Mitäs tuolta luonnosta voi syödä?
Uusi miesystävä toi mut mökille. Mitään ei kuulemma tarvinnut kaupasta ostaa, koska täällä on kaapit täynnä ruokaa. Voi luoja, ei täällä ole edes kaappia. Pitäiskö itkee vai nauraa?
Kommentit (45)
Maassa kasvaa vihreitä kasveja. Niistä teet keiton tai salaattia. Järvesttä on kaloja. Niitä voi onkia. Sammakot kutevat ojissa. Voit yrittää niitä pyydystää haavilla. Suurin osa metsän ja peltojen vihreistä kasveista on syötäviä, ne pitää vain ensi ryöpätä kunnolla.
Hyönteisiäkin voi pyydystää ja syödä hyönteisansoilla. Eläimiä ei saa pyydystää keväällä ja linnut on myös jätettävä rauhaan.
Siis eikö siellä ole mitään??? Kysy mieheltä mikä on illan menu, mäkin haluan kuulla sen!
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö siellä ole mitään??? Kysy mieheltä mikä on illan menu, mäkin haluan kuulla sen!
Enpä kyllä jäisi kyselemään...
sammakon reidet on herkkua ja etanoitakin saattais löytää. nam. koivun mahlaa juo juoda
Jos se sun uus miehes harrastaa kannibalismia ja ajatteli syödä sut? Juokse vielä kun voit.
Se mies veti mökille päästyä kontiot jalkaansa ja lähti ongelle. Ei edes huolinut mua mukaan, että hän ja minä voidaan nauttia luonnonrauhasta. Ihme intiaani, mutta odotan tosiaan mielenkiinnolla iltaa. T:Ap
Joku ei nyt täsmää, jos kaapit ovat täynnä luonnosta löytyvää syötävää.
Mutta asiaan: oma suosikkini ovat voikukanlehdet, sellaiset mahdollisimman ehjäreunaiset ovat parhaita.
Onko sillä miehellä edes kalastusvälineitä? Annas kun arvaan, sillä on niin paljon juomia että ei kenellekään tule mieleenkään syödä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Se mies veti mökille päästyä kontiot jalkaansa ja lähti ongelle. Ei edes huolinut mua mukaan, että hän ja minä voidaan nauttia luonnonrauhasta. Ihme intiaani, mutta odotan tosiaan mielenkiinnolla iltaa. T:Ap
Jos se haluaa vaan pillua sit joskus. Toivottavasti yllättää kalasaaliilla. Kerää sä sillä välin vaikka villivihanneksia:
http://yle.fi/uutiset/villivihannekset_kypsyvat_kovaa_vauhtia__testaa_t…
^ Ongelle? Älä naurata. Nyt nappaat auton avaimet ja häivyt paikalta oitis.
Karhuja voi popsia ja myöskin kalasääsken ja maakotkan munista tulee oiva omeletti.
Kuusenkerkkiä voi syödä. Ja mahlaa juoda vaikka ei käyttäisi siitä viikingin juomaa. Jos käyttää ja juo niin nälästä ei ole niin väliä. Kerro myöhemmn tuliko kalaa ja mitä. Hauki on jo kutenut ja hyppii nälissään veneeseen.
Oon keskellä ei mitään. Radio löyty ja sieltä tuli Armia ja Dannya. Nyt onneks soi Jonne Aaron. Mä taidan olla jossain piilokamerassa. Nauran täällä ihan hysteerisesti. T:Ap
^ Hui kamala, se on syöttänyt sulle myrkkysieniä!!
En oo vielä syönyt mitään. Löysin sinivuokkoja ja sammalta. Niitä ei varmaan uskalla syödä.T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä syönyt mitään. Löysin sinivuokkoja ja sammalta. Niitä ei varmaan uskalla syödä.T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö muista sitä sienipiirasta tulokahvin kera?!!
Eläimiä voi syödä, ja kasveja.