Onko sinulla resting bitch face?
Kommentit (38)
Ei, päinvastoin. Näytän iloiselta vaikka yrittäisin näyttää vihaiselta :D
Olen mies, joten minulla ei mitään bitch naamaa taida olla mutta olen aika vihaisen näköinen. Olen myös 192cm pitkä ja painan 95-100 kiloa. Kukaan ei ole tullut haastamaan tappeluun
On, mutta sejän on ihan normaali ilme. Kulttuurimme vain odottaa naisen olevan jatkuvasti hyväntuulinen ja iloinen ja muu ilme on muka "virhe". Miksei miehiltä vaadita samaa jatkuvaa miellyttämishaluista ilmettä?
Vierailija kirjoitti:
On, mutta sejän on ihan normaali ilme. Kulttuurimme vain odottaa naisen olevan jatkuvasti hyväntuulinen ja iloinen ja muu ilme on muka "virhe". Miksei miehiltä vaadita samaa jatkuvaa miellyttämishaluista ilmettä?
kuka sinulta on vaatinut jotain pirtsakkaa ilmettä? uhriudut taas ja marttyyrin kruunu kiiltää
Kirjoitammeko nyt suomea vai englantia?
Vierailija kirjoitti:
Se on bitchy resting face!!!
Tämän termin minäkin olen kuullut. Vai onko kyseessä kaksi eri asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä vaaditaan sitä vihaista ilmettä.
Hymyilevää, nauravaa miestä pidetään helpommin tyhmänä, häntä ei oteta vakavasti ja lisäksi naisetkaan eivät tutkimusten mukaan tykkää. Ei ole sattumaa, että mainoksissa, joissa miehen on tarkoitus olla "seksikäs" (sikäli kun tämä nyt on mahdollista) on miehillä aina ilme kuin olisi rautakanki perseessä.
On, ja vaikuttaa. Ihmiset eivät uskalla tulla juttelemaan ja tekemään tuttavuutta, koska näytän myrkyn nielleeltä. Ne rohkeat jotka uskaltavat lähestyä, ovat todenneet, että olenkin tosi mukava ja rento tyyppi.
Lauma somalityttöjä alkoi kiusaamaan mua lukiossa koska kuulemma "katsoin pahasti" heidän suuntaan.
On ja en voi väittää olevani suosittu. Ihmiset pitää järjestään ylimielisenä ja koppavana kusipäänä ja sitten tutustuessaan yllättyvät kun "sähän ootkin tosi kiva". Harvempi tutustuu vapaaehtoisesti vaan tämä tapahtuu aina työn kautta ja ns.pakolla. Oikeasti olen kiltti, mukava ja huumorintajuinen mutta valitettavasti se ei mun kasvoista näy.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kestoiloinen naama ja lisäksi näytän kymmenen vuotta nuoremmalta kuin olen. Mua ei oteta vakavasti, eikä mua uskota, jos mulla on asiat huonosti tai muhun sattuu.
Ja mua taas kohdellaan samoin RBF:n takia. Ei ole kerta eikä kaksi kun olen kuullut ettei toi välitä eikä sillä ole tunteita. Pelkkä jääpala. Turha varmaan mainita, että oikeasti olen ujo ja herkkä.
On. Eipä se kai muuten elämään vaikuta, mutta baarissa aika usein ihmiset tulevat kysrlemään, miksi näytän niin tylsistyneeltä/väsyneeltä/vihaiselta. Lisäksi sisko on joskus sanonut, että saatan katsoa ihmisiä kadulla vihaisen/arvostelevan näköisenä, vaikka oikeasti ei ole mikään tarkoitus.
Joo on todella. Monesti kuullu sitä et oon vihaisen/vittuuntuneen näköinen. Nyt koittanut tietosesti parin vuoden ajan vetää jotain tekohymyy naamalle kun olen asiakaspalvelutyössä. Ei ois kannattanu, kivat juonteet saanu vaan silmien alle...:D on se hankalaa. Oikeesti oon tosi ujo, joka ehkä korostaa vielä sitä et ihmiset ajattelee et oon tosi ylpee kun en edes keskustele..:/
terveisiä vaan tiinalle ja aiana niin ihanalle kaveruudelle!
On joo. Suupielet ovat luonnostaan hieman alaspäin osoittavat ja silmät sellaiset hieman vinot ja melko kirkkaanvihreät, jotka kuulemma saavat näyttämään äkäiseltä tai itkeneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitammeko nyt suomea vai englantia?
Mä tiedän, että tämä saattaa olla joillekin vähän confusing.
Kerran menin yhden murjottavan näköisen tytön juttusille. Tyttö tiuski "mee nyt helvettiin siitä".
Vastasin "no sori, luulin et sulla on vaan bitchy resting face".
Tyttökin repesi ja pääsimme juttuun. Hehehe