Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruskouluopetuksesta piti tulla marxilaista – uutta tietoa kohutusta Pirkkalan koulukokeilusta

Vierailija
05.05.2016 |

http://yle.fi/uutiset/peruskouluopetuksesta_piti_tulla_marxilaista__uut…

"Historioitsija Jari Leskisen tutkimuksen mukaan 1970-luvun puolivälissä toteutettu marxilainen peruskouluopetus Pirkkalassa on ollut paljon kerrottua laajempaa. Opetusta annettiin opetusministeriön ja kouluhallituksen siunauksella ensimmäiseltä luokalta yhdeksännelle saakka. Aineisto oli peräisin neuvostoliittolaisesta ja muusta marxilaista opetusmateriaalista...."

Huh huh. Kävin itse peruskoulun 70-luvulla, en tosin Pirkkalassa. Mutta ilmapiiri Suomessa yleensäkin ja myös koko koululaitoksessa oli ahdistava.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko nykyinen monikulttuurinen kulttuurimarxistinen koululaitos parempi?

Vierailija
2/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennä hieman, mitä tarkoittaa monikulttuurinen kulttuurimarxistinen koululaitos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuonaikaisesti aivopesusta eroaa se, että nyt pakkoruotsi päätettiin aikaistaa ala-asteelle, jotta lapsille "ei ehdi kehittyä väärää asennetta"?

Vierailija
4/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kiitollisia, demarit hävisi, ja me ollaan vapaa kansa.

Vierailija
5/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennä hieman, mitä tarkoittaa monikulttuurinen kulttuurimarxistinen koululaitos?

googlaa jos et ymmärrä sanoja

Vierailija
6/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tätä nykypäivän monikulttuurisuus aivopesua on kammottavaa seurata sivusta. Kun katsoo Ylen ja HS:n (ja ylipäätään Sanoma-konserniin kuuluvien lehtien) uutisointia, niin tekisi mieli nauraa. Ja nauraisinkin, jos en samaan aikaan tietäisi että lukuisat suomalaiset ottavat päivittäin todesta nämä "uutiset" ja sisäistävät ne totuutena ilman mitään kritiikkiä, sekä parjaavat mv-lehteä, joka provoisoivasta tyylistä huolimatta on itse asiassa viimeinen sananvapauden airut maassamme.

Siitä olen ainakin varma, että jos länsimaista sivilisaatiota on ylipäätään olemassa enää viidenkymmenen vuoden päästä, niin tästä massiivisesta, suomalaisten mielten uudelleenohjelmointiin tähtäävästä operaatiosta luetaan vielä historiankirjoista.

Vierailija
7/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken vielä. 3 v päästä demarit, vihreät ja rkp vetävät takaisin kaiken sen pienenkin vapauden joka tällä välilä on saatu ja jos talous on saatu kasvu-uralle se orastava kasvu tapetaan veroilla ja muilla määräyksillä.

Vierailija
8/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tätä nykypäivän monikulttuurisuus aivopesua on kammottavaa seurata sivusta. Kun katsoo Ylen ja HS:n (ja ylipäätään Sanoma-konserniin kuuluvien lehtien) uutisointia, niin tekisi mieli nauraa. Ja nauraisinkin, jos en samaan aikaan tietäisi että lukuisat suomalaiset ottavat päivittäin todesta nämä "uutiset" ja sisäistävät ne totuutena ilman mitään kritiikkiä, sekä parjaavat mv-lehteä, joka provoisoivasta tyylistä huolimatta on itse asiassa viimeinen sananvapauden airut maassamme.

Siitä olen ainakin varma, että jos länsimaista sivilisaatiota on ylipäätään olemassa enää viidenkymmenen vuoden päästä, niin tästä massiivisesta, suomalaisten mielten uudelleenohjelmointiin tähtäävästä operaatiosta luetaan vielä historiankirjoista.

Olen samaa mieltä. Lapsenlapsemme lukevat historiaa ihmeissään, että miten tämän kaiken annettiin tapahtua 2000-luvulla. Se aivopesu ei kyllä onnistunut 70-luvullakaan ja ei onnistu tämä nykyinenkään, vaan herättää enemmän ja enemmän vastustusta ympäri Eurooppaa.

Vierailija
9/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, ehkä mieluummin marxilainen aivopesu kuin Mv joka vain tuhoaa aivot.

Vierailija
10/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarien johdolla luotiin 70-luvulla peruskoulu, joka on yksi niitä harvoja, pitkäkestoisia suomalaisia menestystarinoita.

Vierailija
11/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi, jos sinä kertoisit omin sanoin, olisi varmaan ymmärrettävämpää. Olen aidosti utelias tietämään.

Vierailija
12/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol sä niin missasit tän jutun pointin!

Vierailija
13/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MV on vastareaktio monikulttuuriselle kulttuurimarxistiselle aivopesulle. Lopettakaa jälkimmäinen niin ensimmäinenkin poistuu.

Vierailija
14/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarien johdolla luotiin 70-luvulla peruskoulu, joka on yksi niitä harvoja, pitkäkestoisia suomalaisia menestystarinoita.

Totta, demarit on tehnyt hyviä juttuja. Mutta aika kauhea menneisyys, ja kyllä se vieläkin nousee pintaan silloin tällöin.

Vierailija
15/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi, jos sinä kertoisit omin sanoin, olisi varmaan ymmärrettävämpää. Olen aidosti utelias tietämään.

Kenelle parempi? Olet tylsä kyselijätrolli jolla riittää loputon sarja kysymyksiä toisensa perään. Jostain mystisestä syystä olet ilmeisesti käynyt koulua sen verran että olet oppinut sanat ja kieliopin mutta kysymyksistäsi päätellen et ymmärrä edes yhteiskuntaopin alkeita saati sitten historiaa tai politiikkiaa.

Eli siis ei nyt jaksa, katso googlesta jos kiinnostaa.

Vierailija
16/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulu on ok. Sehän on tapa järjestää opetus. Mutta toinen asia on sitten se, mitä opetetaan. Neuvostoliitolle myönteiset tahot yrittivät ajaa Suomeen samanlaista järjestelmää kuin NL:ssa oli, mikäli olen asian oikein ymmärtänyt. Varmaan monia entisiä taistolaisia nyt hävettää.

Vierailija
17/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle parempi? Olet tylsä kyselijätrolli jolla riittää loputon sarja kysymyksiä toisensa perään. Jostain mystisestä syystä olet ilmeisesti käynyt koulua sen verran että olet oppinut sanat ja kieliopin mutta kysymyksistäsi päätellen et ymmärrä edes yhteiskuntaopin alkeita saati sitten historiaa tai politiikkiaa.

Olen filosofian maisteri. Ylioppilastodistuksen yleisarvosana L. Historia erityisen mielenkiinnon kohteena tällä hetkellä, ei tosin koulussa prioriteetti, vaikka kiitettävä siitäkin, kuten muistakin aineista. 

Vierailija
18/19 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen filosofian maisteri. Ylioppilastodistuksen yleisarvosana L. Historia erityisen mielenkiinnon kohteena tällä hetkellä, ei tosin koulussa prioriteetti, vaikka kiitettävä siitäkin, kuten muistakin aineista. 

Kympin tyttö joka ei osaa muuta kuin esittää tyhmää.

Vierailija
19/19 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ole käynytkin juuri niinkuin noissa monisteissa lukee, raha on keskittynyt harvojen rikkaiden käsiin, tuloerot ovat kasvaneet, varallisuuserot ovat kasvaneet, työttömyys on krooninen ongelma, työntekijöiden toimeentulo heikentynyt, suurin osa kansasta kärsii samalla kun muutama rikas senkun rikastuu toisten kustannuksella.

Entä jos olisimmekin valineet sosialismin, kansalla menisi paljon paremmin ja tuskinta rikkaillakaan olisi kovin huonot oltavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi