Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä elämä on kesällä ihanaa :)

Vierailija
02.05.2016 |

Niin paljon hyvää elämässä, luonto kohta parhaimmillaan (tai on jo nyt, koska kevätkin on heräämisessään upeaa aikaa), ihmiset nauttivat, eläimet nauttivat ja kasvit kasvavat kohinalla parhaaseen täyteen loistoonsa. Kävelin esimerkiksi eilen tuhansien kukkien keskellä, siis oikeasti tuhansien ja taas tuhansien, ja hommaa säesti ponteva linnunlaulu ja jäistä vapautuneen veden äänet - voiko parempaa ollakaan. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Taas saa jättää vaatteet kaappiin ja nautiskella elämästä vain omaan ihoon pukeutuneena.

Vierailija
2/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä pukeudun edes johonkin, mutta voi kai sitä noinkin jossain landella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huomaan että aikani tällä palstalla alkaa kerta kaikkiaan olla ohi, sillä ei täältä saa enää yhtään mitään hyvää itselleen, kun mistään positiivisesta ei enää viriä keskustelua, mihinkään kivaan asiaan ei oikein tartuta, ei ole enää hyväntahtoista huumoria, on vain pelkkää tympeää vihapuhetta, mamut sitä, velat tätä, sosiaaliluokat minä paras jankuti jankuti, viha viha viha, jos ei tee samalla tavalla.

Hyvää kesää palstan kivoille ja älykkäille, siis ennen kaikkea aidosti empaattisille ihmisille - niille harvoille täällä! Muille... ei minun asiani. Onnea valitsemallanne tiellä.

ap

Vierailija
4/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta iloitsen ja nautin kaikilla aisteillani yhä enemmän kevään ja kesän tulosta. Kesän ensimmäinen ukonilma on ihana elämys! Suomen luonto on ihmeellinen! Jyrkät kontrastit saavat minut tuntemaan kiitollisuutta elämästä.

Kevään ja kesän tuoksu on huumaava. Kostea, lämmin ilma hyväilee kasvoja. Auringonvalo läpi koivunlehvästön. Tuuli helisee lehdissä hiljaa. Voi, tämä on esimakua taivaan paratiisista. Kiitos, Jumala! Ihmeellisesti olet tehnyt kaiken!

t. uskovainen

Vierailija
5/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi vuodelta iloitsen ja nautin kaikilla aisteillani yhä enemmän kevään ja kesän tulosta. Kesän ensimmäinen ukonilma on ihana elämys! Suomen luonto on ihmeellinen! Jyrkät kontrastit saavat minut tuntemaan kiitollisuutta elämästä.

Kevään ja kesän tuoksu on huumaava. Kostea, lämmin ilma hyväilee kasvoja. Auringonvalo läpi koivunlehvästön. Tuuli helisee lehdissä hiljaa. Voi, tämä on esimakua taivaan paratiisista. Kiitos, Jumala! Ihmeellisesti olet tehnyt kaiken!

t. uskovainen

Joo, on ihanaa, mutta  elämä on tässä ja nyt. Ei ole mitään taivaan paratiisia, ei yksisarvisia, keijuja, eikä joulupukkia. Elämä on elettävä nyt, on vain tämä yksi mahdollisuus.

Vierailija
6/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin odotan kesää jo ihan kärsimättömänä! Se kun saa pukea ylleen ihania kesävaatteita, nauttia auringonpaisteesta, kylpeä lämmössä, kierrellä festareita ja juosta metsäpoluilla shortseissa <3 ! Olen ehdottomasti kesäihmisiä enkä tämän asian takia ajatellut viettää loppuelämääni Suomessa vaan jossain lämpöisällä alueella.. Talvi ei vain ole minun juttuni, yhtään. Pimeys, kylmyys, hrrhh...!

Vierailija
7/7 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lämpöä, kevättä ja kesää. Ihanaa, kun luonto puhkeaa kukkaan. Ainoa ongelma on pukeutuminen; en osaa pukeutua lämpimille ilmoille sopiviin vaatteisiin. En ole lihava, mutta en laihakaan. Pituus 162 ja paino 58. Hävettää laittaa käsivarret paljastavat paidat päälle, Inhoan että rinnat näkyvät. Neuvokaa, miten kehtaan helteellä pukeutua, etten joudu naurunalaiseksi. Hameita en kehtaa käyttää. Haluaisin pukeutua peittävästi, mutta ilmavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi