Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
1961/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9. marraskuuta 2016

sain sinne kiikkustuoliin muisteltavaa mutta siinä vaiheessa kun kierrät yön aikana monen miehen luona suoraansanottuna vaan panemassa

Nyt hypomanian jälkeen olen käynyt testauttamassa, etten kanna tauteja mukana koska miehet on vaihtunut aika ahkeraan hypomanian aikana.

--

Tuo M&M-fanaatikko saa ihan itse etsiä ne autopaneskelut. :D En kyllä ymmärrä muutenkaan miksi jollakulla on tarve julkisesti kertoa tuollaisia asioita.

Tätä mä en ymmärrä et miten Mikko ja Mari liittyy Nooran autossa paneskeluihin?

Tuolla joku muisteli mitä N kertonut miesjutuistaan ja joku kommentoija vastasi "M&M ei ole vissiin kertonut, että paljaallako panivat siellä autossa parkkipaikalla".

Enpä ihan ymmärrä itsekään.

Tapailivat siis parkkipaikalla, tai jossain urheilukentän laidalla, kun olivat vielä tahoillaan entisissä suhteissa ja oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Tällaisen mäkin muistan. Samantien autontakapenkille?

Siis onko M:n blogissa kerrottu noista autopaneskeluista vai onko koko homma tämän yhden tyypin keksintöä? Minäkin muistan että jossain kentän laidalla tapasivat ja juttelivat mutta mitään autopanoja en muista.

Oli siellä kuviakin, selaa sinne blogin alkuun, yhteisen tarinan alku tai joku sellainen. Mutta ei tosiaan kerrottu ehkäisy asioita.

Ei kai ne ole nooraa matkinut ja jos ovat nii mitää tekstejä en löydä siitä tai mitään panokuvia tms..parisuhteessa olevat ihmiset saa panna vaikka lentokoneen vessassa, jos haluavat..sivistyneesti he (mm) eivät puhu millään noloilla autopanojutuilla.

Sääli kun joku ajattelee, että M&M alentuisi tollaiseen panojuttuihin. Ei niillä terveparisuhde toimi.

Mihin ihme panojuttuihin ? Mulla on menny nyt jotain ohi :D siis kyllähän seksi on parisuhteen suola mutta häh ?

Vierailija
1962/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana teksti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9. marraskuuta 2016

sain sinne kiikkustuoliin muisteltavaa mutta siinä vaiheessa kun kierrät yön aikana monen miehen luona suoraansanottuna vaan panemassa

Nyt hypomanian jälkeen olen käynyt testauttamassa, etten kanna tauteja mukana koska miehet on vaihtunut aika ahkeraan hypomanian aikana.

--

Tuo M&M-fanaatikko saa ihan itse etsiä ne autopaneskelut. :D En kyllä ymmärrä muutenkaan miksi jollakulla on tarve julkisesti kertoa tuollaisia asioita.

Tuolla joku muisteli mitä N kertonut miesjutuistaan ja joku kommentoija vastasi "M&M ei ole vissiin kertonut, että paljaallako panivat siellä autossa parkkipaikalla".

Tapailivat siis parkkipaikalla, tai jossain urheilukentän laidalla, kun olivat vielä tahoillaan entisissä suhteissa ja oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Siis onko M:n blogissa kerrottu noista autopaneskeluista vai onko koko homma tämän yhden tyypin keksintöä? Minäkin muistan että jossain kentän laidalla tapasivat ja juttelivat mutta mitään autopanoja en muista.

Oli siellä kuviakin, selaa sinne blogin alkuun, yhteisen tarinan alku tai joku sellainen. Mutta ei tosiaan kerrottu ehkäisy asioita.

Ei kai ne ole nooraa matkinut ja jos ovat nii mitää tekstejä en löydä siitä tai mitään panokuvia tms..parisuhteessa olevat ihmiset saa panna vaikka lentokoneen vessassa, jos haluavat..sivistyneesti he (mm) eivät puhu millään noloilla autopanojutuilla.

Sääli kun joku ajattelee, että M&M alentuisi tollaiseen panojuttuihin. Ei niillä terveparisuhde toimi.

Mihin ihme panojuttuihin ? Mulla on menny nyt jotain ohi :D siis kyllähän seksi on parisuhteen suola mutta häh ?

Joku oli nähnyt muka tekstin missä m&m kertoo aktistaan autossa? Se tais olla viestiketjun pointti

Vierailija
1964/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava vastaus mikolta kysymykseen. En usko et heppoisin perustein lähtee hoitoihin enään.

Vierailija
1965/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava vastaus mikolta kysymykseen. En usko et heppoisin perustein lähtee hoitoihin enään.

Ai mitä tarkoitat? Meinaako mennä lapsettomuushoitoihin? Eikö oo tyytyväisiä edes yhdestä lapsesta.

Vierailija
1966/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/loytynyt-aitiyskortti.html?m=1

Tuolla maininta ettei lähde

Vierailija
1967/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän M ole N:n kanssa nähnyt lapsettomuushoitoja tarpeeks et hetkeks mitta tullut täyteen.

Vierailija
1968/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aattelevat järkevästi hoitopäätöksestä, onks kiire?

Vierailija
1969/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä M&Mllä ole mikään kiire mihinkään hoitoihin. Pieni lapsi kotona niin sen kanssa mrnee aika. Siihen lisäksi kaikki hoidoissa säädöt punkiot sun muut. Ei kiitos ei.

Vierailija
1970/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa tekstissä ollut mainintaa hoidosta? Mistä repäsitte minkää klinikka jutut kehiin?.

Vierailija
1971/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli kysyny henkilökohtaisen kysymyksen, joka liittyi hoitoihin. Ja ei ne mihinkää hoitoihin mee. Kyl täällä olis siitä mainintaa ja juttua..

Vierailija
1972/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/loytynyt-aitiyskortti.htm…

Tuolla kysymykseen vastaus; ei lähde hoitoihin. Oikea päätös, ei kannata väittää että lähtisivät.

Vierailija
1973/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti. Reilu kun julkaisi vaikka henk koht.

Vierailija
1974/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mitä tarkoitat? Meinaako mennä lapsettomuushoitoihin? Eikö oo tyytyväisiä edes yhdestä lapsesta.

Ei lähde hoitoihin.

Vierailija
1975/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän n mieltä siitä jos mm lähtis

Vierailija
1976/2566 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa tekstissä ollut mainintaa hoidosta? Mistä repäsitte minkää klinikka jutut kehiin?.

Mielikuvituksen tuote

Vierailija
1977/2566 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta toi äitiyskorttipostaus ja ultrakäyntien määrän arviointi on silkkaa vittuilua N:n suuntaan. Jotenkin surullista.

Mielummin kertovat marin raskaudesta totuuden eikä mielistelyä exien tai muiden suuntaan. Jos käy 2 kertaa raskaudessa nii kannattaako keksiä muita mielistellen 4 kertaa? Tai 40...

Ei tässä Marin käyntikerroista ollut kyse, vaan Mikon mielipiteestä käyntikertojen määrästä.

Joskus mietin, trollaako kommentoijat täällä, vai ovatko oikeasti jotenkin kykenemättömiä ymmärtämään luettua tekstiä.

Vierailija
1978/2566 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9. marraskuuta 2016

--

Onko joku sanonut, etteivät saisi panna? Kovasti tuntuu "nolot" panot kiinnostavan, kun niitä sieltä blogista etsitään :D

Vierailija
1979/2566 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9. marraskuuta 2016

--

Eipä löytynyt mitään autopanokuvia eikä mitään mainintaa asiasta yhteisen tarinan vol 1 eikä 2. Ensitapaaminen-postauksessa kerrottiin että tapasivat ensimmäistä kertaa urheilukentän laidalla, vaatimaton jutteluhetki näköyhteyden päässä muista ihmisistä.

Mistä ihmeestä nuo autopaneskelujutut olet keksinyt ja miksi jankkaat ehkäisyasioista? Harmittaako henkilökohtaisesti että N toi nuo asiat elämästään esille ja yrität väkisin keksiä vastaavaa M:sta? Miksi?

Mistä tiedät, mitkä viestit ovat saman tyypin kirjoittamia, miksi oletat, että juuri minä jankkaan? Kerropa itse, mikä sinua nyt tässä harmittaa?

Ihmetyttää tuo autopaneskelu ehkäisyn kanssa tai ilman-jankkaus jota kirjoitustyylin perusteella harrastaa sama tyyppi. Haluatko nyt kertoa mistä tuon keksit ja mielellään etsi myös tarkka lainaus  blogista josta tämä tulee ilmi.

Ilman kunnon todisteita vaikuttaa todella omituiselta käytökseltä. Ainoa syy jonka tälle keksin on että joku haluaa puolustella N:n käytöstä ja keksii omasta päästään vastaavia tarinoita M:sta.

En halua puolustella N:n käytöstä, mutta M&M:n tapa lyödä maassa makaavaa (kuvainnollisesti) blogikirjoituksissaan on niin kuvottavaa, etten pysty pidättäytymään kettuilusta. Vaikka olen kyllä huomannut, että täällä joku ottaa kaiken itseensä. No ihan hyvä, jos menee kohteeseen.

Elämäänsä kirjoittavat ainoastaan..eikai sitä tartte muuttaa ettei loukkais muita?

Tässä yksi esimerkki kommentista, jonka kirjoittaja ei ymmärrä lukemaansa. Mutta toisaalta onhan se joissain tilanteissa siunaus.

Vierailija
1980/2566 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9. marraskuuta 2016

--

Eipä löytynyt mitään autopanokuvia eikä mitään mainintaa asiasta yhteisen tarinan vol 1 eikä 2. Ensitapaaminen-postauksessa kerrottiin että tapasivat ensimmäistä kertaa urheilukentän laidalla, vaatimaton jutteluhetki näköyhteyden päässä muista ihmisistä.

Mistä ihmeestä nuo autopaneskelujutut olet keksinyt ja miksi jankkaat ehkäisyasioista? Harmittaako henkilökohtaisesti että N toi nuo asiat elämästään esille ja yrität väkisin keksiä vastaavaa M:sta? Miksi?

Mistä tiedät, mitkä viestit ovat saman tyypin kirjoittamia, miksi oletat, että juuri minä jankkaan? Kerropa itse, mikä sinua nyt tässä harmittaa?

Ihmetyttää tuo autopaneskelu ehkäisyn kanssa tai ilman-jankkaus jota kirjoitustyylin perusteella harrastaa sama tyyppi. Haluatko nyt kertoa mistä tuon keksit ja mielellään etsi myös tarkka lainaus  blogista josta tämä tulee ilmi.

Ilman kunnon todisteita vaikuttaa todella omituiselta käytökseltä. Ainoa syy jonka tälle keksin on että joku haluaa puolustella N:n käytöstä ja keksii omasta päästään vastaavia tarinoita M:sta.

En halua puolustella N:n käytöstä, mutta M&M:n tapa lyödä maassa makaavaa (kuvainnollisesti) blogikirjoituksissaan on niin kuvottavaa, etten pysty pidättäytymään kettuilusta. Vaikka olen kyllä huomannut, että täällä joku ottaa kaiken itseensä. No ihan hyvä, jos menee kohteeseen.

Mistäs N tietää mitä Mikon blogissa kirjotetaan ? Eihän hän sitä lue

Ei kai sillä ole merkitystä, kuka lukee ja kuka ei, entisen Simpukka ry:n hallituksen jäsenen vittuilu lapsettomuushoitoihin liittyen on minusta pöyristyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi