Vierailija

Tänään tulee dokumentti aiheesta.

http://www.telkku.com/ohjelmat/5d-mika-peppu/165991/tv5/1495485

Minä olen ajatellut, että tämän isoperse-buumi on aika uusi juttu. En muista ollenkaan, että jo vuonna 2006 olisi ihailtu näin suuresti isoja ahtereita.

• ylös 5
  • alas 1

Kommentit (17)

Vierailija

Mun iso perse oli hot jo 90-luvulla. Itse en tykännyt teininä yhtään. Kilpaurheilu ja geenit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eik se ole aina mahtanut tietyissä määrin olla "muotia". 

Iso perse on yksi naisen tunnusmerkeistä ja luulisin sen kiihottaneen osaa miehistä jo tuhansia vuosia sitten. 

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Kiltti mies kirjoitti:
Iso perse = paras perse. Muotoja pitää olla.

Miksi näit tarpeelliseksi mainita pitäväsi isoista perseistä, kun valtaosa miehistä pitää juuri sellaisista. Kuvittelitko olevasi jotenkin erikoinen?

Ap

Vierailija

Iso perse oli ainakin 80-90-luvuilla enemmän häpeä kuin ihailtava asia. Naisen ihannekropassa tuolloin oli pieni perse ja kapea lantio, rinnat sai olla isot, siloin oli vain luomuja.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

No onhan esim. JLo ja Beyonce ollut suosiossa pitkään. Ja muutenkin muodokkaat peput aina erityisesti miesten suosiossa. Naiset vain heräsivät pyöreän pepun viehättävyyteen kauhean myöhään, lähinnä tämän fitnessbuumin kautta... Itselläni on aina ollut pyöreä, universaalisti hyvä peppu. Miehiltä olen saanut aina kehuja, mutta vasta viimeisten parin vuoden aikana naispuolisetkin ystäväni ovat alkaneet kehaista. Aiemmin varmaan moni neiti kriiseili enemmän tisseistä.

• ylös 12
  • alas 1
Tuppu

Eiköhän se pepun koon sopivuus on arvioijasta ja arvioitavasta kiinni. Usein sopusuhtaisuus on ihan hyvä, että on esimerkiksi poikamainen tai sitten muodokkaampi, mutta sopivassa suhteessa kuitenkin. Jos on oikein iso perse ja muuten poikamainen, niin onhan se hieman erikoinen, mutta varmaan moni tykkää sellaisesta. Naisilla on jotenkin ehkä toisen maailmansodan jälkeisten ranskalaisten homojen muotisuunnitelijoiden seurauksena joku käsitys, että naisen tulisi näyttää langalaihalta. Oikeasti harva mies erityisemmin ihan sellaisesta pitää, vaikka pitääkin hoikista naisista. Naiset ovat alttiimpia tällaisille lehdille, luonnollisesti miehet eivät tarvitse omiin ihannenaiskäsitykseensä lehtien näkemyksiä. Miehiinkin voi muotijutut vaikuttaa, mutta yleensä vähemmän kuin naisiin. Oikeasti miehet tykkäävät hyvinkin erilaisista naisista, missi on vain sellainen "vähiten huono" eli keskinkertainen. Jokaisenlaiselle naiselle on vastaavasti suhteellisesti yhtä paljon miehiä, jotka pitävät sellasesta ruumiinrakenteesta. Se on evoluution tulosta. Erikoisemanlaisilel naisille niitä on tietysti vähemmän, misseille enemmän.

Vierailija

Olen vm 71, eikä mun nuoruudessa ainakaan isoja peppuja mitenkään ihailtu, toki pari poikkeusta aina mahtuu mukaan, mutta hoikat ovat olleet valttia silloin, rinnat toki sai olla suuret, ja luomujahan ne olivat.

t. ex iso beba

Vierailija

Taisivat olla jo 1500-luvulla Rubens aikoihin.

Ei tosin niin mielettömät kuin K:n suvulla.

Vierailija

Tälle, vajaan vuoden vanhalle aloituksen tekijälle voin sanoa, ettei tuo muoti poistu koskaan. Isot ja muodokkat peput on aina in!

Vierailija

Jos mietitään vaikka vanhempien tv-sarjojen kautta,niin esim.Frendeissä ja Gilmoren tytöissä ei ole mitään isoja peppuja. Housessa Cuddylle vinoiltiin isosta ahterista, joka ei nykymittapuulla edes ole mikään kookas. Kyllä 90- ja 2000-luvulla hoikkuus ja kohtalainen perse oli muotia, nykyään fitness ja pyöreä iso perse. Naiset ei edes treenanneet saleilla arkipäiväisesti ennen jotain 2010.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen vm 71, eikä mun nuoruudessa ainakaan isoja peppuja mitenkään ihailtu, toki pari poikkeusta aina mahtuu mukaan, mutta hoikat ovat olleet valttia silloin, rinnat toki sai olla suuret, ja luomujahan ne olivat.

t. ex iso beba

Samaa vuosimallia mies eikä ne isot perseet ole koskaan olleet yhdenkään ihailemia. Kyllähän ne tytöt huomasi jo koulussa kenen perään katsotaan. Tai rehellisesti keiden perää katsotaan. Näin kun ollaan ainakin iän puolesta aikuisia. Niin kumpi on pahempi? Perään katsotaan vai se ettei katsota.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.