Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä seksi minun kanssa on liian rajua ja villiä

Vierailija
22.02.2006 |

haluaisi rauhallisempaa ja romanttisempaa. Apua. Mutta kun sillä rauhallisella en saa orgasmia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän tavatessamme paljon valittanut. Harrastaako joku " rauhallistakin" seksiä, kyllä siinä tuppaa yleensä hiki tulemaan ja hengästymään? Mutta ei saisi? Ja jos oikeasti päästän jarrut irti niin ääntäkin voin pitää, mutta ei kai sitäkään saisi...

apua.

ap

Vierailija
2/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän tarkoittaa tuolla liian villillä ja rajulla?? Haluatko jotain kinkympää ja huudatko ihan hulluna koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan miehet vain innostuvat villistä menosta, ns. kunnon panosta. Vai tarkoitatko jotain s/m juttuja??

Vierailija
4/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei hän tavatessamme paljon valittanut. Harrastaako joku " rauhallistakin" seksiä, kyllä siinä tuppaa yleensä hiki tulemaan ja hengästymään? Mutta ei saisi? Ja jos oikeasti päästän jarrut irti niin ääntäkin voin pitää, mutta ei kai sitäkään saisi...

apua.

ap

No mun vaimo esim. ei voi sietää muuta kuin sitä rauhallista seksiä. Ei tule hikiä eikä edes hengästy...

Vierailija
5/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä nyt pientä sängynpäätyihin sitomistakaan pitäisi kamalana, en vaan miehelle uskalla ehdottaa.

Enkä tietysti koko ajan kauheasti huuda, mutta tietysti kliimaksissa jos en pure tyynyä.

En tiedä mitä se mies haluaa, ei kauheasti innosta kun tuolla lailla kommentoidaan, ja minä olen ihan vilpittömästi antanut mennä ja tehnyt niin kuin tuntuu ja pitänyt hauskaa vällyjen välissä.

Mikään ei enää ole hyvä eikä kelpaa. Kelpaisikohan jollekulle muulle...

ap

Vierailija
6/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään pidä siitä, että huudetaan kuin sikaa pistettäessä, tai huudetaan hikisinä.

Minäkin pidän siitä että seksi on hidasta ja kaunista. Vaimonikin kyllä on kaunis, ehkä eri juttu jos nainen on joku lähiötonnitursas.

t. M32

Vierailija
7/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai sitten.

En minä kyllä lähiötonnitursaskaan ole, jos kuvittelet vaikka nyt Catherine Zeta-Jonesin vähän taviksempana ja sille sitten annetaan kyytiä niin että hiki lentää. Mutta eihän se ulkopuolisesta kauhean esteettistä ja kaunista olisi:(

ap

Vierailija
8/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse ei ole vastakohtaparista " rauhallista lässyä valot pois peiton alla" /" hillitöntä heilumista, huutamista ja ties mitä sm-leikkejä" .

Kyllä meilläkin pannaan välillä lujaa ja äänen kanssa. Nimenomaan pannaan ja vaikka kontallaan keittiön pöydällä. Välillä voimme vähän sitoa toisiamme tai vaikka harrastaa anaaliseksiä ja silloin viehätys on nimenomaan seksin rajuudessa. Mutta usein myös rakastelemme -siis nimenomaan rakastelemme- hiljaa ja nautinnollisesti. Katselemme toisiamme silmiin, suutelemme hitaasti ja viekoittelevasti, riisumme toisiamme hissukseen, tuskin kosketamme toisen ihoa ja sekä minä että mies taidamme kiihottua juuri tästä seksin läheisestä ja rauhallisesta muodosta vielä enemmän. Tai sanotaanko, että useammin haluamme tuon kaltaista rakastelua kuin sitä villiä panemista (joka siis sekin puoltaa paikkaansa aina välillä kun sille päälle satutaan).

Osaattekohan, ap, miehesi kanssa lukea toistenne kehonkieltä? Onko teillä ns. yhteinen sävel seksin edetessä? Oletko varma, ettet saisi rauhallisessa/romanttisessa seksissä, jos se tehtäisiin yhteisymmärryksessä ja antaisitte sille aikaa ja panostusta? Entä onko sinun " hurjempi menosi" pelkkää teknistä suorittamista? -Olen huomannut, että joskus ihmiset, naisetkin, ikään kuin masturboivat toisen kanssa. Siis ratsastetaan villisti miehen päällä ja taituroidaan molempien orgasmi tulemaan teknisesti lahjakkaalla seksillä, josta kuitenkin puuttuu vuorovaikutus ja toisen kehon ja sen reaktioiden seuraaminen. Toki miehet pitävät villistä menosta, mutta monet myös rauhallisemmasta; samoin kuin nähdäkseni naisetkin. Minun nähdäkseni tärkeintä on seksin erilaisten nyanssien ymmärtäminen ja tilanteen seuraaminen, ei pelkkä fyysinen suoritus " joko hurjaa tai sitten rauhallista menoa-akselilla" .

Vierailija
9/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En myöskään pidä siitä, että huudetaan kuin sikaa pistettäessä, tai huudetaan hikisinä.

Minäkin pidän siitä että seksi on hidasta ja kaunista. Vaimonikin kyllä on kaunis, ehkä eri juttu jos nainen on joku lähiötonnitursas.

t. M32

Unohtui lisätä, että minä olen kuikelo mikkihiiir ja en edes pystyis antamaan rajuja kyytejä..

Vierailija
10/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi siis olla että mies esittää toiveita enemmän tuolla rakkaus- akselilla kuin varsinaisesti seksi-akselilla. Sitähän se tarkoittaa. Jos voi rakastella, ja kiihottuu vain katsomalla toista silmiin, niin tosiaan hidas ja rauhallinen voi olla ihanaa kiduttavaa nautintoa.

Meillä tosiaan lapsen synnyttyä tuo hidas nautiskelu on ollut aika vähissä, ajan puutteenkin vuoksi.

Olipa hyvä pointti, ja pisti miettimään mitä mies oikeastaan tarkoittikaan tuolla kommentilla. Ei siis välttämättä sitä mitä minä sillä ymmärsin.

ap

Vierailija
11/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaansa " naisista" .

Itse pidän juuri ap:n kuvailemasta äännekkästä, intohimoisesta seksistä. En pidä ollenkaan romanttisesta silmiin tuijottelusta ja on täysin varma asia, etten saisi sellaisesta ja hiplailusta orgasmia. Villissä seksissä saan sen helposti ja pelkästä yhdynnästä.

Vierailija
12/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö hänelle käy että olen yhtaikaa äiti ja... no, huora?

ap

Vierailija
13/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä villimpää, sen helpompi, ja ihan yhdynnästä. Ja olen luullut että orgasmi ikään kuin olisi se homman nimi? Pitkässä avioliitossa ei kyllä saa kauheasti värinöitä vain olemalla lähekkäin ja tuijottelemalla silmiin. Ehkä mies kaipaakin rakastumisen huumaa, siinähän sitä on.

ap

Vierailija
14/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mikä minua kiihottaisi on hänen mielestään väärään aikaa, naurettavaa tai mitä lienee. Hän taas tekee aloitteen suunnilleen kun minä olen jo unessa.

Eikä muutenkaan tuollaisten kommenttien jälkeen paljon innosta panna itseäni likoon. Ja muunlainen ei paljon kiinnosta.

ap

Vierailija
15/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vaimoni ei ymmärrä minua, hän haluaisi että annan hänelle kunnon kyydit" .

ap

Vierailija
17/17 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tää on sitten vain yksi oire meidän takkuavasta parisuhteesta. Pieleen menee siitä lähtien kun lapsi syntyi. Miksi ei sitten seksikin.

Ei se ennen valittanut, miksi nyt sitten.

ap