Iroresearch tutkimustoimisto yrittänyt soittaa
Tietääkö kukaan minkälainen pulju tuo on? Kannattaako soittaa takaisin?
Kommentit (21)
Saa palkkioita! mutta ne ei todellakaan ole sen arvoisia. Soittavat sekä pommittavat sähköpostin ja puhelimen täyteen noita kyselyitä...
Itselläni meni sen kolmisen kuukautta päästä heistä eroon!
Jos vastaa sähköpostiin lähetettyihin kyselyihin voi saada palkintoja. Vastasin puhelinkyselyyn. En kuitenkaan antanut sähköposti osoitetta. Ihan asiallinen kysely.
Kun on siihen retkuun jo mennyt, että on antanut IROResearchille yhteystietonsa ja vastannut muutamiin tutkimuksiinkin, miten ihmeessä heistä pääsee eroon?! Sähköpostiviestien perässä ei ole poistu tästä -painiketta.
Miten heistä pääsee eroon!?!? Pommittavat vieteillä!!!
Ihan saatanan hyvä kysymys. Sähköposti ja puhelimen viestit täyttyy noilla kyselyilmoituksilla...
Tiedättekö mikä on kaikkein hauskinta heidän toiminnassaan.
He kysäsivät vähän aikaa sitten mitä mieltä olen sähköyhtiöistä.
Noo sen jälkeen minua alkoi pommittaa useampi yhtiö jotta pitäisi vaihtaa sopimusta.
Taitaa ketku firma myydä nimen ja puhelinmnumeron theti ettenpäöin jos vähänkään arvostelee nykyistä sopimustaan.
Täytyyhän heidän jostakin rahaa saada
En todellakaan tiedä mistä tämä taho on yhteystietoni kaivanut. Sähköpostini olivat jostain löytäneet jota olen koittanut pitää ns. "virallisena" eli en tyrkytä sitä kuin tärkeisiin asioihin. Psykoosit tulille onko tämä joku valtion peitefirma.
Olen yli 10 vuoden ajan osallistunut heidän nettitutkimuksiin ja yhtään voittoa en ole saanut. Arpovat siis lahjakortteja yms.
IROn kyselyjen peruutukset voi lähettää osoitteeseen
On outoa lukea ,että ihmiset menee vastaamaan tuntemattomiin numeroihin eikä osaa lopettaa puhelua tai estää numerot.
Itse käytän fonecta calleria estääkseen numeroita ,muutama minuutti sitten soitti näköjään ironres. tutkimustoimisto, en vastannut vaan laitoin ei toivotuksi numeroksi joita on nyt puhelimessani 80 kpl,
tehkää perässä niin puhelinmyyjät/ gallupit loppuu
Onhan se aika selvä asia, ettei noihin tuntemattomiin kannata vastata. Ja lähes kaikissa puhelimissa saa näkymään varoitukset "Epäillään häiriösoittajaksi" ja "Mahdollisesti petos".
Itse muistaakseni vuonna 2010 tai ehkä jo muutama vuosi aikaisemmin, liityin Nielsen Paneeliin. Lähettivät skannerin, jolla tarkoitus skannata ostokset kotona. Sain 2018 Macbook Airin, jonka hinta oli halvimmillaan 1 299€. Ei mielestäni ihan huono palkinto.
Taas tuo 05030... soittelija vauhdissa.
toimiiko se oikeasti jos laittaa tänne pyyntöä että lopettaisi pommittamisen sähköpostiin?
mailto:tietosuojavastaava@iro.fi
Hei
Mahdollisuus saada hyviä lahjakortteja, olen voittanut
Soita niitten nettisivulla olevaan numeroon! Poistavat sitten kun pyydät.
Todennäköisesti on.
Kysely alkaa jollakin tyhjänpäiväisellä aamiaismurokyselyllä ja lopulta tiukassa tahdissa kysytään poliittisia mielipiteitä ja sitä haluaako muutosta anarkistisin keinoin.
Olen voittanut -Iroresearchin CEO
Ei kannata, suostuin osallistumaan tutkimukseen ja sähköpostiin tulee kyselyitä koko ajan!