Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Mukava teksti! Rentouttavaa luettavaa
Säikähdin tota kuvaa ja otsikkoa.. tekstissä olis voitu kertoo, et mistä ne keskisteli, oliko äitiyskortti väärin täytetty tms??
Vierailija kirjoitti:
Hyvä teksti,aika harvoin käynyt ultrassa, jos ensimmäinen on ollut vasta 21 viikolla.
Miksi ei ole mennyt 12. viikolla olevaan niskapoimu-ultraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä teksti,aika harvoin käynyt ultrassa, jos ensimmäinen on ollut vasta 21 viikolla.
Siitä ei ole kauhean montaa vuotta, kun lainsäädäntö muuttui siten, että julkisen terveydenhuollon tulee tarjota kaksi ultraa raskausaikana. Esimerkiksi minä olen käynyt edellisessä raskaudessa Oulussa vain rakenneultrassa kaupungin kustantamana. Toki kävimme, varhaisultrassa, niskapoimu-ultrassa ja 4D:ssä yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki siihen halua mennä, eikä minulle ainakaan neuvolassa sitä tyrkytetty kun sanoin etten halua. Ei se niin tärkeää ole käydä jokaisessa ultrassa jota tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainut, jolle tulee tosta Mikon blogista vaan supermuovinen olo? Kaikki on ihanaa, kaikessa onnistutaan ja kaikesta kirjoitetaan tasaisen puisevaan muotoon...
En nyt tiedä onnistuuko ne ihan kaikessa. Mikkohan kirjoitti, että on ollut kipeä ja samoin mari on ollut kipeä..auto huollossa yms. Voihan sitä tuostakin kiero päätellä että ku terveeksi tulee niin onnistuu asiassa ja rahaa kun on palanut ja auto korjattu niin onnistuttiin siinäkin :D entäs sit tää lapsettomuus velka asia. Mikko avas keskustelun siitä, onks kukaa bloggari vielä tuonut julki hoitoihin käytettyy velkaa ja kula kehtaa ees myöntää et on velkaa tollaeen "turhaan". Että ei kaibtoi ny täydellistä oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki siihen halua mennä, eikä minulle ainakaan neuvolassa sitä tyrkytetty kun sanoin etten halua. Ei se niin tärkeää ole käydä jokaisessa ultrassa jota tarjotaan.
Joo multakin kysyttiin mut kieltäydyin niin jäi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainut, jolle tulee tosta Mikon blogista vaan supermuovinen olo? Kaikki on ihanaa, kaikessa onnistutaan ja kaikesta kirjoitetaan tasaisen puisevaan muotoon...
En nyt tiedä onnistuuko ne ihan kaikessa. Mikkohan kirjoitti, että on ollut kipeä ja samoin mari on ollut kipeä..auto huollossa yms. Voihan sitä tuostakin kiero päätellä että ku terveeksi tulee niin onnistuu asiassa ja rahaa kun on palanut ja auto korjattu niin onnistuttiin siinäkin :D entäs sit tää lapsettomuus velka asia. Mikko avas keskustelun siitä, onks kukaa bloggari vielä tuonut julki hoitoihin käytettyy velkaa ja kula kehtaa ees myöntää et on velkaa tollaeen "turhaan". Että ei kaibtoi ny täydellistä oo
Mielummin iloa ja onnea lukee kun itkua ja vttuilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Np ultra sais olla pakollinen ettei tuu kehitysviivästymä lapsia...ainakaa yllärinä
https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/loytynyt-aitiyskortti.htm…
Otsikko hämää pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin iloa ja onnea lukee kun itkua ja vttuilua?
Tää blogi ei oo muovista nähnytkää..daa
Vierailija kirjoitti:
https://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/loytynyt-aitiyskortti.htm…
Otsikko hämää pahasti.
Mäkin aattein että on kadulta löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Np ultra sais olla pakollinen ettei tuu kehitysviivästymä lapsia...ainakaa yllärinä
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo multakin kysyttiin mut kieltäydyin niin jäi siihen.
Samoin mulla, ja ei jäänyt onneks jankkaamaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se velka kirjoitus oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloista ultrassa ravaamista en ymmärrä, kaks on riittävä määrä. Jos vuoto alkaa niin se on sitten siinä. Muutoin pitää olla tyytyväinen.
En mäkää ymmärrä et juostaa ultrissa eripaikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kenenkään toiveena voi olla vauvablogi?
Sinisentalonnallet-blogi ei ole varsinaisesti mikään vauva blogi vaan he kertovat elämästään uus perheellisenä. kun taas tuo toinen blogi on ex vauvatoive blogi..
Viitattiin varmaan ketjun otsikkoon...
Vierailija kirjoitti:
Sinisentalonnalleissa TAAS uus teksti. M on kyl hoitotyössä hyvä, jos tulee noin hyvää palautetta..
Siksi tosi kova kontrasti noihin henk.koht elämän pettämisjuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9. marraskuuta 2016
sain sinne kiikkustuoliin muisteltavaa mutta siinä vaiheessa kun kierrät yön aikana monen miehen luona suoraansanottuna vaan panemassa
Nyt hypomanian jälkeen olen käynyt testauttamassa, etten kanna tauteja mukana koska miehet on vaihtunut aika ahkeraan hypomanian aikana.
--
Tuo M&M-fanaatikko saa ihan itse etsiä ne autopaneskelut. :D En kyllä ymmärrä muutenkaan miksi jollakulla on tarve julkisesti kertoa tuollaisia asioita.
Tätä mä en ymmärrä et miten Mikko ja Mari liittyy Nooran autossa paneskeluihin?
Tuolla joku muisteli mitä N kertonut miesjutuistaan ja joku kommentoija vastasi "M&M ei ole vissiin kertonut, että paljaallako panivat siellä autossa parkkipaikalla".
Enpä ihan ymmärrä itsekään.
Tapailivat siis parkkipaikalla, tai jossain urheilukentän laidalla, kun olivat vielä tahoillaan entisissä suhteissa ja oli rakkautta ensi silmäyksellä.
Tällaisen mäkin muistan. Samantien autontakapenkille?
Siis onko M:n blogissa kerrottu noista autopaneskeluista vai onko koko homma tämän yhden tyypin keksintöä? Minäkin muistan että jossain kentän laidalla tapasivat ja juttelivat mutta mitään autopanoja en muista.
Oli siellä kuviakin, selaa sinne blogin alkuun, yhteisen tarinan alku tai joku sellainen. Mutta ei tosiaan kerrottu ehkäisy asioita.
Mua ei ainakaan kiinnostais mikään paino. Ehkä liikkeet tai tarjonta tai lapsen paino ja kehitys..