Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa äitienpäivä

Vierailija
04.05.2016 |

Äitini on alkoholisti, joten en ole hänen kanssaan pahemmin tekemisissä. Kaikki muut viettävät laatuaikaa äitiensä kanssa sunnuntaina, haluaisin itsekin :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vaan antaa olla. 

Mulla ei ole äitiä, joten ei ole äitienpäivää eikä ole oikeen koskaan ollut isänpäivääkään. Eikä ole edes omia lapsia, joiden kanssa viettää äitienpäivää.

Mulla toi denialismi toimii jo niin hyvin, että meinasin unohtaa koko äitienpäivän ja tajusin vasta eilen, että haudalla olisi kyllä ihan kiva käydä sunnuntaina. 

Vierailija
2/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä vaan antaa olla. 

Mulla ei ole äitiä, joten ei ole äitienpäivää eikä ole oikeen koskaan ollut isänpäivääkään. Eikä ole edes omia lapsia, joiden kanssa viettää äitienpäivää.

Mulla toi denialismi toimii jo niin hyvin, että meinasin unohtaa koko äitienpäivän ja tajusin vasta eilen, että haudalla olisi kyllä ihan kiva käydä sunnuntaina. 

Onneksi alkaa olemaan joka vuosi helpompaa tämä. Yritän olla murehtimatta. Ehkä vietän laatuaikaa ihan itseni kanssa silloin ☺️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietän ekaa kertaa äitienpäivää yli kymmenen vuoteen... Ja siis niin että nyt olen itse äiti 😊

Tuntuihan se kurjalta kun oma äiti on sellainen jota todellakaan ei juhlita (väkivaltaa läpi lapsuuden..) mutta nyt tehään oman perheen kanssa kaikki paremmin.

Vierailija
4/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vietän ekaa kertaa äitienpäivää yli kymmenen vuoteen... Ja siis niin että nyt olen itse äiti 😊

Tuntuihan se kurjalta kun oma äiti on sellainen jota todellakaan ei juhlita (väkivaltaa läpi lapsuuden..) mutta nyt tehään oman perheen kanssa kaikki paremmin.

Voi ompa mukavaa että nyt voit viettää oman perheen kanssa! Ehkä mäkin sitten joskus vuosien päästä omien lasten kanssa voin viettää! ☺️

Vierailija
5/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut? Niinkö luulet?

Vierailija
6/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI viettävät? Oma äiti kuoli alle kaksi kuukautta sitten, joten taitaa aika surullinen äitienpäivä olla tulossa :(

Vierailija
7/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut? Niinkö luulet?

Lähinnä tarkoitin, että kaikki muut kavereistani..

ap

Vierailija
8/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI viettävät? Oma äiti kuoli alle kaksi kuukautta sitten, joten taitaa aika surullinen äitienpäivä olla tulossa :(

Voi ei! Otan osaa. Voimia sinne ❤️

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi