Mies, miksi ihastut reilusti vanhempaan naiseen?
Mikä siinä vetää puoleensa, vai oliko vahinko? Etkö tiennyt ikää?
Nuoremmat miehet ihastuvat minuun ja hiukan epävarma olo, koska lasten saanti tietysti tulee heillekin ajankohtaiseksi jossain vaiheessa. En tiedä uskallanko antaa mennä ja ihastua.
Kommentit (31)
Itse tapailen lähes pelkästään +50v naisia ja olen itse 27v. Yleensä nämä kypsemmät luumut ovat jotenkin itsevarmempia kuin nuoremmat naiset. Ei ole sellaista miellyttämisen halua miehen suhteen, vaan osataan itsekin haluta asioita ja tehdä jotakin.
Noooo...vanhemmissa naisissa viehättää se, että ovat niin sinut itsensä kanssa, tykkäävät seksistä ja osaavat kaikki temput ja ne temput tulee pyytämättä ja ihan luonnollisesti. Siinä sitä mies vaan ihmettelee, että onko tuollaista naista edes olemassa. Lisäksi ovat rentoja ja sopivan itsevarmoja, ei mitään prinsessaleikkejä enää. Tykkään ja kovasti ja ihan parisuhteeseen asti. Oon kolmekymppinen, lapsi on ja lisää en halua.
Mistä alapeukut ei kiinnosta vanhemmat naiset enkä ole kiinnostunut. Deal with it !
20-vuotiaana olisin voinut ihastua vaikka 35-vuotiaaseen naiseen. Nyt olen itsekin jo sen verran vanha että 15 vuotta olisi auttamatta liian iso ikäero, koska naisella ei olisi enää nuoruutta jäljellä ja ulkonäkö niin rupsahtanut. Toki joitakin poikkeuksia voi olla.
Saati sitten että kiinnostuisi 40-vuotiaana 55-vuotiaasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset ovat kypsempiä ja aikuismaisia. semmonen 40-50 nainen on kaikista seksikkäin. Myös pillu maistuu jotenkin paremmalle ja tuntuu tiukemmalta, toisin kuin väitetään. Tuon ikäiset naiset myös jo alkavatg tietämään millaisesta seksistä pitävät. Parhaat panot on ollu 40+ naisten kanssa. Ihanasti osaavat imeä ja pillu lypsää kullia.
Paska puhetta,40v akoilla parhaat päivät menneet aikoja sitten löysiä, ryppyisiä ym.hyi helvetti.
Avokistakin tullut pihtari mille mikään ei ole hyvin, mikään ei tunnu hyvälle ym.
Nuori tiukka liha parasta.
Ei sitä voi määritellä, että miksi. Voin ihastua keneen tahansa. Iällä ei ole muuten merkitystä, kunhan ei ole mikään eläkeläinen, sillä itse olen 34.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
20-vuotiaana olisin voinut ihastua vaikka 35-vuotiaaseen naiseen. Nyt olen itsekin jo sen verran vanha että 15 vuotta olisi auttamatta liian iso ikäero, koska naisella ei olisi enää nuoruutta jäljellä ja ulkonäkö niin rupsahtanut. Toki joitakin poikkeuksia voi olla.
Saati sitten että kiinnostuisi 40-vuotiaana 55-vuotiaasta naisesta.
No se nyt on ihan sama minkäikäisestä sä marsu oot kiinnostunut, kun susta ei oo kiinnostunut kukaan. Luuletko, että sua huolis nytkään kukaan 55-vuotias? Ehei, sä oot niin tyhmä, että pihan kivetkään ei oo susta kiinnostuneita. Sori, totuus voi kirpaista.
Se on varmaan sitä, että vanhemmat naiset ei tarraudu ja ovat avoimia seksin suhteen. Lapset ovat jo muuttaneet kotoa ja enää ei lisääntyminen tule kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset ovat kypsempiä ja aikuismaisia. semmonen 40-50 nainen on kaikista seksikkäin. Myös pillu maistuu jotenkin paremmalle ja tuntuu tiukemmalta, toisin kuin väitetään. Tuon ikäiset naiset myös jo alkavatg tietämään millaisesta seksistä pitävät. Parhaat panot on ollu 40+ naisten kanssa. Ihanasti osaavat imeä ja pillu lypsää kullia.
Paska puhetta,40v akoilla parhaat päivät menneet aikoja sitten löysiä, ryppyisiä ym.hyi helvetti.
Avokistakin tullut pihtari mille mikään ei ole hyvin, mikään ei tunnu hyvälle ym.
Nuori tiukka liha parasta.
Sama juttu kuin miehilläkin, siksipä suunnilleen samanikäiset sopii niin hyvin toisilleen. Parasta on, jos mies on n. 5 v nuorempi, kun miehet rupsahtavat ja kuolevat vähän nuorempana.
Up