Onko elamanne kolmannen lapsen jalkeen paljon rankempaa? Miten itse jaksoit kolmannen raskauden/synnytyksen? Oletko tyytyvainen etta paadyitte suurempaan perheeseen?
Kommentit (4)
Kolmas on nyt 1,5 v ja hyvin menee. Ei ole mitenkään raskaampa kuin silloin kun oli kaksi lasta. Minä kun en tiedä millaista olis ja kuinka helppoa jos meillä olis vain nuo 6 v ja 4 v. Silloin olisin töissä ja lapset hoidossa. Nyt saan olla kotona ja vain vanhin käy eskarissa 4 h.
Kolmannen raskausaika oli kyllä raskasta vaikka normaali raskaus olikin eikä ollut pahoinvointia.
En ole hetkeäkään katunut tätä ihanaa kolmatta riiviötä :-).
Kolmas oli itseasiassa aika " mukava" synnytys vaikka kivunhoitoon käytin vain ilokaasua. Ponnistusvaihekkin kesti melkein kokonaisen minuutin...
Synnytyksen jälkeen olin muutaman päivän alakuloinen niinkuin edellisissäkin synnytyksissä, mutta muuten kaikki on mennyt hyvin.
kyllä kolmen kanssa pärjää:
poika 11v, poika 5v ja tyttö 3v
Minulla oli niin hyvä hyvä mieli kun kaikki meni hyvin ja koko ajan on vahvistunut tunne, että perheeni on nyt tässä, eli kolme lasta halusin ja kolme sainkin :)- Nuorin on nyt 1v7kk ja aina vaan on helpompaa.