Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

greyn anatomia

Vierailija
02.05.2016 |

Mitä mieltä ootte Callien ja Arizonan huoltajuuskiistasta? Toivoisin parin päätyvän takaisin yhteen vaikeuksien jälkeen.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä.. Ne molemmat tuntuu olevan välillä niin hankalia ja omaan napaan tuijottajia, että vähän vaikee sanoa kumman "puolella" olisin. Ehkä ne just sen takia on hyvä pari.

Vierailija
2/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä huoltajuuskiista? Eiks ne oo ihan sovussa Sofian suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli Blakelta aika paskamainen temppu hakea apurahaa sen jälkeen, kun oli ensin luvannut Callielle pysyä vielä Seattlessa.

Mua harmitti silloin tosi paljon, kun Callie ja Arizona eros, ne oli hyvä pari. Mutta toisaalta ilman niiden eroa Webber ei olis päässyt hassuttelemaan baareihin Arizonan kanssa. :D

Vierailija
4/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstainahan se onneks ratkeaa.

Vierailija
5/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Callie vie lapsen toiselle puolelle maata, eiköhän ne kaikki loppujen lopuksi jää Memorial sairaalaan. Korkeintaan punatukka lähtee yksin vaihto-ohjelmaan.

Vierailija
6/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli Blakelta aika paskamainen temppu hakea apurahaa sen jälkeen, kun oli ensin luvannut Callielle pysyä vielä Seattlessa.

Mua harmitti silloin tosi paljon, kun Callie ja Arizona eros, ne oli hyvä pari. Mutta toisaalta ilman niiden eroa Webber ei olis päässyt hassuttelemaan baareihin Arizonan kanssa. :D

Totta tuokin mutta oisko nyt aika heivata blake new yorkiin ja callie ja arizona takaisin yhteen 😉

Vierailija
7/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Callie vie lapsen toiselle puolelle maata, eiköhän ne kaikki loppujen lopuksi jää Memorial sairaalaan. Korkeintaan punatukka lähtee yksin vaihto-ohjelmaan.

Näin mäkin uskon ja toivon tapahtuvan.

Vierailija
8/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacksonin äiti se vasta ärsyttävä on. Pitäis joskus vaan huolen omista asioistaan

Vierailija
9/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätösjaksossa varmaan tapahtuu jotain dramaattista ja jäävät kaikki seattleen.

Vierailija
10/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Ramirezin jatkosta sarjassa ei taida olla vielä varmaa tietoa? Toivottavasti jää Seattleen! Blakesta luovun ihan mielelläni.

Vierailija
11/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa Cristina takaisin. Se on Greyn Anatomian kaikkien aikojen paras hahmo. Ei haittais vaikka Blake lähtis pois.

Vierailija
12/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blake on ärsyttävä!

Vierailija
13/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristina oli kyllä mahtava hahmo!

Vierailija
14/46 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arizona on kyllä kuuma...

Vierailija
15/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin kaapista kyseiseb parin innoittamana, joten kyllä, haluan heidät takaisin yhteen.

Vierailija
16/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaako se averyn äiti aprilin oikeuteen??

Vierailija
17/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö teitä muita Kepner? Mun mielestä se on aina ollut vähän rasittava hahmo jatkuvine kriiseilyineen, mutta toi Jacksonin jättäminen yksin ja nää lapsisekoilut sai mut inhoamaan sitä. :D

Oon täysin Jacksonin puolella tossa niiden säädössä. Vaikka Mamma Avery ois voinut jättää noi lakimieshömpötykset pois. :D

Vierailija
18/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastaako se averyn äiti aprilin oikeuteen??

Ei, Webber sai sen tajuamaan, ettei se kannata. Nyt Jackson ite luultavasti haastaa Kepnerin, koska Kepner haki sille lähestymiskieltoa. Ois nyt vaan ollut ihan rauhassa, eikä heti alkaa skitsoilla.

Vierailija
19/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo musta kepner oli alkuun hauskalla tavalla rasittava hahmo, mutta nyt... Joka asiasta draamailua ja marttyyrin viitan harteille heittämistä. Jackson taas on järkevä. Ja erittäin komeakin vielä :D mamma avery ärsyttää lähes yhtä paljon kuin kepner. Musta myös meredith on nykyään rasittava hahmo. Mahtaako mennä alexin kanssa yhteen? Jotenkin ollut havaittavissa että niiden kahden välille saattaisi jotain kehkeytyä.

Vierailija
20/46 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kepner haki lähestymiskieltoa? Kepner ollut mun lempihahmo. Nyt en ole vain kautta ehtinyt säännöllisesti seuraamaan.