Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Vierailija kirjoitti:
http://sinisentalonnalle.blogspot.fi/2017/08/marin-jorinat.html?m=1
Joo tää teksti oli hyvä! Kunnon hitler ukko silläki ollut.
Mistähän mari on exänsä löytänyt. Olis kiva tietää marin menneisyydestä enemmänkin.
Onkohan toi Marin tarkoitus nii viaton ku kertoo..tarkoitan että erosivat parisuhde mielessä?
Mitähä noora ajattelee mikosta. Vois kysyä.
Hyvä kirjoitus marilta. Aika paksua tarinaa exästään. Saa nähdä mitä seuraa.
Maril ja mikol oli ihan sama menneisyys = paska exä.
Toi teksti herättää nii ristiriitaisia tunteita. Ymmärrän Maria mutta en ymmärrä kuitenkaan. Toki jos menee paskasti nii mielummin pelastaa itsensä ku jää tollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää siitä seuraa, ovat onnellisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää siitä seuraa, ovat onnellisesti yhdessä.
Mari vois perustaa pman blogin
Ihana kuulla rehelllistä tekstiä Marilta.
Kiva että sinisentalonnallet on taas saanut uutta virtaa ja tekstiä tullut lisää
Aika rajuteksti veloista. N vissii aika hyvin hallinnut Mikon elämää jos kerta painostanut velan ottamiseen omalta osaltaan. Huhhuh mikä nainen!
Kunnon Narsistista toimintaa jos N puoli väkisin käskenyt ottaa velkaa. Totuuttahan me ei varmaan koska saada tietää mut järkky exä toi N on. Ei voi muuta sanoa, itse ku ei paljoa rahoistaan puhu. Onkohan M ottanut itse ainoastaan velkaa ja N päässyt kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti M&M on nyt pitkään yhdessä. Meinaan M:n lapsikin kärsii jos kokoajan pyörittelee miehiä. Tekstistä päätellen ovat onnellisia, ovatko sitä? Btw onks kukaan nähnyt näitä livenä missään?
Vierailija kirjoitti:
Kunnon Narsistista toimintaa jos N puoli väkisin käskenyt ottaa velkaa. Totuuttahan me ei varmaan koska saada tietää mut järkky exä toi N on. Ei voi muuta sanoa, itse ku ei paljoa rahoistaan puhu. Onkohan M ottanut itse ainoastaan velkaa ja N päässyt kuin koira veräjästä.
Mielestäni N on pariin kertaan sanonut ettei voi lähteä luovutetuilla sukusoluilla yrittämään kun on velat maksamatta ja uusia ei myönnetä.
Jossain blogin alkupuolella taisi olla myös juttua siitä miten M:n hieman varakkaammat vanhemmat eivät suostuneet antamaan rahaa hoitoihin... Hyvä etteivät suostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti M&M on nyt pitkään yhdessä. Meinaan M:n lapsikin kärsii jos kokoajan pyörittelee miehiä. Tekstistä päätellen ovat onnellisia, ovatko sitä? Btw onks kukaan nähnyt näitä livenä missään?
Eräs av-mamma bongasi yhdessä pk-seudun kauppakeskuksessa ja raportoi ketjuun muutama kk sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni N on pariin kertaan sanonut ettei voi lähteä luovutetuilla sukusoluilla yrittämään kun on velat maksamatta ja uusia ei myönnetä.
Jossain blogin alkupuolella taisi olla myös juttua siitä miten M:n hieman varakkaammat vanhemmat eivät suostuneet antamaan rahaa hoitoihin... Hyvä etteivät suostuneet.
Vois kysyä M:ltä onko oikeesti kysyneet, koska Sinisentalonnallet blogissa ei mainintaa asiasta.
Jes hyvä mari!