Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimen paikannus?

Vierailija
04.05.2016 |

Tietääkö kukaan. Jos yritän paikantaa puolison iPhonen, saako hän tietää sitä? Itse käytän eri käyttöjärjestelmällä varustettua luuria. Entä onnistuuko paikannus jos "jäljitettävyys" on iPhonessa pois päältä mutta GPS-paikannus on päällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tiedät ainakin.

Vierailija
2/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onnistua muuten kuin murtautumalla puhelimeen, mutta se taas on laitonta puuhaa. Eikä kyllä useimmiten edes tavallisilta tallaajilta onnistu, ellei ole taitoja sellaiseen ja jos puhelimen tietoturvasta on riittävästi huolehdittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse tiedät ainakin.

No juu, niin voinee sanoa, mutta minullahan saattaapi olla hyvä peruste. Jos ei kuitenkaan käytäisi keskustelua perusteista tässä ketjussa - sen verran itseäni shokeeraava asia on kyseessä.

Vierailija
4/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida onnistua muuten kuin murtautumalla puhelimeen, mutta se taas on laitonta puuhaa. Eikä kyllä useimmiten edes tavallisilta tallaajilta onnistu, ellei ole taitoja sellaiseen ja jos puhelimen tietoturvasta on riittävästi huolehdittu.

Mutta google löytää paikannuspalveluja. En vaan haluaisi paikannettavan saavan tietää paikannusyrityksestä.

Vierailija
5/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse tiedät ainakin.

No juu, niin voinee sanoa, mutta minullahan saattaapi olla hyvä peruste. Jos ei kuitenkaan käytäisi keskustelua perusteista tässä ketjussa - sen verran itseäni shokeeraava asia on kyseessä.

Siihen hommaan palkataan yksityisetsivä. Mutta tuo toimivaksi havaittu ratkaisu ei kelpaa, sillä se ei tietenkään tuottaisi kiinnostavaa spekulointiketjua palstalle...

Vierailija
6/6 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on se pettämässä sua ap. Ottaa tosi hyvin suihin just nyt. Oooh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä