Sekoitin miehen pään totaalisesti
Elikkä, tapasin miehen. Erittäin ihanan miehen. Kaikki natsas todella hyvin yhteen, aina kun nähtiin...kummallakin oli hyvä olla toistemme seurassa. Onnistuin kuitenkin sekoittamaan miehen pään aivan täysin. Monta viikkoa juttu oli edes takas jojoilua ja pähkäilyä. Itselläni on selvät sävelet: haluan sen miehen. Mies vain ei tiedä mitä haluaa. Tai niin hän ainakin sanoo. Hänen pitää kuulema miettiä, mutta kun olen kysynyt, että mitä hänen täytyy miettiä. Mitä tässä vaiheessa täytyy sen paremmin tietää, kuin että kummatkin tykkää toisistaan. Antaisi ajan näyttää. Vastaus on: en tiedä.
Näin miestä viime viikonloppuna viimesen kerran. Mies tuli ilmoittamatta luokseni. taukoa näkemisestä oli useampi viikko, sillä mies on kiireinen töiden yms takia. Hän sanoi, että kyllä hän musta välittää jne. Tuli rauhallisempi mieli itselle.
Sunnuntaina avasin hänelle tunteitani ja lopputulos on se, että mies pisti jutun poikki, ettei sattuisi enempää.
Voiko joku mulle nyt valaista, että mitä helvettiä tämmösissä tilanteissa täytyy tehdä? Hän välittää ja tykkää mutta nyt ei kuulema ole aika hänen tykkäillä kenestäkään. Ei olla juteltu sunnuntain jälkeen, mutta ikävä on kova! Itse olisin valmis odottamaan, ja mies tietää sen. Välimatkaa on muutamakymmenen kilometriä. Onko muille käynyt näin? :o
Kommentit (55)
Taidat olla hieman sinisilmäinen... Jos mies sanoo, että ei tiedä mitä haluaa ja soutaa ja huopaa, niin ei miestä hyvänen aika kiinnosta.
Miehellä ei ole vaimoa saatika lapsia. Takkiin on tullut miehen edellisistä suhteista joilla selitti sitä, että nyt olisi hyvä keskittyä työntekoon. Ja ei, emme ole suinkaan mitään 15 kesäsiä, ihan reilu parikymppisiä ollaan :)
Tuntuu vaan jotenkin niin epäreilulta, että tavallaan mies antaa välillä toivoa ja sit vetää maton jalkojen alta. Tekisi mieli laittaa hänelle viestiä, mutta lienee parempi antaa olla?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole vaimoa saatika lapsia. Takkiin on tullut miehen edellisistä suhteista joilla selitti sitä, että nyt olisi hyvä keskittyä työntekoon. Ja ei, emme ole suinkaan mitään 15 kesäsiä, ihan reilu parikymppisiä ollaan :)
Tuntuu vaan jotenkin niin epäreilulta, että tavallaan mies antaa välillä toivoa ja sit vetää maton jalkojen alta. Tekisi mieli laittaa hänelle viestiä, mutta lienee parempi antaa olla?-ap
Sinun pitää hyväksyä se, että hän haluaa keskittyä töihinsä, eikä palvoa sinua toisena päivätyönään. Kannattaisi olla rehellinen itselleen ja on tosiaan epäreilua itseäsi kohtaa kuvitella, että teidän välille syttyy vuosisadan rakkaustarina sulkemalla silmäsi tosi asioilta.
Pilkettä silmäkulmaan ja terassille katselemaan kesään heräväilevää ihmisvilinään.
Niin ja.. Mies sanoi, että voidaan olla hänen puolestaan kavereita. Itse olen sen vaan joskus todennut, ettei se onnistu multa. Jos juttu on alunperinkin lähtenyt ei-kaverilliselta pohjalta liikkelle, niin en osaa nähdä ihmistä kaverina, jota kohtaan on suuria tunteita.
-ap
Mie veikkaan, et miehellä on useempi nainen kierrossa yhtäaikaa ja kaikki saa kuulla ton saman selityksen. Pelimies.
Menee muutama viikko ja mies on parisuhteessa toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hieman sinisilmäinen... Jos mies sanoo, että ei tiedä mitä haluaa ja soutaa ja huopaa, niin ei miestä hyvänen aika kiinnosta.
Muuta kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan jotenkin niin epäreilulta, että tavallaan mies antaa välillä toivoa ja sit vetää maton jalkojen alta. Tekisi mieli laittaa hänelle viestiä, mutta lienee parempi antaa olla?-ap
Sinun pitää hyväksyä se, että hän haluaa keskittyä töihinsä, eikä palvoa sinua toisena päivätyönään. Kannattaisi olla rehellinen itselleen ja on tosiaan epäreilua itseäsi kohtaa kuvitella, että teidän välille syttyy vuosisadan rakkaustarina sulkemalla silmäsi tosi asioilta.
Pilkettä silmäkulmaan ja terassille katselemaan kesään heräväilevää ihmisvilinään.
Näinhän se taitaa mennä. Mies oli alkuun meistä se aktiivisempi ja sitten kun sai minut "koukkuun" jokin muuttui. Taitaa mennä sinne playeri osastoon tämä tapaus. V**uttaa vaan, kun hän olisi hyvä mies ja tunteet kerkesi itsellä kasvaa suureksi.
Vierailija kirjoitti:
En millään haluaisi uskoa tätä. Mies on kunnollinen, mutta ajatukset soutaa ja huopaa. Edellisissä suhteissa joka suhteessa häntä on petetty. Mietin jo sitäkin, että "kostaako" hän nyt mulle edellisten suhteidensa asiat kun huomasi, miten kiinnostunut olen..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole vaimoa saatika lapsia. Takkiin on tullut miehen edellisistä suhteista joilla selitti sitä, että nyt olisi hyvä keskittyä työntekoon. Ja ei, emme ole suinkaan mitään 15 kesäsiä, ihan reilu parikymppisiä ollaan :) Tuntuu vaan jotenkin niin epäreilulta, että tavallaan mies antaa välillä toivoa ja sit vetää maton jalkojen alta. Tekisi mieli laittaa hänelle viestiä, mutta lienee parempi antaa olla?
-ap
Takkiin on tullut miehen edellisistä suhteista miehet kannattaa jo lähtökohtaisesti kiertää kaukaa. Jos asioita selittää menneisyytensä kautta niin siellä on paljon asioita jäänyt käsittelemättä ja ne kateroittaa kierimään itsesäälissä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se epäreilua mutta todella tyypillistä käytöstä miehiltä. Ja myös naisilta. Kaikenikäisiltä. Useimmille on mahdotonta sanoa suoraan jos toinen ei niin kiinnostakaan, ja keksitään kaikenlaisia tekosyitä, ja jotkut haluaa pitää varanaisia/ miehiä siltä varalta että kaipaa silloin tällöin seuraa tai seksiä paremman puutteessa. Sitten kun törmätään siihen kenen kanssa oikeasti halutaan olla niin tyypistä ei kuulu enää pihaustakaan. En oikein usko että jos ihminen törmää ns elämänsä rakkauteen niin olisi että "pah, keskityn töihini koska kello neljän jälkeen iltapäivällä eikä viikonloppuisin ei vain ole aikaa mihinkään muuhun". Tuo on myös aika kliseinen että "edelliset suhteet sitä ja tätä niin nyt en voi viettää aikaa kanssasi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se epäreilua mutta todella tyypillistä käytöstä miehiltä. Ja myös naisilta. Kaikenikäisiltä. Useimmille on mahdotonta sanoa suoraan jos toinen ei niin kiinnostakaan, ja keksitään kaikenlaisia tekosyitä, ja jotkut haluaa pitää varanaisia/ miehiä siltä varalta että kaipaa silloin tällöin seuraa tai seksiä paremman puutteessa. Sitten kun törmätään siihen kenen kanssa oikeasti halutaan olla niin tyypistä ei kuulu enää pihaustakaan. En oikein usko että jos ihminen törmää ns elämänsä rakkauteen niin olisi että "pah, keskityn töihini koska kello neljän jälkeen iltapäivällä eikä viikonloppuisin ei vain ole aikaa mihinkään muuhun". Tuo on myös aika kliseinen että "edelliset suhteet sitä ja tätä niin nyt en voi viettää aikaa kanssasi".
Mies tekee noin 13-16 tuntista päivää ja teki alusta asti selväksi sen, että aika on kortilla. Mutta hän teki asiasta itse ongelman, en minä.
-ap
Ja myös aika tyypillistä tuo lause: voidaan olla kavereita. Joka melkeinpä aina tuommoisessa tilanteessa kuin aloittajalla nyt on, tarkoittaa miehen puolelta tätä: olen tehnyt nyt selväksi etten halua sinua seurustelusuhteeseen, siispä voidaanko tavata aina sopivin väliajoin seksin merkeissä. Ei kannata jäädä roikkumaan ja odottamaan josko mies heltyisi antamaan armopaloja kerran tai kaksi kuukaudessa, siinä vain rikkoo itsensä. Kerää nyt itsekunnioituksesi ja ymmärrä että ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En millään haluaisi uskoa tätä. Mies on kunnollinen, mutta ajatukset soutaa ja huopaa. Edellisissä suhteissa joka suhteessa häntä on petetty. Mietin jo sitäkin, että "kostaako" hän nyt mulle edellisten suhteidensa asiat kun huomasi, miten kiinnostunut olen..
-ap
Ja miehessä ei ole ollut mitään vikaa, eihän?!
Miten hyvin tuollaisessa soutaa ja huopaa suhteessa sitten oikein pystyy noin kokonaisvaltaisesti tutustumaan toiseen, että tiedät missä toisen elämässä mennään?
Vierailija kirjoitti:
Ja myös aika tyypillistä tuo lause: voidaan olla kavereita. Joka melkeinpä aina tuommoisessa tilanteessa kuin aloittajalla nyt on, tarkoittaa miehen puolelta tätä: olen tehnyt nyt selväksi etten halua sinua seurustelusuhteeseen, siispä voidaanko tavata aina sopivin väliajoin seksin merkeissä. Ei kannata jäädä roikkumaan ja odottamaan josko mies heltyisi antamaan armopaloja kerran tai kaksi kuukaudessa, siinä vain rikkoo itsensä. Kerää nyt itsekunnioituksesi ja ymmärrä että ansaitset parempaa!
Kiitos! Olen miettinyt että lsittaisin miehelle loppuviikosta viestiä...mutta Ehkäpä annan vain olla.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miten hyvin tuollaisessa soutaa ja huopaa suhteessa sitten oikein pystyy noin kokonaisvaltaisesti tutustumaan toiseen, että tiedät missä toisen elämässä mennään?
Tottakai me ollaan edellisistä suhteista ihan avoimesti puhuttu. Eli tiedetään toistemme historiat :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tottakai me ollaan edellisistä suhteista ihan avoimesti puhuttu. Eli tiedetään toistemme historiat :)
-ap
Ja edellisissä parisuhteissaan siis mies on ollut aina petetty. Kait kertoi myös, että edelliset naiset ovat olleet epävakaita, mt-ongelmaisia tjs? Joopa joo.. Kuvaamasi kaltaiset miehet kertovat aina nämä samat tarinat. Et sinä todellakaan tiedä miehen historiaa, aika paljon on voinut jäädä kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Ja edellisissä parisuhteissaan siis mies on ollut aina petetty. Kait kertoi myös, että edelliset naiset ovat olleet epävakaita, mt-ongelmaisia tjs? Joopa joo.. Kuvaamasi kaltaiset miehet kertovat aina nämä samat tarinat. Et sinä todellakaan tiedä miehen historiaa, aika paljon on voinut jäädä kertomatta.
Tuli käsittääkseni petetyksi työmäärien takia. Mies on kesällä hyvin paljon töissä. Juurikin sen 16kin tuntia päivässä ja mä olen koittanu sille sanoa, että mua se ei haittaa. Vastaus on aika usein ollut "olen kuullut tuon ennenkin".
Yhtenä viikkona mies on sitä mieltä, että meolle voisi kehittyä jotakin syvempää, seuraavalla viikolla taas ei. Ja sunnuntaina tosiaan pisti homman poikki koska nyt ei ole oikea aika ihastua.
Olen jo ihan neuvoton. Mutta taidan antaa hänen mennä.
-ap
tai D) ei mitään noista ja pitää ap:ta mukavana mutta silti kokee, ettei ap ole hänelle se oikea vakavaan suhteeseen, ei tykkää tarpeeksi