Mies ja muiden naisten facebook-sivut...
Mies käynyt katsomassa työpaikkansa yhden naisen sivuja pariin otteeseen. (ei ole tämän FB-ystävä) Tämä nainen on todellinen whitetrashien-esikuva lapsellisine kuvineen ja päivityksineen. Tuosta ei kai voi olla edes mustasukkainen mutta MITÄ mies sitten sivulta on hakenut???
Kommentit (12)
Öö, mistä sä tiedät, että on käynyt katsomassa niitä pariin otteeseen?
Mä oon käynyt ainakin yhden työkaverin sivuilla usemmankin kerran siksi, että julkiset päivityksensä ovat ihan uskomatonta huttua ja soopaa, ja naureskelemme niille kahvitauoilla.
Vierailija kirjoitti:
Öö, mistä sä tiedät, että on käynyt katsomassa niitä pariin otteeseen?
Mä oon käynyt ainakin yhden työkaverin sivuilla usemmankin kerran siksi, että julkiset päivityksensä ovat ihan uskomatonta huttua ja soopaa, ja naureskelemme niille kahvitauoilla.
Kamalaa, toivottavasti ette ole minun työkavereitani :(
Mistä sen tietää mitä kukakin facebookissa käy katsomassa?
Vierailija kirjoitti:
Ootko kuullut sivuhistoriasta?
No minkälaisia juttuja siellä sitten oli? mitä on WT-jutut`? Voisiko miehellä olla samanlaisia kiinnostuksen kohteita, Facebookhan nostaa etusivulle niitä ketä saattaa tuntea, ja etenkin jos nainen jakaa linkkejä mitä mies klikkailee muutenkin, on saattanut tupsahtaa etusivulle yhteisen työpaikan perusteella ja mies on huvikseen sitten työkaveria stalkannut. Mutta jos näkyy haussa niin sitten on hakemalla hakenut naisen sivua.
WT-jutut facessa on sellaisia että jaettu jotain omia inhoja tankotanssi-kuvia tai kaljapulloja jnejne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kuullut sivuhistoriasta?
Miksi joku tutkii puolisonsa sivuhistoriaa? Ja kuinka hän kehtaa paljastaa tekevänsä niin? Häpeäisin silmät päästäni, jos alentuisin moiseen.
Miksi joku tutkii puolisonsa sivuhistoriaa? Ja kuinka hän kehtaa paljastaa tekevänsä niin? Häpeäisin silmät päästäni, jos alentuisin moiseen.[/quote]
Kai siihen on omat syynsä jos tutkii niitä
Kommentistasi päätellen vaihtaisin sinut wt-tyyppiin. Ylpeys käy laankeemuksen edellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku tutkii puolisonsa sivuhistoriaa? Ja kuinka hän kehtaa paljastaa tekevänsä niin? Häpeäisin silmät päästäni, jos alentuisin moiseen.
Kai siihen on omat syynsä jos tutkii niitä
Tuntemattomat ovat wt:n mielenliikkeet.
Suhteesi on loppujanalla kun sivuhistoriaakin pitää vahtia.
Mallia uuteen elämään wt:nä.