pakaroille, kyllähän taas oli nuoren naisen pakarat selkää ja niskaa myöden spermassa.

On ihana kuulla että sait toteuttaa itseäsi seksuaalisesti halujesi mukaisesti. Naisesi taisi myös nauttia spermoistasi pakaroillaan, selällään ja niskassaan?

Toivottavastiiiiiihhhgggrrrrnnnhh. Tänään olisi taas tarkoitus lennättääähhhgggrrnnnhh.

Vierailija
28/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen ketjun aloittaja. Aikaisemmissa suhteissani olen huomannut, että useimmilla miehillä on halu miellyttää naista. En tiedä, miksi miehelläni ei moista halua ole. Mielestäni en ole mikään erityisen "vaativa" nainen, tiedän monia, jotka eivät saa pelkästä yhdynnästä orgasmia vaan tarvitsevat muutakin stimulaatiota. Välillä mietin, millaisiakohan miehen aiemmat suhteet ovat oikein olleet... Ja tosiaan, mies ei millään tapaa nauti minun masturboimisen seuraamisesta.

En tiedä, mitä masturboimatta oleminen auttaisi, sillä tarvitsen seksissä klitorisstimulaation, en vain saa ilman vaikka olisin ollut vuoden masturboimatta :)

Ehkä tein sen virheen suhteen alussa, että en ollut tarpeeksi vaativa orgasmien suhteen, kun silloin miehellä oli hieman enemmän halua miellyttää minua. :/ Kuitenkin monesti suhteen alussa on vähän vaikeampaa saada orgasmia, kun ei tunne toista jne.[/quote]

Minä en ajattele millään tavalla että sinä olisit tehnyt suhteen alussa mitään virhettä vaatimattomuudella. Suhteen alussa haetaan molemmille osapuolille tärkeitä asioita/tarpeita, joista voi olla vaikea aluksi sanoa, ei ehkä uskalla, kehtaa tai ei halua antaa "vaikeata" ensivaikutelmaa. Lisäksi olemme ihmisiä, joilla voi/saa mielipiteet/ mieltymykset muuttua. Parisuhteen edetessä opimme tuntemaan itsemme ja puolisomme kokoajan paremmin, jolloin toisen miellyttäminen nautinnon antaminen on helpompaa. Useissa suhteissa miehillä on "pakonomainen" tarve miellyttää naista seksuaalisesti, miehet kaipaavat myös nautinnon saamista, joten on myös tärkeää että naiset antavat miehille. Seksi on molemminpuolista nautintoa johon molempien tulee panostaa "nainen ei ole vain panoreikä". Oletko koittanut kysyä mieheltäsi syytä miksi häntä ei kiinnosta sinun nautinto, vaatiiko hän kuitenkin että sinä otat esim suihin, onko seksielämänne muuten kunnossa?

Vierailija
29/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vahvuinen anustappi kokeilijalle.

Tuntuisi kivalta pitää koko päivän.

Laitetaanko liukkaria ? Pysyykö paikallaan jos laittaa?

Kannattaa aloittaa pienellä ja pitää aluksi lyhyempiä aikoja, sillä tunteeseen täytyy totutella rauhassa. Erotiikkaliikkeissä on osaava henkilökunta auttamassa ja palvelemassa, heiltä ei kannata ujostella kysyä neuvoa. Anustappi on mukavampi laittaa liukkarilla varustettuna, ja pysyy kyllä paikallaan jos ei laita älyttömiä määriä.

Vierailija
30/43 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana kuulla että sait toteuttaa itseäsi seksuaalisesti halujesi mukaisesti. Naisesi taisi myös nauttia spermoistasi pakaroillaan, selällään ja niskassaan?[/quote]

Toivottavastiiiiiihhhgggrrrrnnnhh. Tänään olisi taas tarkoitus lennättääähhhgggrrnnnhh.[/quote]

Kuulostaa hyvältä :) varmasti naisesi myös tykkää tästä.

Vierailija
31/43 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tein sen virheen suhteen alussa, että en ollut tarpeeksi vaativa orgasmien suhteen, kun silloin miehellä oli hieman enemmän halua miellyttää minua. :/ Kuitenkin monesti suhteen alussa on vähän vaikeampaa saada orgasmia, kun ei tunne toista jne.

Minä en ajattele millään tavalla että sinä olisit tehnyt suhteen alussa mitään virhettä vaatimattomuudella. Suhteen alussa haetaan molemmille osapuolille tärkeitä asioita/tarpeita, joista voi olla vaikea aluksi sanoa, ei ehkä uskalla, kehtaa tai ei halua antaa "vaikeata" ensivaikutelmaa. Lisäksi olemme ihmisiä, joilla voi/saa mielipiteet/ mieltymykset muuttua. Parisuhteen edetessä opimme tuntemaan itsemme ja puolisomme kokoajan paremmin, jolloin toisen miellyttäminen nautinnon antaminen on helpompaa. Useissa suhteissa miehillä on "pakonomainen" tarve miellyttää naista seksuaalisesti, miehet kaipaavat myös nautinnon saamista, joten on myös tärkeää että naiset antavat miehille. Seksi on molemminpuolista nautintoa johon molempien tulee panostaa "nainen ei ole vain panoreikä". Oletko koittanut kysyä mieheltäsi syytä miksi häntä ei kiinnosta sinun nautinto, vaatiiko hän kuitenkin että sinä otat esim suihin, onko seksielämänne muuten kunnossa?

Mies kai ajattelee, että mun orgasmi on enemmänkin kiinni mun päänsisäisistä asioista kun hänen "teknisistä" tekemisistä sinällään. Tämä on toki osittain totta: en voi väittää, että orgasmin saaminen ainakaan helpottuisi sillä, että toinen suhtautuu asiaan vähättelevästi. Minun olisi paljon helpompi pyrkiä omaan orgasmiini ja päästä tunnelmaan ns. suopeassa ympäristössä. Toisaalta taas mun orgasmi on myöskin teknisistä jutuista kiinni, enkä usko että tulen koskaan saamaan pelkällä sisään-ulos -panemisella orgasmia, vaikka kuinka muuttaisin ajatusmaailmaani. :D Tarvin klitoriskiihotusta joko suulla, käsin tai hieromasauvalla, piste. En tiedä, miten tämä voi olla niin uusi asia miehelleni?? Huoh. Seksi on sinänsä muuten kunnossa, mutta minun mielestäni sitä saisi olla useammin.

Vierailija
32/43 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana kuulla että sait toteuttaa itseäsi seksuaalisesti halujesi mukaisesti. Naisesi taisi myös nauttia spermoistasi pakaroillaan, selällään ja niskassaan?

Toivottavastiiiiiihhhgggrrrrnnnhh. Tänään olisi taas tarkoitus lennättääähhhgggrrnnnhh.

Hän on sellainen kiimapillu, että hän nyt tykkää kaikesta mikä liittyy seksiin. Hieman häntä häiritsee, kun laukean, niin minulta tulee spermaa kuin hevoselta, sillä määrällä saattaisi tiineeksi koko keskikokoisen kaupungin kaikki naiset. Minkä ikäinen muuten olet.

Vierailija
33/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä :) varmasti naisesi myös tykkää tästä.[/quote]

Hän on sellainen kiimapillu, että hän nyt tykkää kaikesta mikä liittyy seksiin. Hieman häntä häiritsee, kun laukean, niin minulta tulee spermaa kuin hevoselta, sillä määrällä saattaisi tiineeksi koko keskikokoisen kaupungin kaikki naiset. Minkä ikäinen muuten olet.[/quote]

Kaikesta... kiltistä tuhmaan ja kaikki siltä väliltä? Naiset usein tykkäävät sitä enemmän mitä spermaa tulee, joten naisesi saisi olla todella tyytyväinen.

Toivottavasti et ikäni perusteella ala epäilemään kokemuksiani,aikeitani ym. Olen 23 vuotias nainen, joka sattuu haluamaan auttaa/neuvoa muita ja tiedoksi kaikille lukijoille ja kysyjille olen varattu, joten pelkoa kiihottumisestani teidän asioille kysymyksille ei ole. Pyrin vastaamaan mahdollisimman neutraalisti ja asiallisesti kaikkiin mieltä askarruttaviin asioihin.

Vierailija
34/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kai ajattelee, että mun orgasmi on enemmänkin kiinni mun päänsisäisistä asioista kun hänen "teknisistä" tekemisistä sinällään. Tämä on toki osittain totta: en voi väittää, että orgasmin saaminen ainakaan helpottuisi sillä, että toinen suhtautuu asiaan vähättelevästi. Minun olisi paljon helpompi pyrkiä omaan orgasmiini ja päästä tunnelmaan ns. suopeassa ympäristössä. Toisaalta taas mun orgasmi on myöskin teknisistä jutuista kiinni, enkä usko että tulen koskaan saamaan pelkällä sisään-ulos -panemisella orgasmia, vaikka kuinka muuttaisin ajatusmaailmaani. :D Tarvin klitoriskiihotusta joko suulla, käsin tai hieromasauvalla, piste. En tiedä, miten tämä voi olla niin uusi asia miehelleni?? Huoh. Seksi on sinänsä muuten kunnossa, mutta minun mielestäni sitä saisi olla useammin.[/quote]

Tuossa teidän tilanteessa ei ole muuta keinoa päästä eteenpäin kuin keskusteleminen avoimesti, sillä tuo pattitilanne ei tule häviämään itsestään ja pitkällä tähtäimellä se voi alkaa "syömään" suhdetta. Kirjoitit että "mies KAI ajattelee... " tämä antaa minulle sellaisen kuvan että ette ole keskustellut asioista niin kuin ne ovat, kysy suoraan mitä hän ajattelee, ettei sinun tarvitse alkaa arvuuttelemaan. Toivon että pystytte asian selvittää, jotta molemmat voivat olla suhteessa onnellisia, tyytyväisiä ja molemmat osapuolet saisivat nauttia seksuaalisuudesta yhdessä.

Vierailija
35/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä noista kumi ja nahkahanska jutuista?

Vierailija
36/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksissä toiselle nautinnon antaminen on tärkeää. Kumi- nahkakäsineet jakavat mielipiteitä. Tunne on erilainen ja voi tuoda seksileikkeihin vaihtelua. Itselläni ei ole kokemusta näistä, joten minun on vaikea sanoa mitä mieltä olen.

Vierailija
37/43 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen kiimapillu, että hän nyt tykkää kaikesta mikä liittyy seksiin. Hieman häntä häiritsee, kun laukean, niin minulta tulee spermaa kuin hevoselta, sillä määrällä saattaisi tiineeksi koko keskikokoisen kaupungin kaikki naiset. Minkä ikäinen muuten olet.

Kaikesta... kiltistä tuhmaan ja kaikki siltä väliltä? Naiset usein tykkäävät sitä enemmän mitä spermaa tulee, joten naisesi saisi olla todella tyytyväinen.

Toivottavasti et ikäni perusteella ala epäilemään kokemuksiani,aikeitani ym. Olen 23 vuotias nainen, joka sattuu haluamaan auttaa/neuvoa muita ja tiedoksi kaikille lukijoille ja kysyjille olen varattu, joten pelkoa kiihottumisestani teidän asioille kysymyksille ei ole. Pyrin vastaamaan mahdollisimman neutraalisti ja asiallisesti kaikkiin mieltä askarruttaviin asioihin.

En taatusti epäile kokemuksiasi ikäsi puolesta. Etkö yhtään kiihotu, kun tulen oriin kyrvälläni sinuun takaapäin ja lennätän lastillani sinut aivan märäksi?

Vierailija
38/43 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ikäni perusteella ala epäilemään kokemuksiani,aikeitani ym. Olen 23 vuotias nainen, joka sattuu haluamaan auttaa/neuvoa muita ja tiedoksi kaikille lukijoille ja kysyjille olen varattu, joten pelkoa kiihottumisestani teidän asioille kysymyksille ei ole. Pyrin vastaamaan mahdollisimman neutraalisti ja asiallisesti kaikkiin mieltä askarruttaviin asioihin.[/quote]

En taatusti epäile kokemuksiasi ikäsi puolesta. Etkö yhtään kiihotu, kun tulen oriin kyrvälläni sinuun takaapäin ja lennätän lastillani sinut aivan märäksi?[/quote]

Minä en ajattele/kiihotu muista miehistä kuin omastani, joten pelkoa tälläisestä ei ole.

Vierailija
39/43 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:

Seksissä toiselle nautinnon antaminen on tärkeää. Kumi- nahkakäsineet jakavat mielipiteitä. Tunne on erilainen ja voi tuoda seksileikkeihin vaihtelua. Itselläni ei ole kokemusta näistä, joten minun on vaikea sanoa mitä mieltä olen.

Ihmetyttä kun noista nahka ja kumihanska jutuista tehdään niin iso asia ja joitain kusen ja paskan kanssa lutaaminen hyväksytään

Vierailija
40/43 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti epäile kokemuksiasi ikäsi puolesta. Etkö yhtään kiihotu, kun tulen oriin kyrvälläni sinuun takaapäin ja lennätän lastillani sinut aivan märäksi?

Minä en ajattele/kiihotu muista miehistä kuin omastani, joten pelkoa tälläisestä ei ole.

Uuuhhhh, taas tulin takaapäin sun myöhäisteini-ikäiseen timmiin perseeseen, aaahhhhh ja taas sai spermat lentää vapaasti pakaroillesi, selällesi, niskaan/hiuksiisi ja siitä takkahuoneen marmoripatsaan jalustalle. Ekan kerran elämässäni meinas lähteä taju, on sulla niin hyvä perse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi