Mies ei tiedä haluaako lapsia, pyydänkö päättämään?
Ollaan nyt seurusteltu noin vuosi. Ollaan puhuttu lapsista, itse haluaisin niitä ehkä muutaman vuoden sisään, mutta mies ei tiedä haluaako ollenkaan. Olenko epäreilu jos sanon että haluan hänen päättävän lähiaikoina? En haluaisi elää epätietoisuudessa :/
Kommentit (6)
Jos olette 17-vuotiaita, ei kannata kysellä. Eri asia, jos olette 37-vuotiaita. Sitten on reilua, että mies kertoo sulle suhteellisen pian, haluaako lapsia vai ei.
Minä olen 28-vuotias, mies 32... ap...
Siis tiedätkö itsekään, haluatko lapsia vai et?
Voi olla, ettei mies kerta kaikkiaan tiedä, vaikka kuinka miettisi. Silloin sinun on oltava valmis tekemään itse tarvittavat johtopäätökset. "En tiedä" on kyllä tässä asiassa sama kuin "ei", joten jos sieltä ei tule varmaa myöntävää vastausta, unohda koko juttu.
Sulle mietittävää ; tosi tarina, naapurin vanha täti kertoi.. hän löysi elämänsä rakkauden nuorena ja ne meni naimisiin. Tää mies sanoi ettei halua ikinä lapsia ja tää mun naapuri täti suostui siihen kun rakasti miestään niin. Oikeasti naapurin täti halusi lapsia mutta ajatteli että lapsettomuus on hänen kohtalonsa koska on mennyt naimisiin miehen kanssa joka ei niitä halunnut.. ne oli naimisissa 25 vuotta jonka jälkeen mies jätti vaimonsa nuoremman naisen takia ja ne sai sitten kaksi lasta.. tällä jätetyllä vaimolla oli vaihdevuodet jo alkanut eikä siis toivoakaan saada enää lapsia.. surullinen tositarina. Aivan ihana lämmin ihminen josta olis tullut kyllä hyvä äiti..mutta jätti omat halut tulla äidiksi syrjään rakastamansa miehen takia..
Mieti eka mitä itse haluat ja sitten vasta mitä mies haluaa.
Jätäsetuhkamuna!