Söpöä kun naiset salaa mirraavat lihaksikasta yläkroppaani
Ihanaa kun on lämpimät kelit niin voi kävellä kaupungilla kireä t-paita päällä ja huomata kuinka naiset mirraavat. Älkää leidit tyytykö pelkästään salamyhkäiseen silmäilyyn vaan tulkaa jutskaamaan. En mä pure ;)
M24
Kommentit (19)
Tekevät mitä? Ja miksi mä haluaisin tulla juttelemaan pelkän yläkropan perusteella?
Varmasti ihmiset katsovat jos ei edes XXXXXL-paita peitä koko mahaa.
Admiring -> 'miring -> mirraa.
AP:n omakeksimä finglishöinti.
Vierailija kirjoitti:
Mirraavat? Onko tää ihan suomea??
Admiring = mirin' = mirraa. Oletko joku dinosaurus?
Eipä kiinnosta jutella kenenkään elvistelevän kukkopojan kanssa.
Mä tyydyn katselemiseen. Olen liian vanha sulle.
Niin siis englanniksihan toi toimii. Mutta ei suomeksi mitenkään sanasta ihailla tuu lyhennettä mirrata??
Varmaan tän takia ne naiset ei tuu ap juttelemaan. Oot ehkä timmi mutta idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Admiring = mirin' = mirraa. Oletko joku dinosaurus?
Mä oon muru 22 :D en vaan tiedä sun omakeksimiä suomennos "sanoja" sori siit :(
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta jutella kenenkään elvistelevän kukkopojan kanssa.
Miksi sitten sun pimppi kostuu kun hymyilen sulle vienosti?
Lihakset ja vauvanaama onkin kiihottava yhdistelmä
Monesti näkee miehellä lihaksikkaan yläkropan ja valitettavasti sitten kananjalat epäsuhtaisena parina kun alakroppa unohdettu tyystin. Näyttää aivan hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt mulla on myös jykevä leuka jolla nainen voi tukevasti istua ;)
Ap
M24 kirjoitti:
Ihanaa kun on lämpimät kelit niin voi kävellä kaupungilla kireä t-paita päällä ja huomata kuinka naiset mirraavat. Älkää leidit tyytykö pelkästään salamyhkäiseen silmäilyyn vaan tulkaa jutskaamaan. En mä pure ;)
M24
Mua saa purra. Olis kiva tommonen hellyttävä kesäkolli kainalossa jota voisin esitellä kylillä. Mirrailis vaan niin poikanen olis tyytyväinen. Terv. Vanha eukko.
Saatana jos kuulen joskus jonkun ääneen sanovan tuollaisen sanan. Otan haulikon ja lasautan haulit ilmaan, siitä voi tajuta kaikota taivaanrannan taa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt mulla on myös jykevä leuka jolla nainen voi tukevasti istua ;)
Ap
Kassit vai peräaukko? ;)
Vierailija kirjoitti:
M24 kirjoitti:
M24
Mua saa purra. Olis kiva tommonen hellyttävä kesäkolli kainalossa jota voisin esitellä kylillä. Mirrailis vaan niin poikanen olis tyytyväinen. Terv. Vanha eukko.
Heh heh en mä puumia syrji. Vanhatkin eukot saa multa munaa :)
Ap