Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään normaalikokoinen ja näköinen nainen pluskokoinen?

Vierailija
03.05.2016 |

Voisiko joku selittää tyhmälle miehelle joka ei asiaan ole niin perehtynyt. Katson noita kuvia ja näen täysin normaalin naisen vartalon. Plussaa en näe missään ja ei mahdu minun järkeen mikä tosta naisesta tekee pluskokoisen. Olen ihmeissäni.
https://www.stara.fi/2016/05/03/iskra-lawrence-on-upea-plus-malli/

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen :)

Vierailija
2/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sössö osaa kertoa totuuden.

Sössö?

SÖÖÖSSSSÖÖÖÖ HETI TÄNNE KUIN OLIS JO!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliksi on plussakokoinen kyllä. Ei plusmalleiksi mitään megaläskejä otetakaan, vaan nimenomaan näyttäviä, kauniita naisia, jotka eivät mallin mittoja täytä. Usein siis juuri näitä muodokkaita.

Vierailija
4/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt vähän tuhti tyttö. Ei siinä ole mitään pahaa, mutta kyllähän sen ääneen voi sanoa. 

Vierailija
5/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan hän siinä mielessä plus-malli, ettei mahdu siihen perus mallikokoon (36 tai pienempi).

Normaalipainoinen ja nätti nainen hän on. Ei plus-malli tarkoita lihavaa, vaan sitä ettei ole perinteisen mallin kokoinen -eli laiha.

Vierailija
6/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio on pluskokoinen, muuten hoikka.

Vierailija
7/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis nainen. Mallimaailmassa ilmeisesti vaan ihannoidaan laihoja naisia, koska vaatteet tulee niiden päällä paremmin esille. Kai tuo sillä mittakaavalla sitten on "pluskokoinen" :) En tiedä sitten, mutta näin itse olen asian ajatellut.

Vierailija
8/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeessa elämässähän ylipainoinen on nykyään normi, tai no "kurvikas". Hoikka taas on näiden kurvikkaiden mielestä riutunut anorektikko.

Vierailija
9/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä selityksiä eli mallimaailmassa plussa, muuten normaali. Kunhan vain ihmetellen katselin noita kuvia, mä en nähny plussaa missään vaan täysin normaalin naisen. No mallimaailma on aika outoa.

Ap

Vierailija
10/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyviä selityksiä eli mallimaailmassa plussa, muuten normaali. Kunhan vain ihmetellen katselin noita kuvia, mä en nähny plussaa missään vaan täysin normaalin naisen. No mallimaailma on aika outoa.

Ap

Eihän malli ole yleensä keskiverron kokoinen eikä yleisen mittapuun mukaan normaalipainoinen, vaan useimmiten laiha tai vähintäänkin hyvin hoikka.

Linkkaamasi nainen on hyvinkin normaali.

Vierailija
11/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot, olisi upea hoikkana.

Vierailija
12/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on mahdotonta nähdä alipainoisia malleja normaaleina.

Vierailija
13/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairaita joskus nää ns.mallimaailman kauneusihanteet, mikä ihmeen ylin auktoriteetti he mukamas on siinä mikä on pluskokoinen, heidän mallinsa on miinuskokoisia, normaalia nähnytkään.

Vierailija
14/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin pluskokoisena pidetty nainen (L/XL->) on uusi normaalipainoinen ja aiempi normaalipainoinen (S/M) on nykyisin laihaläski tai ainakin kuivan kesän orava. Kyllä naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni ja muotoja ettei luut kolise vai mitensenytmeni.

Vierailija
15/38 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm pitkä, vaatekokoni on 40 ja koen olevani kaikkien silmissä pluskokoinen.

Vierailija
16/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt vähän tuhti tyttö. Ei siinä ole mitään pahaa, mutta kyllähän sen ääneen voi sanoa. 

Miten voi olla tuhti, jos vatsalihakset näkyvät? Ovatko bodaritkin sinusta "tuhteja"?

Vierailija
17/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla tuhti, jos vatsalihakset näkyvät? Ovatko bodaritkin sinusta "tuhteja"?

Vatsalihakset... Jos ei viiden kilon keissi repsota, niin ei se vielä tarkoita että vatsalihakset näkyy.

Vierailija
18/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää tyhmälle miehelle joka ei asiaan ole niin perehtynyt. Katson noita kuvia ja näen täysin normaalin naisen vartalon. Plussaa en näe missään ja ei mahdu minun järkeen mikä tosta naisesta tekee pluskokoisen. Olen ihmeissäni.

https://www.stara.fi/2016/05/03/iskra-lawrence-on-upea-plus-malli/

Ei vaan läskeistä on tullut valtavirtaa. 

Nykyään ihmiset eivät enää edes tunnista tervettä kehoa.

Vierailija
19/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vatsalihaksilla ole mitään tekemistä lihavuuden kanssa.

Bodarit ovat erittäin sairaita kehon rakenteelta. 

Vierailija
20/38 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi kyllä normaali ole. Pluskoko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi