Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano joku suosittu tms yleisesti kauniina pidetty nimi, jota et ikinä antaisi omalle lapsellesi?

Vierailija
22.02.2006 |

Itse en antaisi noita Anni Amandoja tai Ella Auroraa. Ihan kauniita periaatteessa, mutta niissä ei ole mielestäni mitään persoonallista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janika

Aava

Nico

Mico

Vierailija
2/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, Jesse, Niko

Kaikki liian yleisiä!

Vierailija
4/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetistä tulee mieleen Veeti Kallio josta en tykkää, ja tunnen pari tosi nirppanokkaista pikku Sofia-prinsessaa sekä pari ilkeää Aino-nimistä täti-ihmistä.

Vierailija
5/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mielestäni liian suosittuja " muotinimiä" , Janina on muutenkin niin haukuttu, että on menettänyt hohtonsa vaikka onkin minusta ihan kaunis nimi. Emil ja Oliver ei vaan istu mun suuhun jotenkin.

Kaikki nämä ovat kuitenkin mielestäni kauniita nimiä, en vaan antaisi omalle lapselle.

Vierailija
6/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojista: Niko, Aleksi, eetu, Emil, Oliver, tiitus, Lukas, Luukas jne...

Itse llöän muotinimiä ja varsinkin noista Aleksista, Oonasta ja sofiasta tulee mieleen ne kauheet salkkari-hahmot...jak...

Vierailija
7/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani, Johannes Matias, Oskari, Olavi, Aleksi, Elias, Leevi, Lauri, Onni, Antero, Johanna, Aino, Katariina, Ilona, Eveliina, Helmi, Aurora...

Vierailija
8/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro, Eeli, Niko, Jere

Vierailija
9/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kaikki niin suosittuja mutta Hertta, Jade, Aurora, Camilla, Keesia, Lumia, Saga Ylipäätään nimiä on niin kauheesti joita joku voi pitää nättinä, mutta minun lapseni ei niitä nimiä saa!

Pojista voisi mainita Tino, Niko, Juhani, Antero... Nitäkin löytyy

Vierailija
10/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Aino on tosi kaunis nimi. Mukava sanoa ja soi kauniisti. Ainoja on vaan jo miljoona tässä maassa.

Vierailija
11/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka todella suosittu nimi?

No, tällä nimellä on meille oma merkitys!

Yhtään Adaa/Aadaa en ole vielä kuullut!

Vierailija
12/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma

Sofia

Onni

Jere

Vierailija
13/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna, Oona,+ kaikki itse kehitellyt

Vierailija
14/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti, Leevi, Nico, Mico

Vierailija
15/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nämä.

Mielestäni todella mitäänsanomattonia, laimeita ja persoonattomia!

Vierailija
16/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minullakin se menee kyllä tähän ryhmään, että ei tulisi meidän lapselle, koska veljeni tytöllä on Helmi. Minusta Helmi on kaunis nimi, tosin alkaa olla liian yleinen nykyään. Niin no näköjään se sopii minullakin tähän vastaukseksi. Eihän tässä huonoja nimiä kysyttykään.

Vierailija
17/27 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voisi ikinä kuvitella, että tytölläni olisi joku muu nimi. Eipä ole montaa Aadaa tai Adaa vastaan tullut. Eikä Aada ole edes nimitilastojen top10 listassa.

Vierailija
18/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni jopa luuli pojan nimeksi ;) Niin se maailma ja nimet ovat muuttuneet muutamassa vuodessa. Silti Aada on aivan ihana nimi!

Vierailija
19/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nimi oli niin harvinainen minun ikäluokassani, että jouduin tavaamaan nimeäni oikein joka käänteessä koska se kuultiin aina väärin ;)

Vierailija
20/27 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koskaan en kenellekään kehtaa nimeään sanoa, niin hurjan " vanhalta" se silloin kuullosti. Aika pian nimeen toki tottui.

Lienee sama tilanne, jos nyt alkaisi Railit ja Ritvat tulla suosituiksi nimiksi, KÄÄK!!!!