Mun seksitreffini eivät menneet kuin strömsössä...
Nyt jo kehtaan tästä kirjoittaa ja kysyä neuvoa kanssasisarilta..
Olin sopinut "seksitreffit" erään tuttavan tuttavan kanssa (meillä oli sama viritelmä n.6v sitten muutaman kerran. Rupesin seurustelemaan ja homma jäi. Nyt sinkkuilua pari kk takana ja hetken mielijohteesta otin mieheen yhteyttä).
Menin miehen luo ja jo kävellessä (parin km matka) tuntui kyljessä ja alavatsalla "nippailua". Laitoin jännityksen piikkiin. Noh.. kävelin hissukseen.
Pääsimme sitten lopulta tositoimiin ja miehen ottaessa mua takaapäin tuntui äkkiä repivä vihlaisu oik. alavatsalla. Hommat jäi siihen. Mies tietysti hämmentyi. Kipu yltyi. Olin kippuralla lattialla. Mies tapaili jo 112.. kielsin. Lopulta soitin taksin päivystykseen: lopputulemana munasarjakysta revennyt.
Kehtaanko ottaa mieheen yhteyttä enää :D nolottaa niin vietävästi. Mies tottakai on viestitellyt ja kysellyt vointia viimeaikoina, muttei suoranaisesti ole kutsunut uudelleen kylään.
Kommentit (16)
Kehtaat. Jos on vielä perään kysellyt, niin ilmeisesti toivoo uutta yritystä. Jatkossa huolehdi itsestäsi, että ei satu vahinkoja. ;)
Ainahan voit lähettää miehelle kuvia joille hän voi runkata.
Siis apua, miten seksissä voi revetä jotain :o oliko sillä niin iso :D
Yäk. Vai seksitreffejä nuo yhden yön panot nykyään ovat? Tylsä juttu, vaikka koitit kuulostaa hulvattoman hauskalta.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaat. Jos on vielä perään kysellyt, niin ilmeisesti toivoo uutta yritystä. Jatkossa huolehdi itsestäsi, että ei satu vahinkoja. ;)
Siis anteeksi millä tavalla pitää huolehtia, ettei käy vahinkoja? Ei siihen kystan puhkeamiseen itse vaikuta, puhkeavat kun puhkeavat!
mä jo aattelin et sulle iski joku armoton ripuli. vitsit, mä oon viettänyt liikaa aikaa täällä palstalla.
....mutta siis ota vaan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Vai seksitreffejä nuo yhden yön panot nykyään ovat? Tylsä juttu, vaikka koitit kuulostaa hulvattoman hauskalta.
Mä oon ymmärtäny että seksitreffeillä tapaillaan pidempään, syödään, jutellaan, seksiäkin toki. Mutta ei vain johdans. viralliseen seurusteluun.
Yhdenyönjuttu on se pano, that's it.
Mites muut?
No oisko mieheltä vähän tökeröä kysyä et otetaanko uusiksi jos toinen on lähteny päivystykseen revennen kystan takia.
Ota itse reippaasti yhteyttä :)
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, miten seksissä voi revetä jotain :o oliko sillä niin iso :D
Ei tarvii olla iso, kun noita kystia vaan kasvaa. Sitäpaitsi ap:llä alko oireet jo ennen seksiä.
Mies osoittaa huomaavaisuutta viestitellessään ja kysellessään vointia. Tuollaista sattuu. Kutsu vaikka itse kahville.
Vierailija kirjoitti:
mä jo aattelin et sulle iski joku armoton ripuli. vitsit, mä oon viettänyt liikaa aikaa täällä palstalla.
....mutta siis ota vaan yhteyttä.
Ai kun mies ois survassu takaapäin ni samalla kurat lentäny naamalle?
Mitä noloa on siinä, että sairastuu? Etenkin, kun kyse ei ollut tosiaan mistään ripulikakkajutusta, josta pienen nolostumisen vielä ymmärtäisi.
Oliko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä, vai?
En usko että se uskaltaa enää panna sua :D miehet on yksinkertaisia mut noi on traumaattisia kokemuksia niille.
Ei miehiä tuollaiset asiat liikuta. Lähinnä se miettinee koska vointisi olisi sellainen, että olisi mahdollista saada seksiä. Naiset ihan turhaan häpeilee kaikkea mahdollista, mistä miehet ei edes tajua että joku voi nolostua.
Älä nyt tuollaista häpeä. Hoidat itsesi kuntoon ja katsotaan sitten seksitreffejä uudestaan.