Iida ja Renne, yllätyshäät!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida oli tosi kaunis. Toivottavasti "avoimuus" -mikäli se edes sitä oli- on taakse jäänyttä ja ovat onnellisesti kahdestaan yhdessä.
Ai miten niin, että -"mikäli se sitä edes oli"?
Missä uutispimennossa olet elänyt jos et ole nähnyt kun ko. pariskunta itse joka mediassa on hehkuttanut avointa suhdettaan ja sitä, että se toimii heillä loistavasti.
Olen nähnyt sen hehkutuksen mutta en usko kaikkea mitä mediassa vakuutetaan. Etkö ymmärtänyt mitä tarkoitin? Oliko todella avoin suhde vai oliko kyse pettämisestä jota sen julki tultua seliteltiin parhain päin?
Harvoilla se avoin suhde oikeasti toimii loistavasti, tsukin toimii lainkaan. Tuppaa se varsinainen parisuhde kariutumaan jossain vaiheessa kun ei olekaan helppo kestää niitä muita.
Voisitko projisoida omia pelkojasi ja epävarmuuksiasi vielä vähän enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida oli tosi kaunis. Toivottavasti "avoimuus" -mikäli se edes sitä oli- on taakse jäänyttä ja ovat onnellisesti kahdestaan yhdessä.
Missä uutispimennossa olet elänyt jos et ole nähnyt kun ko. pariskunta itse joka mediassa on hehkuttanut avointa suhdettaan ja sitä, että se toimii heillä loistavasti.
Olen nähnyt sen hehkutuksen mutta en usko kaikkea mitä mediassa vakuutetaan. Etkö ymmärtänyt mitä tarkoitin? Oliko todella avoin suhde vai oliko kyse pettämisestä jota sen julki tultua seliteltiin parhain päin?
Harvoilla se avoin suhde oikeasti toimii loistavasti, tsukin toimii lainkaan. Tuppaa se varsinainen parisuhde kariutumaan jossain vaiheessa kun ei olekaan helppo kestää niitä muita.
Miksi olet noin ärhäkkä? En projisoi mitään omia pelkojani jne, sivusta tällaisia avoimessa suhteessa eläneitä seuranneena vain olen tullut tulokseen että harvalle se avoin suhde oikeasti sopii. Useamman surullisen kohtalon olen nähnyt ja siksi olen hyvin epäuskoinen sen hehkutuksesta.
Edelleen toivon ko parille kaikkea hyvää ja kestävää liittoa, älä sinäkään enää kimpaannu suotta.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä pitää mennä naimisiin, jos elää avoimessa suhteessa?
Avioliitto on juridinen sopimus, eikä se liity millään tavoin rakkauteen, parisuhdemuotoon eikä muuhunkaan. Avoinsuhde ei estä avioliittoa. Ollaan meilläkin naimisissa, mutta saa sillon tällöin käydä yhdenillanjutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin ärhäkkä? En projisoi mitään omia pelkojani jne, sivusta tällaisia avoimessa suhteessa eläneitä seuranneena vain olen tullut tulokseen että harvalle se avoin suhde oikeasti sopii. Useamman surullisen kohtalon olen nähnyt ja siksi olen hyvin epäuskoinen sen hehkutuksesta.
Edelleen toivon ko parille kaikkea hyvää ja kestävää liittoa, älä sinäkään enää kimpaannu suotta.
Eiköhän meistä jokainen ole nähnyt surullisen monta suhdetta ihan suhdemuodosta riippumatta. Moni ryhtyy avoimiin suhteisiin juuri suljettujen suhteiden ongelmien ja aiheuttamien pettymyksien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä pitää mennä naimisiin, jos elää avoimessa suhteessa?
No voisko tosta päätellä et se ei oo enää avoin suhe?
Ei voi. Sillä he päättivät mennä jo vuosi sitten naimisiin.
Tuo liitto tulee 100% varmasti hajoamaan
Nämä ennustukset on siitä hyviä, että nämä pysyy voimassa niin kauan ku aviopari on hengissä. Jos joku ois vuonna 1992 sanonut, että Olli Lindholm tulee eroamaan, niin olisi ollut oikeassa. Ainoa vaan, että ennustuksen toteutumiseen meni se 24 vuotta. Samoin Ristomatti ja Saagim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin stalkkaa fb onnittelut. Titta Jokinen pisti Axl Smithin kuvan. :P
Miksi se sen laittoi ?
Hän on Suomen tunnetuimpia koomikoita.
Kun kuulin näiden seurustelusta, mietin miten kummassa saatoin pitää Renneä jotenkin ihanana tyyppinä, kun Ketola on niin kamala. En enää muista miksi kummastakaan olen ollut yhtään mitään mieltä, mutta tuosta kuvasta voin sanoa, että hyvännäköinen pariskunta ja ihana kuva! :) Kaikkea onnea heille!