Miehen omituinen vastaus kysymykseen.
Kysyin: Miksi menit kanssani naimisiin? mies vastasi: koska halusin perheen ja lapsia. Eikö tuo ollut todella huono vastaus?
Kommentit (12)
parempi kuin mun miehen...
"-no kun sä halusit"
olisi pitänyt sanoa halusin oerheen ja lapsia SINUN kanssasi, tätä mieltä olen..
Hyvähän vastaus tuo on. Olettaen että säkin haluat perheen ja lapsia
Vierailija kirjoitti:
"-no kun sä halusit"
Miehesi ei ilmeisesti olisi halunnut mutta joku vaati prinsessapäivänsä.
Kai jännä sinua jotenkin rakastaa, ainakin sietää. Hänelle sinä olet ennenkaikkea äiti. Niiden ihmisten kanssa mies nauraa, keskustelee järkevästi ja viihtyy. Mutta ajattele, miehen mielestä olet hyvä äiti, muuten hän olisi jo eronnut :)
Joo.. Mulle sanottiin kans kerran, että mä pakotin kihloihin.. Se loppu se kihlaus siihen paikkaan ja sormusta saa etsiä järven pohjasta😂
Vierailija kirjoitti:
"-no kun sä halusit"
Pikkasen munaton mies. Sehän on ihan vietävissä joka suuntaan. Ärsyttävä!
No mutta saman syyn takia sinäkin sen kanssa naimisiin menit. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"-no kun sä halusit"
Pikkasen munaton mies. Sehän on ihan vietävissä joka suuntaan. Ärsyttävä!
Miten niin munaton? Voihan tuo "no kun sä halusit" tarkoittaa myös sitä että olisi ihan ok olla menemättäkin naimisiin mutta kun kerran halusit niin sitte mentiin (ja halusinhan minäkin).
Mies varmaan vastasi kysymykseen "miksi menit naimisiin?" eikä "miksi menit MINUN kanssani naimisiin?". Ensi kerralla täsmennä kysymystä.
Minä menin naimisiin yhteisen asuntolainan ja perimysjärjestyksen vuoksi, mutta se ei ole syy tietenkään miksi juuri kyseisen miehen kanssa, vaan yleinen syy miksi ylipäätään päätyisin joskus avioliittoon avoliiton sijasta.
Tai sitten mies yritti sanoa, että meni naimisiin, koska perhe kanssasi on tärkeä. Asiat ei aina tule suusta ulos sellaisina kuin ne tarkoittaa. Unohda koko juttu.
Rehellisyys ei ole koskaan huono asia.
Olisit sitten jatkanut kysymällä, miksi juuri sinun kanssasi.
Ja joskus kannattaa olla kaivamatta verta nenästään, jos on vaarana saada epämieluisa vastaus.