Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava arvosteli meidän asunnon siisteyttä

Vierailija
05.05.2016 |

Ja sitä etten äitinä tee tarpeeksi, vaikka ollaan hommat jaettu työttömän miehen kanssa ihan reilusti. Oli puhunut muillekin seläntakana, ennenkuin avautui tuossa kahvipöydässä. Ihan kiva että tuttava jaksoi arvostella, muttei esimerkiksi ikinä tarjonnut apuaan.

Tosiasiassa asunnon siisteyteen vaikutti huomattavasti, kun miehen teinitytär muutti sohvalle eikä meillä ollut enää tilaa. Onneksi saatiin isompi asunto ja ah, miten siistiä on taas vaikka leluja vieläkin keräilen kahden pienen lapsen jäljiltä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavalla itsellään on jo aikuiset lapset ja koti on aina siisti. Tavarat saivat olla pöydällä rauhassa ym. Mies kun jäi työttömäksi ei ensin osallistunut juuri mihinkään kotona, mutta pikkuhiljaa jopa imuroi joskus ja teki usein ruokaa ja syötti pienimmän. Mutta minä pesen edelleen pyykit ja siivoan lastenhuoneen, siihen en miestä edes yritä velvoittaa.

Teini auttelee silloin tällöin mitä koululta ehtii, mutta silloin kun asui sohvalla oli pinna kireänä kaikilla. Ja sitten tuttava vielä tulee arvostelemaan vaikka sen mieskin sanoi että olisit jo hiljaa.

Vierailija
2/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit heittänyt tuttavasi pihalle. Tai antanut siivouskamppeet käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaan kannata tuttavaa kutsua uudestaan. Ei sille kuulu asuntosi arvostelu, mutta ei siivoaminenkaan. 

Vierailija
4/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo tuttava. Hänelle ei kuulu teidän kodin siisteystaso.

Itse kun olin työttömänä, tein kaikki kotihommat ja lisäksi siivosin kaappeja oikein urakalla. Vaadi mieheltäsi enemmän jos olet kokopäivätöissä. Eri juttu tietysti jos mies hoitaa lasta päivällä, sitten ei voi samalla tavalla vaatia. Teiniltä ei voi niin paljon tosiaan vaatia koska koulupäivät ovat tosi pitkiä ja kokeisiinkin täytyy lukea.

Vierailija
5/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin olet selvinnyt, älä ole moksiskaan. Ihmisten on vaikea muistaa, miten sekaista huushollissa saattoi olla, kun lapset olivat pieniä tai teinejä. Itse muistan tuon ajan aina  ja en  koskaan menisi sanomaan siisteydestä mitään varsinkaan lapsiperheissä. Sitä paitsi tärkeintä on se kommunikointi, joka perheenjäsenten välillä vallitsee,  ei niinkään lelujen, kirjojen ja petivaatteiden järjestys. Nyt vasta, kun itsellä on aikaa ja mahdollisuus, pidän paikat järjestyksessä.

Aikansa kutakin, sanoi vanhapiika.

Vierailija
6/6 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen keikkatyötä ja miehen kotona olo helpottaa työtuntien rukkaamista joten olen ihan tyytyväinen. Teini auttelee lähinnä lastenhoidossa ja käy kaupassa tarvittaessa, omat pyykit pesee ja huoneensa siivoaa nyt kun on oma huone.

Ollaan jonkinlaisissa väleissä tuon tuttavan kanssa, ja ymmärtäisin jos joku ventovieras arvostellut kotiamme silloin, mutta hän tiesi tilanteemme. Tuttava korosti että hänen mielestään ÄIDIN kuuluisi hoitaa kaikki, vaikka kysyin että mitäs mies sitten tekisi? Naurattaa mokoma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi