Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla resting bitch face?

Vierailija
01.05.2016 |

Miten se on vaikuttanut elämääsi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli ennen, mutta tiedostin sen ja tein tietoisen muutoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Vaikuttaa siten, että ihmiset luulevat minua ylimieliseksi kusipääksi. Kun tutustutaan, yllättyvät, että olenkin ihan mukava. 

Vierailija
4/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei, mutta on veltto pullanaama. Sekin on aika rasittavaa. Aineenvaihduntaongelmien vuoksi nestettä ja rasvaa kertyy naamaan ja leukaan ja lihakset ovat veltot. 

Vierailija
5/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nuorempana sain ravintoloissa aina kuulla miks olen vihainen, nykyään lähinnä työelämässä vaikuttaa siten että minun kuvitellaan olevan tyytymätön/tylsistynyt töissä koko ajan. Eli negatiivisesti on vaikuttanut, nykyään yritän pitää tekohymyä naamalla varsinkin töissä mutta aina ei muista. Uskon että jos minulla ei olisi RBFää olisin menestynyt työelämässä paremmin.

Vierailija
6/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan, että olen pahalla päällä ja/tai ylimielinen, joten mulle ei ehkä tulla ensimmäisenä jutustelemaan missään illanvietossa, jossa on vieraampia ihmisiä paikalla. Oikeasti olen ihan lystikästä seuraa. :D

Vierailija
7/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minulla on luonnostaan pyöreät silmät ja pyöreät posket ja hieman ylöspäin osoittavat suupielet. Ja avoin, hieman hajamielinen kehonkieli. Ihmiset luulevat jatkuvasti, että minulta voi pummia rahaa, vongata, suostun ostamaan jotain tms. Näytän kuulemma kiltiltä. Haluaisin juuri sellaisen resting bitch facen, jolla uskoakseni ongelmat ratkeaisivat.

Ilmeisesti ääneni kuitekin on uskottava, sillä puhelinmyyjät luovuttavat helposti.

Vierailija
8/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestoiloinen naama ja lisäksi näytän kymmenen vuotta nuoremmalta kuin olen. Mua ei oteta vakavasti, eikä mua uskota, jos mulla on asiat huonosti tai muhun sattuu.

Vierailija
9/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, minulla on luonnostaan pyöreät silmät ja pyöreät posket ja hieman ylöspäin osoittavat suupielet. Ja avoin, hieman hajamielinen kehonkieli. Ihmiset luulevat jatkuvasti, että minulta voi pummia rahaa, vongata, suostun ostamaan jotain tms. Näytän kuulemma kiltiltä. Haluaisin juuri sellaisen resting bitch facen, jolla uskoakseni ongelmat ratkeaisivat.

Ilmeisesti ääneni kuitekin on uskottava, sillä puhelinmyyjät luovuttavat helposti.

No tuo on kyllä totta että on siitä ollut sillä tavalla hyötyä että ei ole yritetty höynäyttää, ei pummia, eikä juurikaan kukaan ole alkanut ryttyilemään mulle.

-nro 5

Vierailija
10/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. En tiennytkään, että tälle on olemassa nimi. Varsinkin nuorempana ihan kaveritkin usein kyselivät, että onko mulla joku hätänä tai olenko vihainen, tylsistynyt tms.

Vierailija
11/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, nuorempana sain ravintoloissa aina kuulla miks olen vihainen, nykyään lähinnä työelämässä vaikuttaa siten että minun kuvitellaan olevan tyytymätön/tylsistynyt töissä koko ajan. Eli negatiivisesti on vaikuttanut, nykyään yritän pitää tekohymyä naamalla varsinkin töissä mutta aina ei muista. Uskon että jos minulla ei olisi RBFää olisin menestynyt työelämässä paremmin.

Hyvä kyllä tämä. Tulee mieleen joku lääketieteellinen diagnoosi.

Vierailija
12/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on bitchy resting face!!!

Vierailija
13/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Baarissa varsinkin kuulee paljon kommenttia että miks sä oot noin kyrpiintynyt. Töissä pitää sitten yrittää muistaa hymyillä vähän koko ajan, että ilmeeni näyttäisi ystävälliseltä. Veikkaan kyllä näyttäväni lähinnä teennäiseltä. :D

Vierailija
14/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimesen päälle. 

Vierailija
15/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä totta että on siitä ollut sillä tavalla hyötyä että ei ole yritetty höynäyttää, ei pummia, eikä juurikaan kukaan ole alkanut ryttyilemään mulle.

-nro 5

Sama homma. Eniten ärsyttää se, kun ulkomailla paikalliset kysyvät onko minulla jotain hätää. Onko kaikki ok? Joo, on vaikka näytänkin vittuuntuneelta. 

Vierailija
16/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihmiset luulevat, että olen ylimielinen ja ylpeä paskiainen. Oikeasti olen ujo, kiltti ja ystävällinen. Minkäs sitä naamalleen voi.

Vierailija
17/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alottaja katsonu Vanderpump rulesia ku ne aina puhuu resting bich facesta?

Vierailija
18/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kaikki ajattelevat mun olevan ylimielinen ja kylmä ihminen. Oikeasti olen tosi lämmin ja hyväsydäminen. Se on vain perus ilmeeni enkä voi sille paljoakaan.

Vierailija
19/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suupielet on lepoasennossa vähän alaspäin ja silmäluomet roikkuu niin, että silmät näyttää olevan puoliummessa. Lapsena jo sain kuulla kuittailua, että olen aina huonolla tuulella. Yleensä olen vain omiin ajatuksiini uppoutunut. Oli hämmentävää, kun usein aikuisetkin kertoivat millä tuulella "oikeasti" olen. Vaikutti itsetuntoon. En ole koskaan osannut tekohymyillä.

Vierailija
20/38 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten norsunvittunaamoista aiheutuu se ongelma, ettei tiedä uskaltaako lähestyä vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän