Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö Tom of Finlandin taiteen isokaluisia ja lihaksikkaita miehiä kiihottavina myös heteronaisen silmin katsottuna?

Vierailija
05.05.2016 |

Niin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei...

😳😏😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne komeita katsella mutta oma miesmaku vähän erilainen.

Vierailija
4/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset eivät ole mun juttu mutta muuten kyllä!

Vierailija
5/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yök!

Vierailija
6/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ;)

Vierailija
7/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hemmetti

Vierailija
8/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein, mun miesmaku on enemmän sellaista runopoikatyylistä. Isot reidet ei oiken iske, eikä ne viikset.

Vierailija
9/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein, vähän överiksi menee minun mittapuullani. Taiteenlajina kyllä arvostan. Ei silleen kiihota, että wow, nyt sytyttää. Viime kesän paidattomat ja lihaksikkaat katutyöntekijät Töölössä kyllä aiheuttivat minussa spontaanin wow-reaktion! 

Vierailija
10/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikein, mun miesmaku on enemmän sellaista runopoikatyylistä. Isot reidet ei oiken iske, eikä ne viikset.

Sama mielipide mulla.

Vierailija
11/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apsolutli :P Paitsi että sama kuin tuolla yllä joku vastas, niin viikset ei oo munkaan juttu. Mut huomio kiinnittynytkin ihan muualle kuin viiksiin. Ne lihaksetkaan ei oo niin ehdoton. Ne isot kyrvät on. 

Vierailija
12/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan joku parvekevittu voi kokea nuo Tompan piirtämät halot haluttavina ynnä kiihottavina...

Vierailija
13/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apsolutli :P Paitsi että sama kuin tuolla yllä joku vastas, niin viikset ei oo munkaan juttu. Mut huomio kiinnittynytkin ihan muualle kuin viiksiin. Ne lihaksetkaan ei oo niin ehdoton. Ne isot kyrvät on. 

Mulle tuo torso-, reisi- ja perseosasto jotenkin iskee, kyrvät menee siinä sivussa. Jotenkin noin piirroskuvina toimii, normaalielämässä olisivat tuollaisenaan varmasti luonnottoman lihaksikkaita omaan makuun. Ja noin isot penikset menisivät kivuliaan puolelle.

Vierailija
14/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikein, vähän överiksi menee minun mittapuullani. Taiteenlajina kyllä arvostan. Ei silleen kiihota, että wow, nyt sytyttää. Viime kesän paidattomat ja lihaksikkaat katutyöntekijät Töölössä kyllä aiheuttivat minussa spontaanin wow-erektion! 

Vierailija
15/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en panisi pahakseni, jos joku parimetrinen lihaskippu panisi takaapäin, kun nojaisin ruokapöytää vasten korkkareissa

Vierailija
16/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan joku parvekevittu voi kokea nuo Tompan piirtämät halot haluttavina ynnä kiihottavina...

Kyllähän kauniisti piirretty jättipenis voi olla kiihottavan näköinen, vaikka olisi selvää ettei se omaan alakertaan voisi mitenkään mahtuakaan. Paitsi jos printtaisi paperille ja rutistaisi mytyksi, silloinhan tuo mahtuisi.

Vierailija
17/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kauniisti piirretty jättipenis voi olla kiihottavan näköinen, vaikka olisi selvää ettei se omaan alakertaan voisi mitenkään mahtuakaan. Paitsi jos printtaisi paperille ja rutistaisi mytyksi, silloinhan tuo mahtuisi.

Pyh ja pah. Mulukunpalvontaa.

Vierailija
18/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Ja ne pilotit ym<3

Vierailija
19/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen heteromies ja en voisi mennä miesten kanssa sänkyyn, mutta kyllä toisinaan tulee ihailtua noita piirrusuksia. fantasioin että olisi samanlainen vartalo ja että pääsisi sitten jotain kaunista naarasta tyydyttämään isolla halolla.

Vierailija
20/26 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh ja pah. Mulukunpalvontaa.

Palvontaa?