Huusin lapselle, naapurin vauva heräsi
Hirveän nolo juttu ja ei tosiaan äitiyden kukkahetki. Oon yh, hirveä muutto takana ja molemmat lapset riekkui. Harvoin huudan lapsille mutta nyt karjautin tosi kovaa ja naapurin vauva sai ihan hepulin. Voi nolouden huippu, hävettää niin etten kehtaa naamaa näyttää talon pihalla.
Kommentit (7)
Joko teillä on seinät aivan paperia tai sitten omaat yliluonnollisen kovan äänen. Ei se vauva muuten voi herätä huutoon.
Ennemmin kohdistaisin sinuna huomioni siihen, miten omat lapset kärsivät tuollaisesta karjumisesta oman äidin taholta. Naapurin vauva nyt vain heräsi johonkin kovaan ääneen, ei se siitä sen kummemmin kärsinyt .
eiköhän siitä vauvastakin tule ääntä johon muut herää
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kohdistaisin sinuna huomioni siihen, miten omat lapset kärsivät tuollaisesta karjumisesta oman äidin taholta. Naapurin vauva nyt vain heräsi johonkin kovaan ääneen, ei se siitä sen kummemmin kärsinyt .
Ihanaa että saatiin palstalle taas täydellinen äiti.
Vierailija kirjoitti:
aika herkkä vauva.
Kiitos. Tosi kurjalla mielellä olen. En todellakaan halua karjua ja menettää malttia lapsille. Lapsi ihan säikähti, minäkin. Olen vaan niin tosi väsynyt kantamisesta ja kaikki muuttotavarat levällään.
No älä huuda enää, pyydä anteeksi?