Viidennet treffit ja mies kutsuu luokseen
leffaa katsomaan.
Onko tää nyt ilmiselvä panokutsu? Nettitreffien kautta ollaan tutustuttu. Ihan järkevältä ja mukavalta kaverilta on vaikuttanut tähän saakka. Mennäkö vai ei?
Kommentit (7)
Ottiko Netflixin puheeksi? Mikäli otti, niin kannattaa olla varuillaan, sillä kyseessä on ilmiselvä kaksoisagenda.
Voisit vastata tälle kiimakuolaajalle haluavasi mennä hänen kanssaan vaikkapa vapaaehtoisvisiitille vanhainkotiin. Siitäs saa se limainen sika.
Muista tsekata mahdolliset piilokamera-aktiivisuusranneke jutut
Ihan sallittua on mennä ja halutessasi kieltäytyä seksistä. Mitään ei tarvitse tapahtua, ellet itse halua. Minä tapailin monta kuukautta miestäni hänen tai minun kotona ennen kuin lopulta harrastimme seksiä.
Olen tavannut uutta miestä 5x ja viimeisin kerta oli hänen luonaan. Emme harrastaneet seksiä, ei ole vasta kuin juteltu kaikkiaan muutamia kymmeniä tunteja. Hitaasti edetään ja hyvä niin. Molemmilla teini-ikäisiä lapsia ja sinkkua olemista. Tapaamme vielä ja kiinnostus on vaan kasvanut. Eikä haittaa, vaikka nukuttaisi yö yhdessä tai juteltaisi. Ja kyse ei todellakaan ole, etteikö seksi kiinnostaisi, vaan sitä hetkeä kannattaa vielä hetki odottaa.
Onko muut kuulleet sitä juttua että netflix=seksiä, viaplay=anaalia ja hbo=olen homo?
on panokutsu. mene, jos haluat mennä sänkyyn.