Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tupakointi huono jos on laskimotukos?

Vierailija
04.05.2016 |

Onko väliä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tupakointi paranna kaikki sairaudet?

Vierailija
2/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulisit? Kuinka monta terveyttä edistävää vaikutusta voit yleensä luetella tupakoimisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, odotellaan koska tupakat siirtyvät apteekkiin. "10 tupakkaa päivässä tasaisin väliajoin laskimotukoksen hoitoon"

Vierailija
4/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka lisää veren hyytymistaipumusta ja veritulpan muodostusta. Eli on huono homma.

Vierailija
5/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulisit? Kuinka monta terveyttä edistävää vaikutusta voit yleensä luetella tupakoimisesta?

Yksi terveyttä edistävä vaikutus tupakoinnilla on: se ehkäisee Parkinsonin tautia.

Sori ot! :-)

http://yle.fi/uutiset/tupakointi_nayttaa_ehkaisevan_parkinsonin_tautia/…

Vierailija
6/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö K2-vitamiineja, niin kalsium menee suonien sijaan luihin. Puolitti sydäntautikuolleisuuden kahdessa suuressa tutkimuksessa. Gouda-juusto on ihan hyvä lähde, mutta ei optimaalinen (liikaa kalsiumia tuossa, pitäisi tasapainottaa magnesiumilla). Myydään noita lisäravinteenakin.

Vierailija
7/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi on aina huono, lopeta jo hyvä ihminen se tupruttaminen.

Vierailija
8/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi terveyttä edistävä vaikutus tupakoinnilla on: se ehkäisee Parkinsonin tautia.

Sori ot! :-)

http://yle.fi/uutiset/tupakointi_nayttaa_ehkaisevan_parkinsonin_tautia/…

Jos luet uutisen tarkkaan, huomaat että tutkimus voi osoittaa myös sen, että Parkinsonin tautiin sairastuneet pystyvät lopettamaan tupakoinnin paremmin. Eli ei ole selvää, ehkäisee tupakointi itse taudin puhkeamisen.

T:no 2635

Vierailija
9/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin alkaa polttaa vielä enemmän, siinä määrin vituttaa tämä paska terveys, kun vaikka sitä yrittäisi hoitaa niin joku menee päin persettä kumminkin. Ap

Vierailija
10/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viinaa päälle!! Ap

Vierailija
11/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lopetin tupakin polton tossa puoltoista kk sitten kun sain syöpädiagnoosin. Vaikka mun syöpä ei tupakasta johdukaan niin miksi hommata tupakasta johtuva vielä tähän kaiken paskan päälle?

Vierailija
12/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoking is bad, m'kay.

Vierailija
13/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuollaista edes kysyä?

Vierailija
14/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi typeränkin tietävän että nikotiini supistaa verisuonia ja lisää siten veritulppariskiä. Moni erektiohäiriökin katoaisi samantein jos vaan tupakka tumpattaisiin.

Vierailija
15/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on laskimotukos tai vielä pahempi valtimotukos tai siellä jonkinlaista häikkää, niin kyllä lääkäri sulle varmaan ensimmäisenä sanoo, että tupakka pois.

Vierailija
16/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele enää lääkäreitä, menen olutostoksille. Olen ollut niin pitkään eri tavoin sairas, että en näe elämässäni enää kovasti mitään varjelemista. Ap

Vierailija
17/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntele enää lääkäreitä, menen olutostoksille. Olen ollut niin pitkään eri tavoin sairas, että en näe elämässäni enää kovasti mitään varjelemista. Ap

Tervemenoa. Toivottavasti natsaa. Tai saisit vaikka saman syövän ku mikä mulla on, senki pelle.

T: se syöpäpotilas edelliseltä sivulta

Vierailija
18/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa. Toivottavasti natsaa. Tai saisit vaikka saman syövän ku mikä mulla on, senki pelle.

T: se syöpäpotilas edelliseltä sivulta

No minulla on jo syöpä ollutkin, joten enpä kauheasti ihmettele vaikka saisin uudenkin. Ap

Vierailija
19/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malissimo,es fatal !Lo tienes que terminar enseguida..

Vierailija
20/23 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla on hyvä motivaattori lopettaa tupruttaminen 😃

Itsekin olen luopunut terveyden hyväksi jostain. Tupakkaa en ole maistanutkaan 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän