Olen rakastumaisillani
ja haluan sen estää, koska en halua enää koskaan rakastua. Liikaa tuskaa menneisyydessä. Miten sen voi estää? Tunnen sen... sen hyvänolon tunteen, jonka se mies tuo. Kuinka tuntuu niin hyvältä ja oikealta. Kuinka olen vajoamassa syvään mereen... Auttakaa.
Kommentit (6)
Älä pidä mitään yhteyttä tai nää häntä.
Et tietenkään tottele, jos olet kerran jo tosissaan ihastunut/rakastumassa, mutta se auttaa.
Ole miehelle täysin rehellinen vaikeasta menneisyydestäsi ja anna hänelle valta ja vastuu päättää teidän tulevaisuudesta. Joko hän jättää sinut, joka on toivomasi lopputulos, tai hän hyväksyy sinut ja niin upean miehen kanssa kelpaakin seurustella.
Vierailija kirjoitti:
ja haluan sen estää, koska en halua enää koskaan rakastua. Liikaa tuskaa menneisyydessä. Miten sen voi estää? Tunnen sen... sen hyvänolon tunteen, jonka se mies tuo. Kuinka tuntuu niin hyvältä ja oikealta. Kuinka olen vajoamassa syvään mereen... Auttakaa.
Toivottavasti mies ei ole varattu? Jos on, tartu äkkiä pelastusrenkaaseen ja ui pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies ei ole varattu? Jos on, tartu äkkiä pelastusrenkaaseen ja ui pois.
Pakko olla varattu jos noin hyvältä tuntuu. Ne jaksaa sille toiselle olla ihania. Tai jos onkin vapaa, kannattaa muistaa, että jos jokin tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Nämä alkuajan ihanimmat miehet ovat yleensä niitä, jotka puolen vuoden jälkeen näyttävät sen todellisen luonteen. Juokse.
Tämä mies on se oikea. Mutta hidastan asioita. En halua pilata mitään hätiköimällä. Nyt on tosi kyseessä. Tässä on nyt se.
-ap
Höpöhöpö, anna mennä vaan. Tunteet antaa syyn elää!