Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, miten vietätte kahdenkeskistä aikaa teinityttärienne kanssa, vai vietättekö?

Vierailija
04.05.2016 |

Teettekö yhdessä jotain kivaa, reissaatteko, shoppailetteko vai mitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaa, matkoja, shoppaillaan, käydään lenkillä, tehdään ruokaa yhdessä, jne...

Vierailija
2/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entitöidään yhdessä hänelle avokuplaa kesäautoksi ensi kesälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katellaan leffoja, shoppaillaan, kokataan/leivotaan, käydään lenkeillä ja käydään teattereissa ja kylpylöissä(näitä harvemmin)

T. Teinitytär

Vierailija
4/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen luulisi olevan jotenkin...noh...vaivaannuttavaa, koska eihän äidillä ja teinityttärellä voi olla mitään yhteistä puhuttavaa :O

Vierailija
5/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen luulisi olevan jotenkin...noh...vaivaannuttavaa, koska eihän äidillä ja teinityttärellä voi olla mitään yhteistä puhuttavaa :O

Eikö?!

Toisen seurassa, kun on hyvä olla niin ei se vaadi aina puhuttavaa, mutta kyllä me äidin kanssa puhutaan ihan mistä vaan sujuvasti

Vierailija
6/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään lenkillä, shoppailemassa, saunassa jne

Leivotaan, meikkaillaan, katsotaan elokuvia yömyöhään, sovitellaan vaatteita.

Puhumista riittää, erimieltäkin ollaan, kuten pitääkin.

Vierailija
7/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, oma äiti ei koskaan viettänyt aikaa meidän siskosten kanssa, kun olimme teini-iässä. Varmaan yksi syy miksi suhteemme ei ole kovin läheinen. Ihanaa että nykyään vanhemmat ajattelevat tällä tavoin. Ja ennen kaikkea haluavat viettää aikaa lastensa kanssa.

Vierailija
8/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Oon varmaan huono äiti. Ei mun 15-v tyttö haluu tehdä mun kanssa mitään. Joskus harvoin lähtee shoppailee.

Jos yritän alkaa juttelee niin aika nopeesti lähtee omaan huoneeseen. Joskus harvoin, kun sitten juttelee yritän aina huomioida hänet.

Välillä meni jo niin pahaksi ettei edes moikannut kun tuli/lähti kotoa. Tästä puhuin hänelle, että tuntuu ikävältä kun ei tervehdi. Viesti meni perille. Mä haluaisin viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
9/9 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä leffoissa ja ostoksilla, kävelyllä. Jutellaan pitkin päivää, ja kuskaan aamuisin tytön kouluun (puolen tunnin ajomatka), jolloin "aloitetaan päivä". Käydään musiikkifestivaaleissa ja konserteissa.

Pidemmät matkat, ml. ulkomaanmatkat tehdään koko perheen kanssa.

Tyttäreni on hauskinta seuraa, mitä voin keksiä. Mieskin toki, mutta tyttären kanssa meillä on vähän eri jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi