Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vasta 21-vuotias, mutta jatkuvasti paha olo kun...

Vierailija
04.05.2016 |

ei löydy parisuhdetta. Miten helvetissä näin nuorena voi murehtia edes tommosta? Olisin vaikka tuplasti tän ikänen nii aina voi jonkun löytää, mikä kiire tässä muka on... nää tiedostaa, mutta silti paha olo. Oon vaan niin parisuhdeihminen ja ihan oikeesti oon onnellisempi suhteessa.

Pidän ulkonäöstä huolta (en kuitenkaan mikään feikkidiivahuomiohuora), pidän hygieniasta huolta, oon itsenäinen, perusfiksu, hoikka, liikunnallinen. Ulkoset asiat on kunnossa, jokasella toki oma maku mutta kuitenkin... Ei oo mistään liikumattomuudesta ja likaisuudesta kiinni etten ketää löydä. Paljon oon tavannu ihmisii, mutta vaan niitä ketkä ei halua vakavaa, joilleki sanonuki että etsii nimenomaa vakavempaa juttua ja on ollu siinä mukana ehkä jopa pari kuukautta, jonka jälkeen lemppaa. En uskalla enää treffata ihmisiä, mutta masentaa ihan oikeesti lievästi tämä.

Oon hölmö epätoivonen nuori, onko täällä ketään muita!! Ja viinihuppelis ollaan, av-mammailen (oikeesti surffaan tätä lähes päivittäin mutta ikinä tänne alottanu keskusteluu)

Kommentit (35)

1/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks voin alottaa keskustelun anonyyminä mutta sit pitää kirjautuu jos viestejä kirjottaa... no ei se mitään, sain palautettuu salasanan tälleki tunnukselle. Mutta piti vielä lisätä että olin siis parisuhteessa ikävuosina 14-19. Päässyt erosta yli vajaa kaks vuotta sitten ja kovasti koittanu smootisti etsii seuraa, en oo liian tyrkky enkä todellakaan oo semmonen joka heti kiintyy liikaa ja vaikuttaa just hätäilijältä, omassa mielessä vaan kuvitellu että ehkä tästä tulee jotain.

2/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siis 18-vuotiaana loppu suhde. Ei 19. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ettehän te tunne perinpohjin tätä kuka näitä juttuja kirjottaa ja siks ei kukaan teistä voi kertoo miksei sit löydy, että onko huonoo tuurii vaan vai onko mun luonteessa kuitenkin joku mikä sit vaikuttaa, en tiedä itsekään. :D Teki vaan mieli avautuu. Ja nyt juttelen täällä itekseni, hyvin menee... :D hemskutin sisäänkirjautumispakko öisin! vois ehkä joku ees puhua...

4/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä vaan nii kiva etsii vertaistukee, jopa niiltä anonyymeiltä jotka loppupeleis saattaa vaan esittää samas tilantees olevaa jotta toiselle tulis hyvä olo. Mä oon parille kaveril kyllä puhunu näistä asioista mutta silti tarve avautuu.

Vierailija
5/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksa paljon sanoa. Kävin vasta baarissa ja lauloin ja olin positiivinen ja taputin muille sekä juttelin ihmisille. Kukaan ei lähestynyt ja keskustelut väsyivät nopeasti.

Kyllä tuo pari kuukautta kuulostaa melkein ikuisuudelta; kokonainen vuodenaika melkein. Olisin tyytyväinen jos seuraa riittäisi niinkin pitkäksi ajaksi.

6/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Enpä jaksa paljon sanoa. Kävin vasta baarissa ja lauloin ja olin positiivinen ja taputin muille sekä juttelin ihmisille. Kukaan ei lähestynyt ja keskustelut väsyivät nopeasti.

Kyllä tuo pari kuukautta kuulostaa melkein ikuisuudelta; kokonainen vuodenaika melkein. Olisin tyytyväinen jos seuraa riittäisi niinkin pitkäksi ajaksi.

Hmph...

Kyllä jos vakavempaa ja pidempi aikasta seuraa etsii nii kaks kuukautta on tajuttoman lyhyt aika... semmonen vasta että oppii tuntemaan perusluonteepiirteitä vähän ja näkeen ihmisenä.

7/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten niin klassikkokysymys monilta, joten pakko sanoo etten oo todellakaan semmonen joka antaa heti ensimmäisillä näkemiskerroilla. Silti jollain tavalla koen että oon liian helppo, jollain tavalla, koska oon pettyny niin monesti. Ääh. 

Vierailija
8/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miu kirjoitti:

Tää on muuten niin klassikkokysymys monilta, joten pakko sanoo etten oo todellakaan semmonen joka antaa heti ensimmäisillä näkemiskerroilla. Silti jollain tavalla koen että oon liian helppo, jollain tavalla, koska oon pettyny niin monesti. Ääh. 

Onko sinusta "hento kuiskaus" hyvä karaokebiisi miehelle?

Vierailija
9/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miu kirjoitti:

Hmph...

Kyllä jos vakavempaa ja pidempi aikasta seuraa etsii nii kaks kuukautta on tajuttoman lyhyt aika... semmonen vasta että oppii tuntemaan perusluonteepiirteitä vähän ja näkeen ihmisenä.

On se pitkä aika niille, jotka pääsevät treffeille joskus kolmen vuoden välein.

10/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miu kirjoitti:

Voi eiii, on kyllä! :') En oo pitkää aikaan kuunnellu, pistän nyt soimaan kuulokkeista.

Vierailija
11/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Friiltä ei tule rikosdokkareita juuri nyt. Niitä on mukava katsoa ennen nukkumaanmenoa. Vai mitä tytöt ajattelevat?

Vierailija
12/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miu kirjoitti:

Miu kirjoitti:

Voi eiii, on kyllä! :') En oo pitkää aikaan kuunnellu, pistän nyt soimaan kuulokkeista.

Sen lauloin ja pari naista duettona heti perään.

Ohhoh. Nyt alkoikin rikosdokumentti.

13/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miu kirjoitti:

Miu kirjoitti:

Rikoskategoriat on hyviä. Mä lähden parille naapurikeitaaseen... siellä vähän vanhempaa porukkaa yleisesti ottaen mutta katotaan nyt.Loppu viini ja tekee mieli pari drinksua vielä...

Vierailija
14/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miu kirjoitti:

Miu kirjoitti:

Miu kirjoitti:

Rikoskategoriat on hyviä. Mä lähden parille naapurikeitaaseen... siellä vähän vanhempaa porukkaa yleisesti ottaen mutta katotaan nyt.Loppu viini ja tekee mieli pari drinksua vielä...

Kuulostipa mysteeriseltä. Onnea ja hyvää yötä.

15/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä..?

Vierailija
16/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille marsuleille.

Vierailija
17/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit täältäkin löytää seuralaisen. Ite olen löytänyt täält av-palstalta kaverin. :) Ootko muuten mistä päin Suomea Ap?

Vierailija
18/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hupasa keskustelu :"D

Mutta, koska tätä ilmeisesti kysyttiin tosissaan niin ensinnäkin ap, kannattaa tarkistaa että et ala heti tapaillessasi vain nyhjäämään miehessä. Toiseksi, jos katselet vaan omanikäsiäs poikasia nii ne on aika lapsia. Mun mies on 27, ja seki on välillä hitonmoinen kakara.

Elä ressaa, se epätoivosuus paistaa susta läpi. Unoha koko parisuhteet. Lisäksi, niistä ei oo ku harmia.. mitä sitä koko ruholla ku niitä saa kilon paloinaki. Oisimpa muistanu itekki nii olis paljolta säästyny.

Vierailija
19/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep :( itse olen 23 enkä ole kertaakaan seurustellut edes vähemmän vakavissaan. En usko, että kuitenkaan kelpaisin kenellekään, niin olen jo lakannut etsimästä

Vierailija
20/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua luettuani olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, etten rekisteröidy tälle palstalle koskaan. Marsumies ja muut hihhulit keskustelevat yöaikaan omituisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi