Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaisnaiset eivät pidä huolta rinnoistaan?

Maailmaa nähnyt mies
03.05.2016 |

Monet suomalaisnaiset lyövät rintojensa huolenpidon täysin laimin ja antavat rintansa lerpahtaa rumiksi lätyiksi. Ja sitten nämä laiminlyöneet ovat hirveän vihaisia, jos joku rinnoistaan huolenpitänyt nainen esittelee niitä ylpeänä.

Havahduin tähän tosiasiaan kun vietin muutaman vuoden työmatkalla Japanissa. Siellä naiset haluavat näyttää naisilta ja kotiinpaluu Suomeen oli kauhistus.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jumppa se pitääkään ne täyteläisinä ja terhakoina?

Vierailija
2/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa huoltovinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle rinnoilla on yks hommaja teen sitä parhaillaan: imetys. Aivan se ja sama, miltä näyttävät.

Vierailija
4/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla niin tylsää että pitää kertoa satuja täällä?

Vierailija
5/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, joku voisi kertoa, millä se lerpataminen sitten estetään.

Lisäksi. Jos olet nainen, näytät väistämättä naiselta, koska olet nainen.

Vierailija
6/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus sentään, joudut siis pakosti katselemaan suomalaisten naisten lättyrintoja, voi ei! Elämä ei voisi olla huonommalla mallilla! Tuo kun on maailman tärkein asia.

Just nyt kuitenkin mulla prioriteettilistan kärjessä on paitsi perheestä huolehtiminen ja työssäkäyminen, niin myös ihmisoikeusasiat, luonnonsuojelu, rauhantyö ja fennovoiman ydinvoimalan rakentamisen vastustamishommat. Ei millään jää aikaa tisseille!

Mee hyvä ihminen sinne Japaniin ja pysy siellä, niin sullakin on mielenrauha.

Vierailija
7/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät pidä huolta peniksestään. Miten ne silleen lerpahtaa, kun ikää tulee ja monella on niin pienikin vielä. Käsittämätöntä.

Vierailija
8/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Minun aamuni alkaa rintojen hieronnalla, sitten suihkun jälkeen käytän erilaisia voiteita. Uusin erikoisrintaliivini parin kuukauden välein. Illalla yövoiteet ja hierontaa.

Vierailija
9/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan naisilla yleensä liivit ja paita ja monella vielä takkikin siinä. Eikö se nyt helpota, ettei tarvitse nähdä niitä lerpahtaneita rintoja?

Vierailija
10/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat pääosin rasvaa ja rintarauhasta, ei niihin mikään hieronta auta muuten kuin pintaverenkiertoa edistävästi. Rintalihakset on asia erikseen, mutta lihasta rintakudos ei ole.

Itse huolehdin rinnoistani pienennyttämällä niitä säännöllisesti noin 10 vuoden välein. Näin saan vähällä vaivalla terhakat komistukset.

Vierailija
11/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä aloitus. 0/5

Vierailija
12/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat taas suuttui :D kyllä naisen pitää hyvältä näyttää, miehet inhoaa lörpöttäviä häpyhuulia ja rumia rintoja.

Vierailija
13/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhistus sentään, joudut siis pakosti katselemaan suomalaisten naisten lättyrintoja, voi ei! Elämä ei voisi olla huonommalla mallilla! Tuo kun on maailman tärkein asia.

Just nyt kuitenkin mulla prioriteettilistan kärjessä on paitsi perheestä huolehtiminen ja työssäkäyminen, niin myös ihmisoikeusasiat, luonnonsuojelu, rauhantyö ja fennovoiman ydinvoimalan rakentamisen vastustamishommat. Ei millään jää aikaa tisseille!

Oksettavan ruma nainen spotattu. Kolahti niin että tänne asti kuului

Vierailija
14/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen "kunnossapito-ohjeita".

-Pidä tukevia rintaliivejä ettei iho pääse venymään rintojen painosta.

-Muista rasvata ihoa. Kosteutettu iho pysyy paremmin kimmoisena.

-Tee rintalihaksia. Ne kannattelee ja tekee rintamuksesta hieman "jämäkämmän".

-Hiero rintoja (muista samalla tutkia eihän löydy epäilyttäviä patteja ja muutoksia).

-Muista kuoria ihoa samalla kun kuorit muun vartalon. Kuollut ihosolukko vaikeuttaa voiteiden imeytymistä.

-Jos oikein haluaa panostaa niin voi käyttää rintamuksella naamioita.

Tärkeintä minusta kuitenkin on tukea rintoja. Iho väistämättä venyy kun sillä on päivät pitkät painoa kohti maata.

Vierailija
15/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat taas suuttui :D kyllä naisen pitää hyvältä näyttää, miehet inhoaa lörpöttäviä häpyhuulia ja rumia rintoja.

Mä inhoan lörpöttäviä miesten huulia ja rumia peniksiä. Määnboobseista puhumattakaan. Kyllä miehen pitää fiksulta kuulostaa ja hyvältä näyttää.

Vierailija
16/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan lörpöttäviä miesten huulia ja rumia peniksiä. Määnboobseista puhumattakaan. Kyllä miehen pitää fiksulta kuulostaa ja hyvältä näyttää.

No siinäs inhoat. Harmi vaan ettet rumana noita-akkana kelpaa sellaisillekaan.

Vierailija
17/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavan ruma nainen spotattu. Kolahti niin että tänne asti kuului

Ei kuule kiinnosta mitä mieltä sä olisit mun ulkonäöstä ja oot vissiin selvänäköinen ja -kuuloinen. Perusta joku sellainen "Näkijä-puhelin. Soita luottamuksella Veijolle, saat vastauksen kaikkiin mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin. Veijo vastaa kahden minuutin kokemuksella. Vain 3,99 / min + pp-maksu".

Siis ootpa sä hauska. Ehhehhehheh! Tee jotain sille hevosnaamallesi, meikkaa tai jotain. Kauneuskirurgiaa tarviit että näyttäisit edes siedettävältä.

Vierailija
18/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata satavarmasti, ettei sinun tarvitse koskaan nähdä sen paremmin rintojani kuin häpyhuuliani, don't worry.

Vierailija
19/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata satavarmasti, ettei sinun tarvitse koskaan nähdä sen paremmin rintojani kuin häpyhuuliani, don't worry.

Hyvä, en mä ole kiinnostunutkaan rumista naisista ;)

Vierailija
20/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, en mä ole kiinnostunutkaan rumista naisista ;)

Lällällällälieruuuuu..... taas on poitsu hiekkalaatikolla. Lällättelee kuin 5-vuotias. Lapsellinen olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän