Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

greyn anatomia

Vierailija
02.05.2016 |

Mitä mieltä ootte Callien ja Arizonan huoltajuuskiistasta? Toivoisin parin päätyvän takaisin yhteen vaikeuksien jälkeen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä katsotte noita jaksoja, kun ei oo suomessa vielä tullut nämä? Mäki haluun!

Vierailija
22/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oisko Alexin ja Meredithin suhde liian kliseistä? Mä oon kokenut ne enemmän sisaruksiksi. Ja tavallaan Alex ja se sen smuidu on ihan söpö pari. Mutta toisaalta, en kyllä ihmettelisi, vaikka Alex ja Mer kirjoitettaisiinkin yhteen.

Mut voisko se Shepherdin apuri jo alkaa saada miestä? :D

Jännä myös nähdä, kuinka käy Huntin ja sen uuden komistuksen väleille. Ja Huntille ja Amandalle, sekin on kyllä kunnon skitsosmuidu. :D

Ps. Jos tykkää huonoista romkomeista, mutta Huntin ja Derekin ulkonäöstä, ne molemmat on siinä Made of Honor -leffassa. Se on tullut 2008, samana vuonna Hunt tuli Greikkariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä katsotte noita jaksoja, kun ei oo suomessa vielä tullut nämä? Mäki haluun!

Liviltä tulee. Eilen tuli just kauden 12 jakso 19.

Mä ainakin oon keskustellut ainoastaan näistä Suomessa tulleista tapahtumista, jotta spoilaantumisvaara olis mahdollisimman pieni. :)

Viaplayssä on kauteen 11 asti jaksoja, mutta kauden 12 saatavuudesta en ole varma.

Vierailija
24/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Jo on myös ärsyttävän epävarma koko ajan :-D

Vierailija
25/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kepner haki lähestymiskieltoa? Kepner ollut mun lempihahmo. Nyt en ole vain kautta ehtinyt säännöllisesti seuraamaan.

Mamma Avery sai Kepneriltä selville, että se tiesi raskaudesta ennen avioeron allekirjoittamista ja tästä suivaantuneena halusi hakea Jacksonille yksinhuoltajuutta heti syntymästä alkaen. Webber sai Mamman pään käännytettyä, mutta April kuuli sivukorvalla asiasta ja päätti toimia ensin.

Nyt Jackson aikoo luultavasti haastaa Aprilin oikeuteen ja hakea sitä yksinhuoltajuutta, koska April haki lähestymiskieltoa liian äkkipikaisesti.

Vierailija
26/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et callien ja arizonan huoltajuuskiistassa käy niin että palaavat yhteen ja tajuavat että haluavat olla taas perhe. Luulen tai ehkä toivon.... Kauan ne on ollut erossa grey ajassa?

Vierailija
27/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Derekin kuolemasta ainakin on kaksi vuotta...

Vierailija
28/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greyn anatomia on kyllä mennyt jo ihan liian pitkälle, ei ole ollut hyvä enää vuosiin. Lento-onnettomuuden jälkeen alkoi sarjan alamäki, Derekin kuolema oli vikatikki, samoin kuin Cristinan lähtö. Meredithin ja Derekin rakkaustarina oli sarjan kantava voima, pisti ihan vihaksi kun se piti päättää niin typerällä tavalla.

Vierailija
29/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt koko kausi 12 ohi. Löytyiskö se jostain nettipalvelusta esim. Ruudusta?

Vierailija
30/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lento-onnettemuuden jälkeen tosiaan on taso laskenut. Vieläkin kaipaan lexietä ja markia. :) sitten kun vielä pariskunnat erosivat, callie ja arizona, kepner ja avery sekä derekin kuolema niin mielenkiintoisuus parisuhdedraamoistakin katosi.

Vierailija
31/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Derek oli ärsyttävän ylimielinen.

Vierailija
32/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt koko kausi 12 ohi. Löytyiskö se jostain nettipalvelusta esim. Ruudusta?

Ainakaan ruudun sivuilla ei näy play-nappia ohjelman vieressä, mutta en käytä ruutua, joten en osaa varmaksi sanoa.

Vierailija
33/46 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Callie ja Arizona palaavat yhteen kauden lopussa.

Vierailija
34/46 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liviltä tulee. Eilen tuli just kauden 12 jakso 19.

Mä ainakin oon keskustellut ainoastaan näistä Suomessa tulleista tapahtumista, jotta spoilaantumisvaara olis mahdollisimman pieni. :)

Viaplayssä on kauteen 11 asti jaksoja, mutta kauden 12 saatavuudesta en ole varma.

Avausviestissäkin jo kysyttiin että miten luullaan huoltajuuskiistassa käyvän, vaikka nämä tapahtumat eivät ole tulleet vielä suomessa, sillä vastahan blake sai tietää että saa siirron tmv. Siksi kyselin, että mistä katsotte näitä? Toki olen itsekkin seurannut nyt kun tulee maanantaina liviltä, mutta sain käsityksen että joku on katsonut jo nämä amerikassa esitetyt jaksot :)

Vierailija
35/46 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
36/46 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arizonalle taisi mennä huoltajuus

Vierailija
37/46 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
38/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arizonalle taisi mennä huoltajuus

Mistä päättelit näin?

Vierailija
39/46 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Arizona sai huoltajuuden. Itse ainakin pidin päätöksestä, viedä nyt lapselta toinen äiti sen takia, että parin kuukauden suhteen jälkeen ei halua olla erossa uudesta tyttöystävästään.

Vierailija
40/46 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Callie ja penny myös erosivat..